"תחקיר עובדה": נסיון שקוף למחות רעיון במסווה של דאגה לנשים

שידור תחקיר "עובדה" על מעשיו הפליליים (הטרדות מיניות וחיסול ערבים בניגוד לפקודות) לכאורה של השר לשעבר רחבעם זאבי הי"ד מוכיחה שוב עד כמה נמוך השמאל בישראל מוכן לרדת כדי להשחיר כל יהודי אשר העז להציע להחזיר את בני האוייב הערבי בחזרה לארצותיהם.

כל תועמלני השמאל ניסו להסביר שמדובר בתחקיר חשוב שלא נועד למטרות ניגוח פוליטי, שהרי אחד מאבני היסוד במצע הפוליטי של זאבי היה רעיון ה"טרנספר" (גירוש הערבים מישראל חזרה לארצות מוצאם), אבל בקושי עברו 24 שעות מאז שידור ה"תחקיר" וכבר נשמעו קולות החושפות את המטרה האמיתית מאחורי הלכאורה תחקיר של התועמלנית אילנה דיין.

פוליטיקאים שמאלניים כבר קראו לבטל את החוק להנצחת מורשתו של זאבי, שהרי מבחינתם האיש מייצג את רעיון ה"טרנספר" ה"גזעני" מבחינתם (כמעט ללא התייחסות לטענות על הטרדה מינית שלכאורה ביצע זאבי לפני כ-40 שנה).

תועמלנים שמאלניים אשר ישבו באולפנים ניסו לשכנע את הצופים שלאור ה"תחקיר" אסור שילדי ישראל ילמדו בבית הספר על האיש שלחם במלחמות ישראל ונחשב ל"גיבור ישראל", ושוב – בעיקר בגלל מצעו הפוליטי וכמעט ללא התייחסות להאשמה המרכזית: הטרדות מיניות.

השיא היה בתכנית התעמולות "אולפן שישי", אשר שודרה בערוץ התעמולה 2 בערב שבת, שם התארחה ערבה זאבי (בתו של זאבי) כדי להגיב בשמו של אביה.
במשך רוב הדיון (שארך יותר מרבע שעה) מה ששמע הצופה הישראלי היה שאסור שילדי ישראל ילמדו על המורשת ה"גזענית" של זאבי למרות ששוב – ה"תחקיר" בכלל עסק בעיקרו בהטרדות מיניות לכאורה, אבל מי שמכיר את מנגנון התעמולה השמאלני ואת דרכי פעולתו ממש לא הופתע שהדיון סבב בעיקר סביב הנושא של רעיון ה"טרנספר" וחיסול שבויים ללא משפט (בעיקר על רקע משפטו של החייל שחיסל מחבל "מנוטרל").

ומי סיפקו את ה"פנינים"?
מי שבעיקר לא יכלו להתאפק הם במפתיע התועמלנים דנה וויס וגיא פלג (למרות שגם אמנון אברמוביץ' השתתף בדיון).

וויס טענה כי לא נוח לה שבנה לומד בבית הספר על מורשתו של זאבי, שלטענתה היא מורשת "גזענית".

גיא פלג (שהוא בכלל כתב לענייני משטרה) טען (בתגובה שבקלות יכולה להיכנס תחת הקטגוריה "בדיחות") כי מי ששיכנע אותו שמורשת זאבי מסוכנת היא בנו בן ה-10: "הבן שלי בן ה-10 צופה בחדשות והוא שאל אותי 'למה האיש הזה נתן הוראה לירות בשבויים ולמה הוא עשה את מה שעשה?' והבן שלי יצרך ללמוד בעוד כמה שנים על מורשת גנדי"

ומה עם אברמוביץ'?
הוא התייחס בקצרה לרעיון הטרנספר בטענה (שממש לא הפתיעה) כי מדובר היה ברעיון רעיל ובלתי מוסרי.
בהערה מעניינת נוספת הוא פירט מי מבחינתו נחשב ל"גיבור ישראל" ולצד השמות שמנה הוא הזכיר גם את שמו של אריאל שרון – אותו אדם שלפני שעקר את היישוב היהודי בגוש קטיף כונה "רוצח" על ידי אותו אברמוביץ' וחבריו
(האם שרון היה זוכה לכבוד אם לא היה מחריב את גוש קטיף?)

"חטאו" העיקרי היה שחשב אחרת מהמאפיה השמאלנית (רחבעם זאבי הי"ד)

"חטאו" העיקרי היה שחשב אחרת מהמאפיה השמאלנית (רחבעם זאבי הי"ד)

ולסיכום – ה"תחקיר" של אילנה דיין התעמק ברובו בהטרדות מיניות לכאורה, אך רוב הדיון באולפני התעמולה של השמאל התרכז בכלל במצע הפוליטי של האיש, ולכן אין מניעה מלקבוע שמדובר כאן בנסיון לבטל את חוק ההנצחה על שמו של זאבי כדי שילדי ישראל לא ילמדו על מורשתו הצבאית והפוליטית.

זו המציאות במדינה שבה כלי התקשורת המרכזיים נשלטים על ידי מיעוט פוליטי זניח, וזו התוצאה של ממשלה הטוענת שהיא ממשלת ימין אך בפועל לא עושה דבר כדי לפרק את המונופולים אשר מרעילים את הציבור הישראלי.

ותהייה לסיום – האם יש לבטל את הנצחתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין (שהיה שותף פעיל ומרכזי ברצח של 16 יהודים לוחמי האצ"ל) או שמא שיוכו הפוליטי מקדש אותו ולכן הוא מחוץ לדיון?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *