אנשי דת מאריתריאה יגיעו לישראל כדי לתווך בסכסוך בין פולשים אפריקאים

נדמה שכבר שמענו הכל על הקלות הבלתי נסבלת שבה נרמס החוק הישראלי על ידי הפולשים האפריקאים ועוזריהם מארגוני השמאל למניהם.

אך למרות שכבר חשבנו שאת רף החלמאות לא ניתן יותר לעבור, היום מתפרסמות ידיעות על כך שמשטרת ישראל מתכוונת להטיס לישראל אנשי דת מאריתראה על מנת לפתור סכסוך בין 2 קבוצות של פולשים מאריתריאה אשר חלוקים ביניהם בנוגע לנוסחי התפילה בכנסיות הבלתי חוקיות שלהם בתל אביב.

הסכסוך, כאמור, הוא בין 2 קבוצות של פולשים מאריתריאה אשר מחזיקים 2 כנסיות בתל אביב: האחת ברחוב סלמה (אשר משמשת את הפולשים המבוגרים) והשנייה ברחוב לבנדה (אשר משמשת את הפולשים הצעירים יותר): המבוגרים מעוניינים בנוסח דתי יותר, ואילו הצעירים מעוניינים בנוסח מתירני יותר וקצר. בנוסף התגלעה מחלוקת עזה על רקע השימוש בתרומות שמקבלים הפולשים.

נסיונותיה של המשטרה לתווך בין 2 מחנות הפולשים לא צלחו וכמוצא אחרון החליטו במשטרה להטיס מאריתריאה משלחת של אנשי דת בכירים כדי שאלה יפסקו ויסייעו לסיים את הסכסוך (בעקבותיו פרצו עימותים אלימים שגרמו לאשפוזם של פצועים רבים).

הכנסייה ברחוב סלמה אשר משמשת את הפולשים המבוגרים

הכנסייה ברחוב סלמה אשר משמשת את הפולשים המבוגרים

הכנסייה ברחוב לבנדה: משמשת את הפולשים הצעירים יותר

הכנסייה ברחוב לבנדה: משמשת את הפולשים הצעירים יותר

אחד הגורמים המעניינים יותר שמתגלה על הסיבות לסכסוך בין 2 המחנות הוא שהפולשים המבוגרים יותר הם מתומכי המשטר באריתריאה, ואילו הצעירים הם ממתנגדיו.
עד עתה סיפרו לנו בארגוני ה"סיוע" כי הפולשים האריתריאים הם בכלל פליטים שנמלטו מארצם משום שחייהם בסכנה משום התנגדותם למשטר הדיקטטורי באריתריאה, ואילו עכשיו אנו מגלים כי ישנם בישראל פולשים אריתריאים רבים שהם בכלל מתומכי המשטר, ולכן עלינו לשאול מה מעכב את מדינת ישראל מלגרשם בחזרה לארצם? (שהרי אם הם מתומכי המשטר אז אין שום סכנה לחייהם)

השקר שבחסות ארגוני השמאל (פולשים אריתריאים מפגינים ודורשים מקלט)

השקר שבחסות ארגוני השמאל (פולשים אריתריאים מפגינים ודורשים מקלט)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *