מנכ"ל אורנג' העולמית: "הייתי מחרים את ישראל כבר מחר"

בכנס המתקיים בקהיר בו השתתף מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, הוא התבטא נגד קיום קשרים עם ישראל ואמר: "הייתי רוצה לסיים כבר מחר את מערכת היחסים עם פרטנר (המפעיל הישראלי המשתמש במותג אורנג')".

אך בהמשך דבריו הסביר רישאר מדוע לא יוכל לעשות זאת מיד (כפי שהוא רוצה): "לבצע את המהלך הזה כרוך בסיכון גדול ובקנסות משמעותיים – ועשוי לקחת זמן רב"

רישאר: מעוניין בניתוק היחסים עם ישראל

רישאר: מעוניין בניתוק היחסים עם ישראל

יש לציין שאורנג' העולמית היא חברת תקשורת בינלאומית, שבין היתר אחד מבעליה היא ממשלת צרפת, שמחזיקה ברבע מהזכויות בחברה, ושכרגע בוחנת את האפשרות לסיים את הקשר שלה עם פרטנר (המפעיל הישראלי) בשל הפעילות שלה בהתנחלויות.

כמו כן יש לציין שחברת "פרטנר" אינה סניף של אורנג' בישראל אלא רק מפעיל ישראלי שפועל בין היתר תחת המותג של אורנג', אך מן הסתם חלק לא מבוטל מרוויחה של "פרטנר" מועבר לחברת אורנג' העולמית עקב השימוש בשם המותג.

אחד מבעלי "פרטנר" הוא הישראלי המתבולל בעל האזרחות האמריקאית, חיים סבן, שהגיב לדבריו של רישאר ואמר: "אני גאה להיות בעל השליטה בחברת פרטנר, שהינה חברה בבעלות ישראלית, החוכרת את המותג אורנג'. איומים לא ירתיעו אותי, אמשיך לפעול בישראל ולהוביל את המאבק העולמי ולמען ישראל"

מאז דבריו של רישאר נשמעו קריאות רבות מצד ישראלים רבים הקוראים להתנתק מהחברה ולהחרימה.

One comment

  • תתחלול מלפרסם כמהערבים הולכים לאבד את מקום עבודתם בזכותו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *