הטרור הערבי ב"גבולות 67" נמשך

בעוד השמאל ממשיך לספר לנו שחייבים לסגת ל"גבולות 67" כדי להשיג שלום מול הערבים, האלימות הערבית ממשיכה באין מפריע דווקא בתוך מה שמכונה על ידי השמאל "הקו הירוק".

ביום שני (ה' בתמוז תשע"ה) נעצר פועל ערבי כבן 30 ממזרח ירושלים לאחר שעל פי החשד תקף מינית עובדת, בשנות ה-20 לחייה, במרכול ברחוב מיכאל בחיפה.
המוכרת ברשת "בר-כל" בעיר עבדה בקומה העליונה של חנות מוצרי הביגוד, כשלפתע ניגש אליה הפועל הערבי, שסיפק סחורה לחנות, ותקף אותה בצורה קשה.
הערבי, ספק של חברת משקרות,  נעצר בהמשך היום בחנות בשכונת נווה שאנן

בעיר רמלה החליטו צעירים ערבים "לחגוג" את חגם (רמדאן) בדרך מסורתית – לתקוף יהודים, ובשעות ערב יצאו מספר ערבים והחלו ליידות בקבוקי זיקוקים וחזיזים לעבר ישיבת ההסדר בעיר.
התלמידים, שתיעדו את האירועים, סיפרו כי "הם זורקים את זה בתוך בקבוקי זכוכית ואם אחד כזה מתפוצץ זה יכול לשלוח אנשים לאישפוז", מספר אחד התלמידים. חזיז בבקבוק מנפץ אותו, הבקבוק מתפוצץ אתו והרסיסים עפים רחוק ויכולים לפגוע באנשים"

ביום רביעי בצהריים נרצח דוד בר קפרא , חקלאי בן 60 במושב פדיה שבשפלה, על ידי ערבים שעבדו במקום, כאשר מחקירה ראשונית עולה כי הוא הותקף ככל הנראה על ידי שוהים בלתי חוקיים שעובדים כפועלים בישראל.

נרצח בגלל היותו יהודי

נרצח בגלל היותו יהודי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *