האם הנשיא ריבלין יקבל "אות כבוד" מ"הקרן לישראל החדשה"?

כלי התקשורת השונים מפרסמים היום (ז' בסיון תשע"ה – 25 למאי 2015 למניינם) כי הנשיא ראובן ריבלין (ליכוד) צפוי השתתף ביום חמישי הקרוב ב"כנס גבעת חביבה השלישי לחברה משותפת" המאורגן על ידי "הקרן לישראל החדשה" – ארגון הגג של עמותות השמאל הקיצוני.

ריבלין צפוי לנאום בכנס ואף לקבל אות כבוד מיוחד מטעם הקרן על פועלו למען החברה המשותפת (חברה משותפת=התבוללות).

הידיעות על השתתפותו של ריבלין בכנס של הקרן החדשה מגיעות על רקע החלטתו לבטל את השתתפותו ב"כנס ירושלים" שמארגנת קבוצת 'ערוץ 7' וזאת לאחר שגילה כי אחד ממושבי הכנס יעסוק בטיפולי המרה להומואים.

מיצאו את ההבדלים (פרס וריבלין)

מיצאו את ההבדלים (פרס וריבלין)

במקביל החלו להישמע קריאות מצד גורמים אשר קראו לריבלין שלא לקבל את האות מטעם הקרן החדשה.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי) פנה לריבלין ואמר: "כבוד הנשיא ריבלין, משתמשים בך. משתמשים בך כדי לקבל לגיטימציה ממלכתית. משתמשים בך כדי לקבל הכרה.
כבוד הנשיא, ארגון שמוסר מידע ומקדם את דו"ח גולדסטון- לא ראוי שתקבל ממנו אות ותעניק לו הכרה. ארגון שמבאיש את ריחם של חיילי צה"ל- לא ראוי שתקבל ממנו אות ותעניק לו הכרה. ארגון שארגוני הדגל שלו הם-'עדאלה', 'שוברים שתיקה', 'בצלם', 'מחסום ווטש', ו'מי מרוויח מהכיבוש' – לא ראוי שתקבל ממנו אות ותעניק לו הכרה. וותר על אות הקלון".

מנכ"ל 'אם תרצו', מתן פלג: "הקרן החדשה לישראל נלחמת בכל כוחה בחיילי צה"ל ובלגיטימציה של מדינת ישראל ומספקת חומרים לדו"חות שונות המבאישים את ריחנו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *