הגיבור מאיר אטינגר, נכדו של הרב כהנא, העצור מנהלית, החל לשבות רעב

בס"ד

מהאתר NRG:

העציר המנהלי מאיר אטינגר, נכדו של הרב מאיר כהנא, פתח בשביתת רעב. נגד אטינגר, בן 24, הוצא צו מנהלי ימים ספורים אחרי ההצתה והרצח של בית משפחת דוואבשה ביולי. הצו הוצא לתקופה של חצי שנה, ותוקפו אמור לפוג בעוד כשבועיים, 4 בפברואר.

יחד עם אטינגר נעצרו גם אביתר סלונים ומרדכי בן גדליה (מאייר). לפני כשלושה שבועות הודיע שירות הביטחון הכללי כי המידע שעליו הסתמכו בהוצאת הצו נגד בן גדליה היה מוטעה, ובשל כך בוטל הצו המנהלי שעליו חתם שר הביטחון משה יעלון, והוא שוחרר.

בסביבת אטינגר מסבירים כי הסיבה שבגינה החליט לפתוח בשביתת רעב היא החשש מכוונת מערכת הביטחון להאריך את צו המעצר המנהלי. לפי מקורביו, אטינגר טוען שבדומה למאייר, גם לגביו מדובר במעצר מוטעה המבוסס על מידע מוטעה.

אטינגר גדל בירושלים ולאחר נישואיו התגורר בגבעת סנה יעקב. לפני כשנה הורחק מיהודה ושומרון בצו מנהלי ועבר להתגורר בצפת. לפני כחצי שנה הוצא נגדו כאמור צו מעצר מנהלי.

בתחילה הוחזק אטינגר באגף התורני בכלא איילון, אולם בהמשך, סמוך להתפתחות בחקירת ההצתה של בית משפחת דוואבשה, הוא הועבר לכלא אשל בדרום, שם הוא מוחזק בבידוד. אטינגר מורשה לשוחח רק עם בני משפחתו מקרבה ראשונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *