על מחאות פייסבוק – קוטג', מילקי, סרדינים, אננס, וכו'

בשנים ובחודשים האחרונים אנו שומעים על תופעות שנחשבות לכאורה "מבורכות".
השחיתות של הממשלה ושל בעלי ההון בישראל גברה פלאים, וקמות להן מחאות רבות, רוב רובם ברשת החברתית  "פייסבוק", שלכאורה עוזרות לאנשים תמימים להביע את דעתם ולהילחם רבות נגד טייקונים ואנשי שחיתות.
אמנם נראה שהמחאות הללו אינן (בלשון המעטה) כל כך תמימות. עובדה שאיננו יודעים לרוב, מארגני המחאות הללו הם לרוב אנשים בעלי דעות מאוד קיצוניות ומנוגדות ליהדות.
כמו למשל מקים מחאת הזקן בצה"ל ומארגני המאבק של הקוטג וכל דומיהם: כולם מנוגדים מאוד לדעה היהודית ( אנו בימין האמיתי לא ממליצים להכנס לפייסבוק שלהם).

ואפילו אם לא דיברו נגד תורת ישראל (וזה בקושי קורה בפועל), העובדה שהם לא מציגים את תורת ישראל כפיתרון למשבר ובמקום זה מציגים פתרונות אחרים גם זה נקרא שהם נגד תורת ה'.

אם כן במה הם מייצגים אותנו ובמה הם טובים?

כך למשל לאחרונה הדרדרו אנשי המחאות וכך הוקמה קבוצה בשם "מחאת האננס" שבה מתלונן אדם על מחירים גבוהים של האננס בישראל (כ-30 ש"ח לעומת 5 ש"ח בחו"ל), והוא עלול לקבל לייקים רבים לפי הכתבות.

מחאת המכנסיים הקצרים היא גם כן מחאה שזכתה ל"לייקים" רבים, ורבים טענו שהיא מטופשת מכיוון שגם אם היא צודקת מדוע לפרסם אותה בקולי קולות כאילו שזה אסונו של עם ישראל שתלמידות לא יכולות ללכת במכנסי "טייטס" צמודים וקצרים.

מחאת "אני מתגייס אז למה לא אתה" גם צברה תאוצה וגרמה ללא מעט חיילים להצטלם עם שלטים פרובוקטיבים שלא מתאימים כלל לאופי של עמנו ישראל,אז למה זה מוקם? להתגרות במי שלומדים תורה?

ובכן שתי שאלות נשאלות,הראשונה האם המחאות הללו מוסיפות לנו כבוד בעולם? והשנייה מי באמת מקים את המחאות הללו? את התשובה לשאלה כל אחד יוכל לחקור ולאמר לליבו את התשובה.

יש לציין שאני כותב הדעה התייחסתי רק לכיוון היהודי. כלל לא נגעתי בנושאים כמו כמה מרוויחים מקימי הקבוצות, האם הן מזיקות למי שקורא אותן, והאם הן בסופו של דבר משמשות כתעמולה לכל דבר.
את זאת כל אחד יכול לחקור לבדו. אבל אך ורק נגעתי בנושא הרגיש מכל לעם ישראל שהוא תורת ישראל, שהוא לדעתי ולדעת כל הפיתרון האמיתי לכל המשברים הנוכחיים.

 

"מחאת המילקי 2015"  מעודדים"לרדת מהארץ עד שירדו המחירים"

"מחאת המילקי 2015" מעודדים"לרדת מהארץ עד שירדו המחירים"

"הלהיט הבא"? מחאת "גם אני משרת אז למה לא אתה?"

"הלהיט הבא"? מחאת "גם אני משרת אז למה לא אתה?"

"מחאת הזקן בפייסבוק" האם זה לא היה מיותר?

"אפקט העדר" ,הם מקימים ואנחנו מלייקים,אבל מה באמת יוצא מזה? האם הטייקונים מתחלשים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *