כחלון: "תומך בנישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת"

יו"ר "כולנו", משה כחלון, ענה על שאלות גולשים במסגרת פרוייקט בחירות של בטאון התעמולה השמאלני "הארץ", וסיפק תשובות שלא היו מביישות את אחרון חברי מר"צ.

כחלון נשאל שאלות בנושאי הליבה של זהותה היהודית של המדינה (מה שמכונה "דת ומדינה"), וכשנשאל על עמדותיו בנושאי נישואין אזרחיים ותחבורה ציבורית בשבת הוא ענה כך:
"אני חושב שהנושאים האלה הם חברתיים מהמעלה הראשונה. בסך הכל, מי שאין לו רכב זה הקבוצות החלשות, והן נפגעות מחוסר היכולת לנוע. כמפלגה חברתית לא נתנגד לכך, כמובן תוך איזון מוניציפאלי, לפי שכונות, כדי לא לפגוע ברגשות של ציבורים מסוימים.
אני באופן אישי אדם מסורתי, אבל אני מאמין שצריך לאפשר לכל אדם לחיות את חייו ולבחור את המסגרות שהוא שייך אליה. אנו כמובן לא נתנגד לכל יוזמה מהסוג הזה (נישואין אזרחיים)"

נושא נוסף עליו נשאל כחלון הוא גיוס החרדים (מה שמכונה "שוויון בנטל"), ותשובתו הייתה:
"אני תומך בשוויון בנטל ובהוצאת החרדים למעגל העבודה, אני חושב שזה גם אינטרס שלהם. לגבי הסנקציות הפליליות – אני מוכן לבחון את זה. אחרי תקופה מסוימת צריך לבחון את הדבר הזה ולראות אם הסנקציות מועילות או לא"

נציין שבנושא המדיני התבטא כחלון בעבר כי לא יהסס למסור שטחים לערבים תמורת הסכם "שלום"

בכך למעשה כחלון מיישר קו עם עמדותיו של יאיר לפיד ומפלגת "יש עתיד", ובעבר אף היו מגעים בין כחלון ולפיד על צירופו לרשימת "יש עתיד", אך כחלון סרב כדי לא להצטייר כשמאלני.

מיצאו את ההבדלים (כחלון ולפיד)

מיצאו את ההבדלים (כחלון ולפיד)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *