כתב אישום נגד עודה עווד אללה שפגע למוות ביהודי בן 18 – מאז קום המדינה, אלפי יהודים נרצחו בכבישים על ידי נהגים ערבים

בס"ד

Arab driver deliberately runs over and murders Jew

למטה יש עוד דוגמה של הרצח ההמוני בכבישים שנהגים ערבים מבצעים נגד אחינו היהודים בארץ הקודש. במקרה הזה, ערבים גנבו רכב ורצחו יהודי בן 18. התשקורת הבוגדנית מתעלמת מהזוועה הזאת. אבל גם הפוליטיקאים מהימין המזוייף (הליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, ש"ס ויהדות התורה) מתעלמים וממשיכים לתת אין ספור הטבות לאויב הערבי.

הנה מאמר מהאתר האנטישמי של חדשות 2:

המשטרה: להעמיד לדין את הנהג שפגע למוות בצעיר בן 18

המשטרה המליצה הבוקר (רביעי) להעמיד לדין את הנהג שעל פי החשד ביצע את תאונת הפגע וברח בה נהרג צעיר בן 18 מכפר יונה בתחילת החודש שעבר.

בסיום החקירה חוקרי משטרת ישראל הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד הנהג, עודה עווד אללה בן 31 מהכפר קוצרא, בעבירות של הריגה, הפקרה, גניבת רכב ועבירות נוספות. הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון, במהלכו תוגש בעניינו הצהרת תובע. החקירה בנוגע למעורבות חשודים נוספים בתאונה נמשכת.

התאונה הקשה תועדה במצלמת כביש, ובצילום נראה הנהג שועט אל תוך הצומת באור אדום – ומתנגש ברכב אחר לעיני המצלמות. בתיעוד ממצלמות האבטחה של עיריית נתניה נראה הרכב חוצה את הצומת ברחוב הרצל בעיר, סמוך לקניון השרון – ומתנגש בעוצמה ברכב בו שהה הצעיר.

One comment

  • אתי ביטון

    הבן שלי נירצח בדם קר אותו רוצח השאיר אותי נכה לכל החיים אימלל מישפחה של אם חד הורית אם לרבעה ילדים שגידלה אותם לבד אותו נהג ערבי מישכם שביצע את התאונה ביזמן עבירה ונסע באור אדום במהירות שלא הייתה משאירה אף אדם חי הולך להיות מואשם בהריגה לפי דברי הפרקליטות לא יתכן שאדם שלוקח רכב נוסע באור במהירת המכפילה לכל הפחות את המהירות המותרת חושב שהאנשים הנועים בצומת מימול יצאו בחיים אי לכך שהכוונה שלו הייתה לירצוח יהודים ולא מחל בכך שגם הוא יהרג רצח את בני התמים שום טענה בעולם לא תצדיק את האשמה המופנית אליו בהריגה מבחינתי הרכב בו הוא נהג היה כלי רצח שהותיר אותי חולה לכל החיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *