ח"כ מרב מיכאלי כותבת מכתב תמיכה לאויב הערבי

הרי הסב שלה, רודולף קסטנר יש"ו שר"י, היה ראש היודנרט בהונגריה שעזר לגרמנים הנאצים לרצוח מאות אלפי יהודים בשואה הי"ד. חובה לכל יהודי לקרוא את "כחש", ספרו של בן הכט, שמתאר ומתעד איך הגרמנים הנאצים לא היו מצליחים לרצוח מאות אלפי יהודים מהונגריה אילו לא היה להם שיתוף פעולה מלא מקסטנר ועוד בוגדים.

עכשיו חברת הכנסת מרב מיכאלי, הנכדה של קסטנר, כותבת מכתב תמיכה לאויב הערבי. הנה מכתבה:

067

11 comments

  • ברור שנכדתו של זה שמכר את נשמתו לשטן תמכור גם היא את נשמתה שלה לשטן. התפוח הרקוב לא נופל מהעץ.

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      הסחי מרב מה את סחה, הממשלה הוכחית אינה מייצגת אותך ואת המפלגה הפלגמתית שלך? נו נו נראה כמה שנים תחיו כך..על שקרים והעלבות ואי כבוד את ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה במדינתינו מאז קומה. אנו נדאג לכך – שממשלת הימין תחזיק תמשיך לנהל מצויין את המדינה ואת חיי העם. עוד עשרות שנים כמו שצפה ראש ממשלת ישראל הראשון מר בן גוריון שאמר עם מפלתכם בשנת 1977 – עכשיו תחקו עשרות רבות של שנים אם בכלל תשובו לשלטון.. את ושכמותך לא תזכו להגיע לשלטון אנחנו הימניים נדאג לכך. הרי השחיתות, האלימות, הרוע הוא היתגלמותכם, זכורני את החיים שניהלו הממשלות שהיו בידי השמאל המושחתים הגנבים, שעד כה ראש הממשלה אולמארט האתרוג שלכם לא נכנס לכלא למרות שיש פסק דין. ואללי המושחת פואד בן אליעזר שקבל שוחד עשרות שנים עוד בהיותו מושל עזה, השלטון ידע על -כך – פיטרו אלוף משנה שהיה שותפו לפשעים בעזה, ולמרות שהוא היה המושל הוא לא נענש על כך,, עכשיו לעת זקנתו המחורבנת היגיעו בפרקליטות, למסקנה שגם הוא.. במושחתים מצמרת מפלגתכם. "המחנה המיוני" מה זה ציוני להיות גנב לשיטתכם.- גם מחלקים ג'ובים לעמיתכם בשמאל, או למי שהיה הפנקס האדום של ההסתדרות הטרפה.. שהשחיתויות והפשעים שם עוברים את ראש הבכירים והבינונים. אני פונה מכאן למשטרה, לכו, תעשו בקורת ואוי מה שתגלו, יחשכו עינכם מהזוהמה.. מרב, ציפי, בוג'י ואחרים במפלגה הרעה הזאת ציונים אלק — לעולם לא תהיו בשלטון – כי העם מכירכם היטב – מושחתים ששורפים את כספי הציבור. שכאילו אתם דואגים להם.. הרי אתם חיים יותר טוב מכל העם הזה, לא רק שכר חודשי לכם, הכסף זורם אליכם בשיטות קלוקליות ואין מי שיבדוק זאת לעומק… אתם חיים מצויין ע"ח משלם המיסים.ומארגנים הפגנות כאילו שאיכפת לכם מהמחסור. שברוך הבא הוא אינו שורשי, יש לטפל בו קצת יותר. אך איך שלא יהיה העם סומך ידו על ממשלת ימין יותר. כי הם אנושים.

    • dror12 @walla.co.il

      חתיכת שרמוטה כניראה פיטרו אותך רק מהסרט מגרש השדים יפח אשפה איך המתרומם שלך מתעורר בבוקר ורואה אותך מולו אני מרחם עליו יזבל אשפתות

  • מירב מיכאלי הפכה את גלי צה"ל לשמאלני , משפיל יהודים , כמו רשת רדיו נאצית במחנה השמדה

  • מירב מיכאלי… חשבתי שלפחות עברית את יודעת… "חברותיי וחבריי אזרחיות והאזרחים" … "אני רוצה להגיד לכן"???? אולי לכם?! "רובנו יודעות"? חשבתי שיש גם זכרים במפלגה שלך… חחח אצלך רוב האזרחים והאזרחיות כולם נקבות הן… חחח לא ידעתי שמפלגת העבודה היא "רוב" במדינה…
    "הממשלה לא תהיה כאן עוד הרבה זמן"… את מתכננת מהפכה אולי?!… מי בדיוק יקח מהימין את השלטון – את והעבודה, מרצ, הערבים???? אההההה זו התכנית שלך… למה לא כתבת את זה…. נדמה לך שאת באירופה… התבלבלתי לרגע….

    תשמעי נחמה, מדינת ישראל היא "גב האומה" כדאי שתתעוררי, אבל בעצם מה רע בבדיחות… תמשיכי להשלות את חברייך הערבים רק תזכרי שברגע האמת צבע עורך ו"טוב לבך" כלפיהם לא יעזרו לך… את תפגעי בדיוק כמו כל יהודי בארץ… מבחינתם את עוד יהודיה פראיירית חסרת ערך…. את תמשיכי להיות מנוצלת על-ידם ולטובתם… את וחברייך בכנסת משמשים אותם ככלי לנגח את המדינה שלי… תתעוררי ואל תגידי "לא ידעתי"…. חומר למחשבה….

  • זבלאה אתם מיעוט עלוב שנוא ובזוי טינופת. פתאום את מייצגת את העם עכבר אשפתות שכמוך.

  • את תתפגרי שנים לפני שהממשלה הזאת תיפול חלאה גם עוד דורות לא תגיעו לשלטון טינופת. ובקשר אליך נדמה שגם במפלגת הכלום שנתנו לחלאה כמוך דריסת רגל לא יאריכו חייך בגין הנזקים שאת גורמת. את שנואה כמו שרק מעטים הנבלות שהשכילו להגיע לתחתית האנושית אפס.

  • אם היה מוכר רק את נשמתו, זה עוד לא איום כמו למכור יהודים אחרים לשטן.
    ואכן זוהי כנראה מחלת נפש תורשתית.
    שתהיה לה רפואה שלמה מהרה לפני שתספיק לגרום עוד נזק לבטחון המדינה ולאבדות בנפש ח"ו.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יש לך בעיה קשה אם את אומרת דבר כזה, הרי את תושבת מדינת ישראל, את צריכה לדעת לפחות עברית בסיסית ולא עיא הלחת לביט ספר אטמול אלא היא הולכת לבית ספר אתמול תדעי תחביר ולשון ואז תדברי, חשוב לציין שהערבית שלך מעולה, למה?! כי הרי את ערבייה הלוואי שאדם כמו הרב כהנא ישלוט במדינה ואז נראה מה הוא יעשה עם אנשים נגד מדינתנו הנצחית, תקבלי את זה או לא, אבל חבריך הערבים בסוף לא יוכלו להיות פה. ולבסוף אני אתפלא אם רבע מהשטחים שיש להם היום ישארו, בזכות אנשים כמוך בקרוב יהיו פיגועים גם בת"א את מעודדת את זה!!!!!

  • חברות וחברים, תקשיבו נשמות: הימין הפקיר אתכם, נטש אתכם באמצע הדרך, אתם מאוכזבים מחייכם, וחושבים שאם רק נתייחס לערבים טיפה יותר טוב, טיפה יותר ליברלי, הם ישר יינעצו בנו סכין בגב-טעות בידיכם, טעות. טעות, טעות-השלטון הזה מפורר אתכם, גומר אתכם, למה סתם לקלל, למה להסית סתם? תחשבו מי היה פה ב7 השנים האחרונות (וב9 במצטבר) ודפק אתכם טוב טוב, חזק חזק-לא מרצ, לא עבודה, רק ליכוד, הבית היהודי, ולפרקי זמן לא קצרים, גם ישראל ביתנו, דפקו אתכם חזק, ממשלת הכיבוש הזו.
    הכיבוש משחיט, הכיבוש הורס, הכיבוש גומר את כולנו, אמרו די לכיבוש, ודי להסתה-הם בני-אדם, כמוני כמוך…

  • בנס היא לא התעברה מעולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *