"איראן צריכה לייצר פצצות אטום בשביל מאזן כוחות מול ישראל"

תגובות רבות נשמעו בעולם והבישראל נוכח הסכם הגרעין עם איראן, ואפילו שמאלנים מוצהרים כמו בוז'י הרצוג וציפורה לבני טענו שמדובר בהסכם רע מבחינת ישראל.

אך כשמדובר בשמאלנים שטופי שנאה עצמית הכותבים באתר התעמולה "הארץ" התגובות שונות לחלוטין.
נדמה שאפילו חיזבאללה לא שמח כפי ששמחו גדעון לוי וקובי ניב, שלא חסכו מאיתנו את דעתם על איראן גרעינית, ובמקביל האשימו (שוב) את הציבור הישראל ב"התמכרות למלחמה".

במאמר דעה שכותרתו "הצילו, אין התקפה על איראן" כותב גדעון לוי:
"ישראל נבונה ולא שטופת מוחות ופחדים היתה צריכה לשמוח. יום חתימת ההסכם עם איראן היה צריך להיות יום חג, חג מניעת המלחמה הבאה, הנוראה מכולן. וכי מה צריך לשמח מדינה (שלטענתה, היא נמצאת בסכנה קיומית) יותר מהסיכוי למניעת מלחמה?
אבל מסתבר, שבישראל עצם הסיכוי למניעה של מלחמה הוא אסון. שואה 2.
כמה השתוקקה ישראל לראות את המטוסים ממריאים עם שחר, ומפציצים, ומפציצים, כמו שהתאמנו במשך שנים. איזו חדוות הפצצה. איזו קבלת פנים היינו עורכים להם בשובם ממבצע אנטבה הנועז הזה בבושהר"

משתוקק לאיראן גרעינית (גדעון לוי)

משתוקק לאיראן גרעינית (גדעון לוי)

תועמלן אחר, קובי ניב, כתב מאמר אחר שכותרתו "דווקא כדאי שלאיראן תהיה פצצת אטום" והסביר:
"אם היינו מעט מודעים לעצמנו, היינו יכולים להישיר מבט מול פרצופנו במראה ולומר: 'אנחנו לא בסכנה. אנחנו הסכנה'. מרוב שימוש בכוח, נותרנו בלי מוח. רק כוח אנחנו יודעים להפעיל. רואים יתוש, מדמים אותו לפיל ויורים בו טיל. כל חתול מיילל הוא להקת זאבים טורפים שקמו עלינו לכלותנו, ואנחנו מיד משכימים להרוס אלפי בתים ולהרוג מאות ילדים.
והקשקוש הכי גדול הוא סכנת הגרעין האיראני לעצם קיומנו. כי אין שום סכנה כזאת. ישראל יכולה למחות את חצי איראן מעל פני האדמה, אם זו תתקוף אותה בפצצת אטום. שלא לדבר על מה שיעשו לאיראן במקרה כזה ארצות הברית ומדינות אחרות. אם כך, למה שתעשה את זה?
אבל אפשר להביא דוגמה אחת לפחות להתנהגות לא רציונלית, המסוכנת לעצם קיומה, שמדינת ישראל עושה זה 50 שנה — מפעלות ההתנחלות, הכיבוש והדיכוי.
כך שבעצם כל ישראלי שוחר חיים צריך לרצות דווקא שתהיה לאיראן פצצת אטום. כי אם תהיה לה פצצת אטום, ייווצר בינינו לבינה מאזן אימה — כמו זה שמנע בעבר מלחמה בין ברית המועצות לארצות הברית וימנע מישראל, הרואה בכל דוגית פצצת אטום משייטת, להשתולל ולהרוס את החיים לסביבתה ולעצמה"

רוצה "מאזן אימה" בין מדינתו לבין האוייב הנשבע להשמידה (קובי ניב)

רוצה "מאזן אימה" בין מדינתו לבין האוייב הנשבע להשמידה (קובי ניב)

קובי ניב, יש לציין, היה נשוי בעבר לבמאית ואשת הטלוויזיה אורנה בן דור, שהפגינה בעבר הזדהות עם האוייב הערבי על ידי לבישת כפייה בשידור.

לקריאת מלאה של 2 המאמרים ליחצו כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *