רמי לוי קורא ללקוחות לחזור: "הסרתי את הסכינים מהתצוגה"

טרור הסכינים נגד יהודים המשתולל ברחבי הארץ כבר נותן את אותותיו בעסקי הערבים אשר מוחרמים כמעט לחלוטין בכל רחבי הארץ, אבל גם עסקים של יהודים אשר מעסיקים ערבים סובלים מהמצב.

אחד מהם הוא רמי לוי – הבעלים של ענקית רשת המזון "רמי לוי שיווק השיקמה".

אין כמעט סניף של רמי לוי בו לא מועסקים עובדים ערבים, כאשר בחלק מהסניפים ישנו רוב גדול של 60 ו-70 אחוזים של עובדים ערבים.

וכך, על מנת להימנע מירידה חדה בהכנסות, וכדי לנסות ולשכנע את הלקוחות שנטשו לחזור, הוציא רמי לוי הודעת "הרגעה" ובראיון לרדיו "גלי ישראל" הודיע כי הוסרו מהמדפים כל הסכינים המוצגים למכירה בסניפים, אולם חששו לא מפני עובדיו הערבים, אלא מפני "לקוחות בעייתיים": "נתתי הנחיה להוציא את הסכינים שנמצאים בתצוגה, אבל עשיתי את זה בשקט כדי לא להראות לכל העולם שניצחו אותי. אני מפחד שייכנס איזה לקוח, שיעשה משהו – אז למה שאני אתן לו מכשיר. מה החוכמה לשים שומר בכניסה לבדוק, ובסוף לתת סכין בתוך הסניף?"

בניגוד לרמי לוי עצמו, אשר לא חושש מהעובדים הערבים בסניפים, ישנם עובדים יהודים אשר מסרו כי עיקר חחשם הוא דווקא מהעובדים הערבים העובדים עמם בסניפים: "הרשת משלמת מחיר על ריבוי העובדים הערבים – מצב המעורר חששות בקרב חלק מהלקוחות, והפגיעה העיקרית היא בסניפים הירושלמיים של הרשת. כל הלקוחות יודעים שברמי לוי מעסיקים הרבה ערבים. 70% מהעובדים בסניף הם ערבים. הוציאו את הסכינים כדי לנסות להראות 100% ניקיון. אמרו לנו גם לא לדבר על פוליטיקה ולא לדבר על המצב. אבל זה לא הספיק – חלק מהלקוחות לא מגיעים. הם עוברים למתחרים כי הם מפחדים להגיע אלינו"

אחד העובדים אשר עובד באחד מהסניפים בירושלים היה גלוי עוד יותר ואמר כי הוא מפחד להיות בסניף: "אתה רואה את הרוע שיש למזרח-ירושלמים בעיניים".

נזכיר כי אין זו הפעם הראשונה שסוגיית העובדים הערבים המועסקים אצל רמי לוי עולה לכותרות.
בשנים האחרונות הסוגייה עלתה על רקע התבוללות של יהודיות וערבים המועסקים בסניפי רמי לוי השונים.
ארגון להב"ה אף קיים בעבר כמה הפגנות מול סניפים של רמי לוי.

הסיר את הסכינים מהמדפים במקום לפטר את העובדים הערבים (רמי לוי)

הסיר את הסכינים מהמדפים במקום לפטר את העובדים הערבים (רמי לוי)

 

אך רשת רמי לוי אינה היחידה שמתמודדת עם ירידה בהכנסות עקב הפחד של לקוחות לקנות במקומות בהם עובדים בני האוייב הערבי.

מי שעוד החליט להסיר סכינים מהמדפים, זו רשת "ויקטורי", כאשר אייל רביד (מנכ"ל ומבעלי השליטה ברשת), כמו רמי לוי, גם הוא לא חושש מהעובדים הערבים, אלא מ"לקוח בעייתי" אשר ייכנס לקנות סכים ויעשה בו שימוש: "אתמול בצהריים הוצאתי את הסכינים למחסן, למען הסר ספק. שחלילה לא יבוא מישהו, יקנה וישתמש בזה".

 

8 comments

  • דין פרוטה כדין מאה. תחרימו את כל המקומות שמעסיקים ערבים . וגם עסקים של ערבים. די מספיק . אין להם תקווה לעדר הכבשים כל פעם כלב העדר נובח הבהב הבהב ועדר הכבשים מההה מההה. תגדרו אותם כי בכל חווה עים כבשים יש להם גדר עים כלבי עדר

    • לא לקנות אצל רמי לוי

      • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        אדון רמי את הכסף שלך אתה עושה מיהודים.אבל מפרנס ערבים.אז כדאי שתפנה לערבים שיפרנסו אותך

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      צודק !!

  • מלכי נחמה

    למה לתת לערבים לעבוד שיש אלפי יהודים מובטלים….מגיע לרמי לוי שירדו לו המכירות שיעסיק יהודים במשכורת סבירה ..בחצי חינם בראשון מועסקים העיקר אתיופים….בת של רמי לוי דתיה ובכל זאת ם מעסיקים הרוב ערבים שאין אמונה בהם

  • מגיע לו ,שעיסיק יהודים לא חסר יהודים מובטלים,עוד עוכר ישראל?

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      הוצאת את הסכינים מהמדפים אבל השארת סכינים ענקיים וחדים אצל הערבים שעובדים במחלקת הבשר, חוכמה גדולה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *