ליברמן: הסכם הגרעין עם איראן כמו הסכם מינכן עם היטלר

בס"ד

משרד הביטחון בירושלים טוען שהסכם הגרעין עם איראן כמו הכסם מינכן עם היטלר:

"הסכמים מסוג זה שנחתם בין המעצמות לבין אירן, אינם מועילים אלא רק מזיקים למאבק בלתי-מתפשר שיש לנקוט מול מדינת טרור כמו אירן…הסכמי מינכן לא מנעו את מלחמת העולם השנייה ואת השואה בדיוק משום שהנחת הבסיס שלהם שלפיה גרמניה הנאצית יכולה להיות פרטנר לאיזשהו הסכם, הייתה שגויה ומשום שמנהיגי העולם דאז התעלמו מן הדברים המפורשים של היטלר ושאר מנהיגי גרמניה הנאצית…אירן מודיעה בפירוש ובריש גלי כי מטרתה היא השמדת מדינת ישראל, ודוח שפורסם השנה, קבע כי היא נמצאת במקום הראשון כספונסרית של הטרור העולמי".

כל מילה אמת אבל אם זה נכון, יש לנו שתי שאלות פשוטות:

א. אם איראן הטרוריסטית כמו גרמניה הנאצית ואם מטרתה של איראן היא השמדת ישראל ואם תוכנית הגרעין של איראן תתן לה את היכולת לבצע שואה נגד עם ישראל חס ושלום – אז למה חיל האוויר הישראלי לא משמיד צבאית את התוכנית?

ב. אם אסור לדבר עם איראן כי היא טרוריסטית והיא רוצה להשמיד את ישראל, אז למה אותו שר הביטחון אביגדור ליברמן בעד הסכמי כניעה עם פת"ח ואש"ף כשגם הם טרוריסטים וגם הם מושבעים להשמיד את ישראל?

הווה אומר שכל ההצהרות של ליברמן ומשרד הביטחון הן סתם בלוף. באמת יש איום קיומי מאיראן הנאצית אבל ליברמן ונתניהו ובנט ודרעי וממשלת הזדון לא יצילו אותנו.

Avigdor Lieberman1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *