הבא להרגך השכם לרפאו

כולנו יודעים שישראל מספקת טיפול רפואי לגרועים שבאוייבינו. אפילו בני משפחותיהם של מנהיגי חמאס התאשפזו בעבר בישראל וקיבלו טיפולים רפואיים שאף יהודי לא קיבל (ולא יקבל).

אמש, בתכנית "שיחת היום" (ערוץ התעמולה 2) בהנחיית הערבייה לוסי אהריש, פורסם סיפורה של ילדה ערבייה מעזה (אותה עזה שממנה משוגרות רקטות לעבר ערים ישראליות ושממנה חופרים מנהרות התקפיות) אשר חייבת לעבור השתלת ריאות ולב על מנת לשרוד.

לכל אורך הכתבה הדגישה המנחה הערבייה כי החוק הישראלי לא מאפשר להעביר איברים להשתלה למי שאינו אזרח ישראלי, וכי אם הילדה הייתה אזרחית או תושבת ישראל היא יכלה לעבור את ההשתלה בישראל.
עוד צויין נתון מקומם לא פחות, לפיו 40 אחוזים (!!!) מהילדים המאושפזים באותה המחלקה ב"שיבא" הם ילדים מעזה.
זו אותה עזה אשר ממנה חופרים מנהרות כדי להגיע לשטח ישראל וכדי לבצע טבח של יהודים (גם ילדים).
ובישראל שולט הטירוף והשיגעון אשר גורם להנהגה לעשות הכל על מנת לרפא את ילדי האוייב, והכל בשביל שאלה יילדו את דור המחבלים הבא.

לצפייה בכתבה המלאה ליחצו כאן.

צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית

צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של התכנית

נציין שאין זו הפעם הראשונה שמתפרסמים סיפורים על ילדים ערבים שרופאים ישראלים נאבקים להציל את חייהם. הסיפור המפורסם האחרון היה סיפורו של מוחמד אבו מוסטפא בן ה-4 מעזה אשר גם הוא קיבל טיפול מציל חיים בישראל כאשר אמו התראיינה לעיתונאי שלומי אלדר (במסגרת הסרט התיעודי "חיים יקרים") ואמרה כי היא מקווה שבנה יהיה שהיד יום אחד. זאת למרות שמי שהציל את חיי בנה היו רופאים ישראלים.

ונקודה אחרונה לסיום: האם אין אפילו ילד יהודי אחד אשר ראוי לקבל כתבה של כמה דקות על מצבו הרפואי הרע?
האם הגענו ליום המיוחל בו אין אף יהודי אשר זקוק להשתלת איברים?
האם אתם מכירים עוד מדינה אחת בעולם אשר מספקת טיפול רפואי לאזרחי אוייב בזמן מלחמה?

ואל נא נאשים את לוסי אהריש, אשר הפכה בשנים האחרונות לערביית מחמד מועדפת לא רק על ידי השמאל המוצהר אלא בעיקר על ידי אלה המגדירים עצמם ימין (אך בעצם גרועים יותר מהשמאל).
זו אותה לוסי אהריש אשר מתנגדת לעצם הגדרת מדינת ישראל כמדינה יהודית, וזאת משום ש-20 אחוזים מאזרחיה הם ערבים (אך זה לא ממש מפריע לכל אותם "ימניים" מ"המחנה הלאומי" להלל ולהתפאר בה).
אהריש בסך הכל מוציאה לאור את מה שעובר על בני עמה. זה צפוי ונורמלי מכל אדם לדאוג קודם כל לבני עמו
מי שצריך לספוג את האש הם אך ורק מנהלי ערוץ התעמולה 2 (ובטח שלא בפעם הראשונה) אשר עושים הכל כדי להצדיק את ההגדרה ערוץ תעמולה ערבי.
אלו הם פניה של התקשורת במדינת ישראל – מתן במה לכל מה שלא יהודי, כאשר במקרה הרע מדובר במתן במה לכל מה שהוא אנטי יהודי!

2 comments

  • ערבי נשאר ערבי

  • וואוו ראיתי את זה וחשבתי כלום טוב לא קרה בגלל השמאל ומדיניות הטמטום . בנצי פשוט לא השתמש במילה הנכונה הוא היה צריך להשתמש במילה צדק העם אולי רוצה צדק 😉 צדק חברתי וצדק שמוביל להרתעה ולשקט ולשלום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *