המטרה: בית"ר ירושלים

הלחץ התקשורתי השמאלני עושה את שלו, ומאז אירועי המשחק בבלגיה (בו השליכו אוהדי בית"ר אבוקות למשחק), יותר ויותר פוליטיקאים ורודפי פירסום מתבטאים נגד האוהדים הירושלמים בתקווה להשיג פירסום כזה או אחר ולצבור "נקודות זכות" במנגנון התעמולה השמאלני.

שרת התרבות, מירי רגב, לא היססה להצהיר כי "המשטרה לעצור את אותם פורעים ואותם בריונים ולמנוע מהם כבר כרגע כניסה למשחקים הבאים של בית"ר בטדי. אנו נקים צוות יעודי שיטפל ביחד עם האוהדים והקבוצות באותו מהלך של אלימות בספורט וביחד למנוע ולמגר את התופעה הזאת".

ראש הממשלה נתניהו אמר כי "לא ניתן להם להכתים שם של אוהדי קבוצה שלמה, ולפגוע בתדמיתה של המדינה".

ונכון לעכשיו היחיד שעומד בסטנדרטים של התועמלנים השמאלנים הוא הח"כ של לפיד, יואל רזבוזוב, שבפעולה דרמטית (שלא הייתה מביישת אף שחקן תיאטרון) שלח מכתב ליועץ המשפטי לממשלה ובו ביקש להוציא את ארגון "לה פמיליה" אל מחוץ לחוק: "אין כל עוררין כי ארגון לה פמיליה פועל מתוך מניעים של שנאה, גזענות ולאומנות, ומחפש להביא להסלמה ואלימות במגרשי הכדורגל בארץ. התנהגות הארגון מעוררת חשד מוחשי כי פעילותו מהווה הסתה גזענית בוטה, ושיטות הפעולה שלו מרימות את הנטל ההכרחי להכרזתו של ארגון "לה פמיליה" בלתי מותרת לפי תקנות ההגנה"

אולם כאן לא נגמרת ה"חגיגה": הצעד של רזבוזוב כנראה האפיל על כל התבטאות של רגב, ולכן בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה כתבה רגב: "אני קוראת לח"כ רזבוזוב לחזור בו מדבריו על כך שקרא לאירגון ״לה פמיליה״ ארגון טרור.
לא יעלה על הדעת שח"כ מתבטא בצורה חסרת אחריות ומכתים קבוצה שלמה.
עם כל הכבוד לח"כ רזבוזוב שילמד קודם, מהו ארגון טרור. את הטיפול בארגון טרור נשאיר למדינת ישראל ולזרועות הבטחון.
אנחנו, משרד התרבות והספורט ביחד עם המשטרה, נתעסק בפורעי חוק ובבריוני ספורט.
אין שום סיבה להכתים קבוצה שלמה"

האם רגב קיבלה עצה מאחד מיועציה כי ה"קולות" מיציעי טדי בסכנה?

האם אחרי "לה פמיליה" יגיע תורם של אוהדי הפועל תל אביב?

האם אחרי "לה פמיליה" יגיע תורם של אוהדי הפועל תל אביב?

השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא מתי מישהו מהזועמים ידרוש סוף סוף להוציא את ארגון האולטרס של הפועל תל אביב אל מחוץ לחוק בגין שירי נאצה נגד יהודים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *