משה יעלון יש"ו: אסור לתת גיבוי לחייל שירה במחבל הערבי, החייל "סרח"

בס"ד

משה יעלון, שר ה"ביטחון" של ממשלת הליכוד, אומר שהחייל הגיבור "סרח" כי הוא חיסל מחבל ערבי נאצי מרצח. האמת היא שדוקא יעלון, ביבי נתניהו, הליכוד והימין המזוייף בממשלת הזדון הזאת הם הם שסרחו. כל הרשעים הגלותיים האלה אחראים לרצח של אלפי יהודים והם מסכנים את עם ישראל כולו.

הנה מאמר מהאתר הבוגדני NRG על יעלון שתוקף את החייל הגיבור ותומכיו:

יעלון: מי שנותן גיבוי לחייל שסרח פוגע במפקדיו.
בביקור בפיקוד המרכז התייחס שר הביטחון לביקורת המוטחת בו ובמערכת הביטחון: "חשוב לשמור את צה"ל מחוץ לגל העכור, שמחוללים מיעוט קיצוני או גורמים פוליטיים". לדבריו, "התעסקות של גורמים לא מקצועיים בהוראות פתיחה באש אינה מועילה".

שר הביטחון משה יעלון התייחס הערב (יום ג') לביקורת שהוטחה בימים האחרונים בו ובצה"ל בשל חקירתו של החייל שירה במחבל המנוטרל בחברון וחשוד מאז ברצח. בביקור במפקדת פיקוד המרכז אמר יעלון לקציני הפיקוד הבכירים כי האירוע בחברון "יצר גל עכור, וחשוב לשמור את צה"ל מחוץ לגל העכור הזה, שמחוללים אותו מיעוט קיצוני או גורמים פוליטיים".

לדברי יעלון, "יש בלבול ויש התלהמות, וההתעסקות של גורמים לא מקצועיים במה שקשור להוראות פתיחה באש ובמה שקורה כרגע, הוא לא דבר מועיל. המערכת צריכה להמשיך להישאר יציבה כלפי מטה". הוא הבהיר כי במערכת הביטחון ובצבא "מעניקים גיבוי לחיילים ולמפקדים, אלא אם חורגים מהערכים, הפקודות והחוק. אבל מי שנותן גיבוי לחייל, שסרח, לדעת מפקדיו, אינו נותן גיבוי למפקדים שמעליו, מהדרג הזוטר ועד הרמטכ"ל, אלא פוגע בצבא ופוגע בחוסן הלאומי".

יעלון הוסיף: "אסור להתבלבל כאן, וחובתנו למנוע מהרוחות הרעות בחוץ להשפיע. יש פה מאבק על אופיין ועל דמותן של מדינת ישראל ושל החברה הישראלית באופן שמשפיע על צה"ל. חשוב שצה"ל יישאר כעוגן יציב ויוסיף לשמור על נורמות וערכים. המפקדים והחיילים מוכיחים את זה, אבל האתגר לא פשוט ומחייב שיחות ותדרוכים של מפקדים, עד אחרון החיילים בפיקוד".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *