תוצאה ידועה מראש: עשרות אלפי שוהים בלתי חוקיים ממזרח אירופה מבקשים מעמד "פליט"

לא רק מסתננים מאפריקה.

לצד המסתננים מאפריקה שתקשורת השמאל מרבה לעסוק בהם, ישנם מסתננים אחרים שנמצאים מתחת לרדאר שלנו כציבור וכמדינה.

תנועתנו, "כוח משימה יהודי", הזהירה אינספור פעמים שלא מדובר רק בפולשים מאפריקה, אלא מדובר (ואולי בעיקר) בפולשים מאסיה (שחלקם הגדול מגיע באופן חוקי אך נשארים לאחר שפג תוקף אשרת שהייתם), דרום אמריקה, ומזרח אירופה.

ועכשיו, לאחר שהתופעה הגיעה למימדי ענק (ועדיין לא הגיעה לשיאה), מתפרסמת כתבה בערוץ התעמולה 2 על "המסתננים החדשים" – עשרות אלפי שוהים בלתי חוקיים ממדינות כמו אוקראינה, גיאורגיה, מולדובה, ושאר מדינות מזרח אירופה.
לצפייה בכתבה ליחצו כאן.

נציין כי תופעת הפלישה ממדינות מזרח אירופה קיימת כבר מספר עשורים, אך כאמור כעת התופעה גדלה משמעותית, והסיבה לגידול במספרים היא מכיוון שבמהלך 8 השנים האחרונות (מאז נבחר נתניהו לכהונה שנייה ב-2009 למניינם) המדינה העניקה פטור מלא מאשרות כניסה (ויזה) לאזרחי מדינות כמו אוקראינה, גיאורגיה, מולדובה, וכו'.
ההגיון שעמד מאחורי הצעד ההוא היה להגדיל את מספר התיירים לישראל מהמדינות הללו, ואכן מספר התיירים גדל משמעותית, אך גם מספר השוהים הבלתי חוקיים שהחליטו להישאר כאן לאחר שתוקף אשרת התייר שלהם פגה.

שר התיירות דאז, סטס מיסז'ניקוב ("ישראל ביתנו"), שמאז הספיק להיעצר ב-2014 בחשד לשחיתות הסביר אז כי "אוקראינה תומכת בנו בכל הפורומים האירופים. חייבים לבטל את הוויזה עם מדינה זו. התקופות האפלות של תחילת שנות ה-90 בהן כל בחורה בלונדינית נחשדה כעוסקת בעבודה העתיקה בעולם וכל גבר עם כמה גרושים שהגיע ממדינות חבר העמים נחשד כשייך למשפחת פשע עברו מהעולם, ואני מקווה שאנחנו לא חוזרים לאותם ימים אפלים"

ראש הממשלה נתניהו התבטא אז בעד וטען אז שהמהלך ייצר עוד מקומות עבודה: "זוהי הוספת מאות אלפי מקומות עבודה"
זה אכן תרם לייצור עוד מקומות עבודה, אלא שלא לישראלים אלא לכל אותם פולשים שנשארו כאן כדי לעבוד.

הצדיק בסדום היחידי שהתנגד אז למהלך היה שר הפנים דאז, אלי ישי (ש"ס), שטען אז: "מבחינתי אפשר להסיר את הוויזות מצרפת וארה"ב אבל אוקראינה היא מחמש המדינות המובילות בסחר בבני אדם לכן הצענו הצעה מדורגת. הסרת הויזות באופן מיידי היא בניגוד לעמדת משרד המשפטים, היועץ המשפטי לממשלה והמשטרה. זה מנוגד למדינת ישראל כמדינה שומרת חוק"

צעד שהחזיר אותנו לימים האפלים של שנות ה-90 (מיסז'ניקוב בעת מעצרו ב-2014)

היחיד שהיה עקבי בהתנגדותו לפולשים הזרים (אלי ישי)

היחיד שהיה עקבי בהתנגדותו לפולשים הזרים (אלי ישי)

נציין כי מדינת ישראל כבר סבלה בעבר ממספר רב של שוהים בלתי חוקיים ממזרח אירופה, אך אז היה מדובר בעיקר בנשים שהיו מוברחות דרך סיני והגיעו הנה כדי לעסוק בזנות.
במהלך תקופת כהונתו של אריאל שרון, ועם פעילותה של "יחידת עוז", הצליחה המדינה לגרש עשרות אלפים ובעצם למגר כמעט לחלוטין את תעשיית הסחר בבני אדם (ששיגשגה במהלך שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 למניינם).
הבדל נוסף בין הפלישה הנוכחית לזו של אז היא השיטה: אם בשנות ה-90 הפולשים היו יודעים שהם בלתי חוקיים והיו יודעים שאם היו נתפסים אז אין מניעה מלגרשם, הפולשים הנוכחיים כבר הבינו שאם יטענו שהם "פליטים" (לא ברור על סמך מה) אז ככל הנראה הם יזכו לסיוע של ארגוני שמאל קיצוניים שממילא מסייעים לכל אותם המונים מאפריקה ואסיה.

וכך יוצא ש-8 שנים בלבד לאחר ההחלטה האומללה לפתוח לחלוטין את שערי המדינה עבור אזרחי מדינות עולם שלישי, אנחנו עומדים מול תופעה שכבר כעת גדולה יותר מהתופעה שהיינו עדים לה לפני 20 שנה וגם מיגורה יהיה קשה הרבה יותר.

2882281327

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *