הנגע המוסלמי: איום על האנושות

נדמה שאין סיפור שלא סיפרו לנו על הטרור הערבי והאסלאמי בשנים האחרונות:
סיפרו לנו שמדובר בנבערים ולא משכילים שהם טרף קל לאנשי הדת המסיתים.
סיפרו לנו שהפונים לטרור הם המיואשים עקב שלל סיבות (משפחה, פרנסה, וכו').
סיפרו לנו שמדובר בקיצוניים שמסלפים את דת האסלאם.
ועוד כהנה וכהנה סיפורים (כמיטב התעמולה השמאלנית המצויה).

אבל האם מדובר באמת? האומנם כל מי שפנה לרצח "כופרים" (כל מי שאינו מוסלמי) עשה זאת מבורות או ייאוש?

כדי לענות על השאלה ננתח כל אחת מהתירוצים שהמציא השמאל העולמי עבור המוסלמים.

ראשית כל נבחן את התיאוריה לפיה כל טרוריסט הוא נבער, חסר השכלה, וחסר כל תקווה להצליח בחייו (מבחינת עבודה, משפחה, וכו').
בואו ניזכר בטרוריסט שרבים רואים בו את "רב המחבלים" – הטרוריסט המפורסם בהסטוריה: אוסאמה בן לאדן.
בן לאדן לא נולד "מוסלמי קיצוני". הוא אפילו לא התחנך ככזה, אלא למד בבתי ספר שנחשבו לעתים "חילוניים מדי".
הוא נולד למשפחה עשירה מאד (בין העשירות בסעודיה), ואף היה איש משכיל (תארים במנהל עסקים והנדסה אזרחית).
לכאורה "המוסלמי המושלם" שלעולם לא יעסוק בטרור, אך כולנו יודעים שבן לאדן לא מפורסם בגין כישוריו כאיש עסקים או מהנדס.

לצורך חידוד הנקודה אביא 2 דוגמאות נוספות בדמותם של מחמוד עבאס (אבו מאזן) ויאסר ערפאת.

כמו במקרה של בן לאדן, גם עבאס וערפאת גדלו כחילוניים. עבאס נחשב עד היום לחילוני ואילו ערפאת מת כחילוני.
וכמו במקרה של בן לאדן, מדובר ב-2 אנשים משכילים ואמידים: ערפאת למד באוניברסיטה הנדסה אזרחית (כמו בן לאדן), ועבאס למד משפטים והוראה.
שוב – לא פרופילים של טרוריסטים.

כמובן שישנם עוד פעילים ומחבלים רבים שאינם מוכרים לציבור הרחב שעסקו במקצועות כמו רפואה, עריכת דין, ואפילו חינוך.

כך למשל סקר שהתפרסם בבריטניה ב-2008 גילה כי שליש (33 אחוז) מהסטודנטים המוסלמים במדינה תומכים בפיגועים בשם האסלאם.
ב-2011 התפרסם סקר שגילה כי  כ-33% מתוך המוסלמים בארה״ב תומכים באל קאעידה.
*יש לזכור שהאחוזים עשויים בהחלט להיות גבוהים הרבה יותר אם לוקחים בחשבון את "עיקרון התאקייה" (הונאת הכופרים), שעל פיו המוסלמי משקר ל"כופר" חזק ממנו.

בן לאדן, ערפאת, ועבאס: מנפצים לחלוטין את המיתוס השמאלני

בן לאדן, ערפאת, ועבאס: מנפצים לחלוטין את המיתוס השמאלני

ונקודה ישראלית – בקיץ תשע"ד (אוגוסט 2014 למניינם) נהרג בסוריה  ד"ר עת'מאן עבד אלקיעאן – ערבי בן 26 המחזיק בתעודת זהות ישראלית.
עבד עת'מאן נהרג בסוריה לאחר שעזב את ישראל (ואת עבודתו כמתמחה) כדי להתנדב בארגון הטרור דעאש ("אירגון המדינה האסלאמית").
מפחיד לחשוב מה היה יכול לעולל למטופלים ישראלים שטופלו על ידו.

ד"ר עבד עת'מאן: החליף את מדי הרופא במדי המחבל

ד"ר עבד עת'מאן: החליף את מדי הרופא במדי המחבל

אז מה הייתה ה"תקלה" שגרמה לאנשים משכילים (ובחלקם אף עשירים) אלה לעסוק בתחום שלכאורה אמור להיות זר להם (רצח של חפים מפשע)?

התשובה – דת האסלאם.

אין זה משנה כמה יצרחו הליברלים השמאלניים בכלי התעמולה שלהם כי "האסלאם היא דת של שלום". המציאות קובעת ההיפך – הדת הזאת הופכת אנשים (ואפילו השלווים ביותר) לרוצחים, משום שכל ספרי הקודש שלהם מלאים בציווים על ג'יהאד (מלחמת קודש) וכיבוש העולם והנהגתו תחת חוקי השריעה.

ההגירה ההמונית מהעולם הערבי והמוסלמי אל מדינות המערב היא חלק מתכנית גדולה במסגרתה זוממים המוסלמים להשתלט על מדינות גדולות במערב על ידי ילודה, ומנהיגים ערבים מסויימים אף הודו בזה בשיחות סגורות.
במדינות כמו צרפת, הולנד, בריטניה, ושבדיה ערים שלמות כבר עם רוב מוסלמי מובהק ובערים אחרות שכונות שלמות נכבשו לחלוטין.
על פי כל דעות המומחים במערב, אירופה תהפוך בתוך מספר עשורים ליבשת בה יהיה רוב מוסלמי.

לא מסתירים את תכניתם: מוסלמים מפגינים עם שלטי "האסלאם ישלוט בעולם"

לא מסתירים את תכניתם: מוסלמים מפגינים עם שלטי "האסלאם ישלוט בעולם"

המטרה הסופית: עולם אחד תחת האסלאם

המטרה הסופית: עולם אחד תחת האסלאם

וכאן אגע בתירוץ האחרון ("קיצוניים אשר מסלפים את האסלאם").

האם באמת כל מי שעסק בטרור סילף את האסלאם? האם באמת דת האסלאם מטיפה לסובלנות ושלום ורק מעטים וקיצוניים סילפו את המשמעויות?
כדי להבין לחלוטין נקודה זאת יש ללמוד לעומק לא רק את הקוראן (שהוא הספר הקדוש ביותר למוסלמים), אלא גם את החדית'ים (שהם מאין "תורה שבעל פה"), ואת הספרות החיצונית המתארת את חייהם ומעשיהם של מוחמד (מייסד הדת) והחליפ'ים שהנהיגו לאחר מותו.

רק לשם הדגמה ניתן מספר ציטוטים מהקוראן אשר ייתנו חומר למחשבה מי באמת מסלף:

"הילחמו באנשים אשר אינם מאמינים באלוהים ולא ביום האחרון ואינם מקדשים את אשר קידשו אלוהים ושליחו ואינם מחזיקים בדת האמת. אלה אשר ניתן להם הספר עד אשר הם ישלמו את הג'יזיה במו ידיהם בעודם מושפלים" (קוראן – סורה 9 פסוק 29) – אין מקום לפרשנות. הפסוק ברור וחד משמעי.

"אלוהים קנה מן המאמינים את נפשם ורכושם ובתמורה יזכו בגן עדן. הם יילחמו למען אלוהים, ויהרגו וייהרגו. הוא קיבל עליו לקיים את הבטחתו לאמיתה, בתורה ובאוונגלין ובקראן היש נאמן מאלוהים להבטחתו? על כן שמחו בעסקה אשר עשיתם. זוהי הזכייה הכבירה" (קראן – סורה 9 פסוק 111) – זהו הפסוק שמבטיח למוסלמים שאם רק יתאבדו תוך כדי הריגת "כופרים" הם יזכו ב"גן עדן" (מה שאנו מכירים בתור "72 הבתולות").

"הילחמו בהם למען לא יתאנו לכם עוד, והדת כולה תהיה לאלוהים" (קראן – סורה 8 פסוק 39) – פסוק זה בעצם מצווה את המסלמים על הג'יהאד (מלחמת קודש) וכיבוש כל העולם.

"כאשר תתקלו בכופרים, הכו בהם לפי חרב, ולאחר שתעשו בהם שפטים, כבלו בכבלים, ומעתה הבררה בידכם, לחון או לחייב בדמי כופר. …. הנהרגים במלחמה למען אלוהים, הוא לעולם לא יוריד את מעשיהם לטמיון. הוא ינחה אותם וישובה את נפשם, ויכניסם לגן עדן. הוא כבר סיפר להם עליו" (קראן – סורה 47 פסוק 4-6) – כל התייחסות ל"כופרים" היא התייחסות לכל מי שאינו מוסלמי אבל בעיקר לנוצרים ויהודים.

"אמור, הבה ואודיעכם למי השכר הרע מכל אצל אלוהים: לאלה אשר קיללם אלוהים ושפך חמתו עליהם ועשה אותם קופים וחזירים" (קראן – סורה 5 פסוק 59-60) – אחד הפסוקים (וממש לא היחיד) שמגדירים את היהודים "צאצאי קופים וחזירים".

"לבהמות נדמו, והם תועים אף יותר״ (קראן – סורה 7 פסוק 179) – זהו הפסוק שמתיר לחטוף "כופרים" (ובעיקר יהודים), לרצוח אותם, ולעתים למכור אותם כמו בהמות.

היריעה קצרה מלהכיל, וכל ספרי ה"קודש" המוסלמיים מלאים בשטנה ושנאה, ולכן אפנה אתכם לחומר קריאה ודיונים קודמים בנושאים כמו:
*האם העולם המוסלמי באמת רוצה שלום? (ליחצו כאן).
*האסלאם והנאציזם – המקור והחיקוי (ליחצו כאן).
*"אונס יהודיות כחלק מהג'יהאד" (ליחצו כאן).
*גזענות מובנית באסלאם (ליחצו כאן).

וכמו כן יש להקשיב לדבריהם של מוסלמים שעזבו את דת האסלאם ומעידים כי "אין אסלאם מתון".
ערבים כמו מוסעב חוסיין (בנו של בכיר החמאס בעזה), וואליד שועבט.

לנוכח דברים אלה יבוא ליברל ויטען כי "לא כל מוסלמי הוא טרוריסט. ישנם כאלה שרק רוצים לחיות בשקט", ואכן הדבר נכון: לא כל מוסלמי הוא מחבל, אבל בדיוק כמו שלא כל נשא HIV הוא חולה איידס (אלא הוא בקבוצת סיכון גבוהה יותר לחלות), כך כל מוסלמי הוא נשא של נגיף הנקרא אסלאם.
ראינו שבכירי הטרור לדורותיהם הם אנשים שגדלו וחונכו כחילוניים, אבל די ב"ניצוץ" קטן כדי "להתחזק בדת" ומשם הדרך לטרור וג'יהאד היא קצרה מאד (ואין זה משנה כמה משכיל או עשיר המוסלמי).

מסגד: כמעט כל מוסלמי מבקר בו

מסגד: כמעט כל מוסלמי מבקר בו

לאחר שניסיתי להוכיח כי טרוריסט הוא לא בהכרח עני, נבער, חילוני, או סלפן, עתה אנסה לגעת בשאלה אחרת ומסקרנת לא פחות – אם עיסוק בטרור הוא פועל יוצא של השתייכות לדת האסלאם, אז מדוע אם כך ישנם גם טרוריסטים ערבים שאינם מוסלמים (ובעיקר נוצרים)?

כדי לענות על שאלה זו יש להתמקד בתקופת ה"ג'הלייה" – התקופה שקדמה לדת האסלאם.
כידוע, האסלאם היא דת שקיימת כ-1400 שנה, ולפני עידן האסלאם הערבים היו עובדי אלילים שקיימו בעיקר תרבות שבטית שחלק ממאפייניה הבולטים ביותר היו כיבוש והתרחבות.
האסלאם כדת לא שללה את התרבות הערבית הקדומה, אלא להיפך – הדת החדשה שייסד מוחמד הותאמה למאפיינים התרבותיים , ואף "שידרגה" אותם.
כך למשל, אונס נשות האוייב שהיה קיים גם בתקופה הטרום אסלאמית, נהוג גם היום (כאשר באירופה נוצריות נאנסות, ובישראל יהודיות).

זו הסיבה שערבים נוצרים רבים לא רואים באסלאם כבעיה, אלא ככלי למימוש התרבות הערבית השבטית. הערבים הלא מוסלמים הם חלק בלתי נפרד מהעם הערבי, והטרור הוא לא אידאולוגיה אלא רק עוד כלי בדרך למימוש המטרות הלאומיות, מה שנקרא "פאן ערביזם" (ובמקרה הג'יהאד המוסלמי משרת מטרה המשותפת לכל הערבים), וערבים נוצרים רבים דוגלים ב"פאן ערביזם" – מדינה ערבית אחת ללא פיצולים (די דומה לחזון החליפ'ות הדתית של הערבים המוסלמים).

טרוריסטים או תומכי טרור ערבים נוצרים בולטים הם ג'ורג' חבש (רופא בהכשרתו) ועזמי בשארה (לשעבר חבר כנסת בישראל).

ערבים נוצרים ומשכילים: ג'ורג' חבש (מימין) ועזמי בשארה

ערבים נוצרים ומשכילים: ג'ורג' חבש (מימין) ועזמי בשארה

לסיכום – עלינו להבין שמונחים יפים כמו "מלחמה בטרור" או "מלחמה באסלאם הקיצוני" הם מונחים שאין להם בסיס, ומי שאומר אותם טועה ומטעה.
אין אסלאם קיצוני משום שהאסלאם לכשעצמו הוא קיצוני ביחס לתרבות המערבית, ומלחמה בטרור לא תניב דבר, משום שכל עוד קיימת דת האסלאם  אז טרוריסטים חדשים תמיד יצוצו.
הטרור הוא אך ורק כלי. המלחמה היא מלחמה שהחלה לפני 1400 שנה, כאשר נוסדה דת הדמים המתקראת אסלאם, ועד שהעולם המערבי לא יבין זאת אנו צפויים לעוד ועוד פיגועים ומעשי טבח הן ב"כופרים" והן במוסלמים אחרים, משום שכשמדובר בג'יהאד אז כל האמצעים כשרים: כולל רצח של מוסלמים בידי מוסלמים.

5 comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *