מדיניות אנטישמית: הקפאה ליהודים, בניה לערבים

מאז שנת 2009 למניינם, ממשלת נתניהו-יעלון-ליברמן מקפיאה בנייה יהודית ביהודה, שומרון וירושלים. יתרה מזו, הממשלה האנטייהודית הזאת גירשה מאות יהודים מאדמתם בהרבה ישובים.

פתאום השר המזוייף אורי אריאל מהמפלגה המזוייפת "הבית היהודי" מגלה שיש בעיה. במשך כל השנים של ההקפאה והגירושים, אריאל לא עשה דבר או חצי דבר בנושא. במשך כל השנים, אריאל שתק ואף תמך בממשלת הזדון הזאת כדי לשמור על הכיסא שלו.

תזכרו זאת כשתקראו את הכתבה הבאה מ"ערוץ 7":

השר אורי אריאל

השר אורי אריאל
צילום: פלאש 90

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל (הבית היהודי) שיגר בסוף השבוע מכתב דחוף לשר הביטחון משה (בוגי) יעלון בעקבות מידע שהגיע לאריאל ולפיו במקביל להקפאת הבנייה באזורי ההתיישבות ביהודה ושומרון, מקודמות בימים אלו מספר רב של תוכניות למגזר הערבי.

למכתב, שנשלח גם לראש הממשלה נתניהו ולמזכיר הממשלה מנדלבליט, צרף השר רשימה חלקית של תכניות במגזר הערבי: תענך דרום, אום ריחן, ברוקין צפון, ח'ראס טיבה, עזבת טביב, אזור תעשיה בית ג'אלא, ח' א שמעה מערב, ואדי א ניץ, חארמל ועוד.

השר אריאל קובל על היחס המפלה לרעת היהודים וקובע כי "המינימום שבמינימום ומבלי לקבל את ההקפאה הישראלית, הוא לא לקדם במקביל הליכי התכנון במגזר הפלשתינאי". בסיום מכתבו דורש השר אריאל משר הביטחון "להורות על הקפאת הדיונים בתוכניות הנ"ל לאלתר, כל עוד יש הקפאת דיונים במגזר הישראלי".

"בזמן שממשלת ישראל לא מקדמת את ההתיישבות בירושלים וביו"ש, הן בשיווקים והן בתכנון, נדהמתי לגלות שדין אחד לציבור היהודי ודין אחד לציבור הערבי", אמר אריאל והדגיש כי "מדובר באפליה בוטה ואני דורש משר הביטחון לפעול לאלתר להפסקת המצב הזה.

"הקפאה היא מילה בוטה וזרה וצריך שתצא מהלקסיקון שלנו. כל עוד ההקפאה קיימת לציבור היהודי אין שום סיבה שמדינת ישראל תאפשר את המשך התכנון גם בצד הפלשתינאי. לצערי עד כה לא זכיתי למענה", הוסיף.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/286538

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *