מאמר ב"הארץ" נגד יהודים "לאומנים"

במאמר שכותרתו "בואו נודה בזה – השמאל בישראל הוא חבורה של נמושות", אשר התפרסם באתר התעמולה "הארץ" בתאריך כ"ז באב תשע"ה (12 באוגוסט 2015) על ידי התועמלן ניסן שור, חושף הכותב את מחשבותיו האנטישמיות.

במאמר מתוודה שור:
"בחלומותיי אנחנו מקימים מיליציה. חבורה של אשכנזים ממושקפים עם בקבוקי וויסקי ומחבטי בייסבול, שיוצאת לרחובות ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב"ה כדי לכלות בהם את זעמה.
אחרי שאנחנו מסיימים איתם, והם נמלטים מאיתנו מדממים וצולעים, אנחנו מטפלים בארגון לה פמיליה ורודפים גם אחרי הנכד הפסיכופת של כהנא. מפרקים את כל הגזענים. דופקים את החוליגנים הלאומנים. מחסלים את הטרוריסטים היהודים. וגם בצלאל סמוטריץ' יחטוף איזו סטירה או שתיים."

בהתייחסות קצרה למישור ה"מבצעי" כותב שור: "אני לא אעשה את זה בעצמי כמובן. אני עסוק. יש לי משהו באותו יום".

מפנטז (ניסן שור לצד קטע מהמאמר ב"הארץ")

מפנטז (ניסן שור לצד קטע מהמאמר ב"הארץ")

במקביל, הגיש בנצי גופשטיין תלונה במשטרה נגד אתר התעמולה"הארץ" אשר פירסם את הפנטזיה של שור בטענה של הסתה.
"אם אני הייתי כותב את אותם הדברים כנגד ערבים או שמאלנים הייתי נעצר באותו רגע,
אבל לשמאל מותר להסית ולקרוא לאלימות מפורשת. אני קורא ליועץ המשפטי לחקור ולעצור את כותב המאמר ולסגור את עיתון הארץ המהווה כר להסתה הקיצונית", אמר גופשטיין.

פרקליטו של גופשטיין, עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה כי "אין ספק שההסתה של אתר הארץ שוברת שיאים בכל פעם מחדש. כאשר מדיניות הפרקליטות מפלה ונוקטת באמצעים רק נגד אנשי ימין, אין פלא שאתר הארץ ואנשי השמאל מרשים לעצמם לחזור ולהסית בידיעה שלא יינקט נגדם אף צעד. הגיע הזמן שבפרקליטות ישתמשו באותם אמצעים נגד אנשי שמאל, לפחות כמו שמשתמשים כנגד אנשי ימין"

מככב בפנטזיות של השמאלנים (גופשטיין ובן גביר)

מככב בפנטזיות של השמאלנים (גופשטיין ובן גביר)

עמוס שוקן, מו"ל עיתון "הארץ"  התייחס לטענותיו של גופשטיין ומסר כי "בעוד ניסן שור חולם, בנצי גופשטיין עושה".

*נזכיר כי עמוס שוקן מכר לפני מספר שנים 25 אחוז ממניות "הארץ" לשותף גרמני אשר עומד בראש קונצרן ששיתף פעולה עם הנאצים בתקופת מלחמת העולם השנייה.

כותב המאמר, ניסן שור, הגיב גם הוא במאמר אחר שבו טען: "רודפי הערבים וההומואים נבהלו מדברים שנכתבו כאן בשבוע שעבר או ליתר דיוק העמידו פנים כאילו שנבהלו. הרי אין לי תוכנית אופרטיבית לפגוע בשערה משערות הזקן שלהם. ובכל אופן, עוד לא עצרו אנשים בארץ בגלל שהעזו לחלום. אולי גם זה יקרה מתישהו"

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *