שוב: הרס מבנים של יהודים ביהודה ושומרון

כוחות הגירוש (המנהל האזרחי) ביהודה ושומרון הרסו היום, שלישי (כ"ג באייר תשע"ה), 2 מבנים של יהודים ביישוב תקוע שבגוש עציון.

ההריסה היא הוראה ישירה של שר הבטחון, משה יעלון (ליכוד), למרות שבדיקה של המנהל האזרחי העלתה כי מדובר בקרקע שאינה פרטית ושלא נעשה בה שימוש בעבר.

ראש המועצה האזורית גוש-עציון, דוידי פרל, אמר בעקבות הרס המבנים:
"שר הביטחון מחויב לתת אמון בממשלה הנכנסת וצעדיו מעלים סימני שאלה כבדים לגבי מעמדה של הקואליציה החדשה. המשך ההתנהלות בהתאם למדיניות הממשלה הקודמת ללא נתינת זמן וללא מתן אפשרות בדיקת הדברים מעידים כי גם בעתיד לא תהיה לצוות המאחזים החדש השפעה.
הריסת המבנים היום בתקוע, שבוצעה בהנחייה ישירה של שר הביטחון מעלה חשש כבד שאין כל כוונה לקיים את ההבטחות שניתנו במסגרת הקמת הממשלה לחיזוק ההתיישבות.
אנחנו מאוד מודאגים מחוסר ההקשבה, ומכך שהשר ממשיך לפעול כאילו לא התקיימו בחירות וכאילו ציפי לבני מובילה את הקו המדיני של הממשלה. אנחנו נמשיך לקדם את תכנית הבינוי במועצה ונתמוך בתושבים המשקיעים את חייהם וכספם באחיזה בקרקע בגוש עציון".

יש לציין שלעומת ההתנכלות לכחצי מליון יהודים ביהודה ושומרון, לשר הבטחון כנראה לא מפריעה העובדה שהערבים בשטחי C (שטח שבשליטת ישראל) בונים באופן בלתי חוקי פי כמה וכמה מאשר היהודים.

כחות הגירוש מחריבים בתי יהודים בתקוע

כחות הגירוש מחריבים בתי יהודים בתקוע

שר הבטחון יעלון: ממשיך להתנכל ליהודים ביהודה ושומרון

שר הבטחון יעלון: ממשיך להתנכל ליהודים ביהודה ושומרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *