השוואת יהודים לנאצים במסגרת דיון סוער בועדת הפנים

ועדת הפנים של הכנסת היא תמיד מקום מעניין להיות בו, אך נראה שהיום (שלישי – כ"ח בחשון תשע"ו) היה מעניין במיוחד.

את הדיון יזמו חברי הכנסת של מר"צ, בו ביקשו להעלות לסדר היום את נושא "הדרת ערבים" (כך כלשונם) מבתי ספר יהודים, כאשר הכוונה לפיטורי עובדים ערבים בעלי תעודה כחולה ממוסדות ציבור.

דב חנין, המשתייך לרשימה הערבית בכנסת, פתח את הדיון ואמר: "ביקשתי את הדיון המהיר הזה כי אנו מתמודדים עם בעיה בלתי נסבלת של הדרת עובדים ערבים רק בגלל ההשתייכות הלאומית שלהם וזה גם בלתי חוקי".

אולם את ההצהרה של היום שיחרר חבר הכנסת זוהיר בהלול ממפלגת "העבודה" כאשר השווה בין הורים המפחדים שילדיהם ילמדו בבית ספר בו עובדים פועלים ערבים לבין הנאצים שרדפו יהודים בזמן השואה:
"רדיפת הערבים בארצם מזכירה לי את רדיפת היהודים באירופה"

בדיון השתתפו גם נציגים מהכת הרפורמית בישראל, אשר התייצבו לחלוטין לצדם של הערבים.
נציגתם בדיון התייחסה לנושא ואמרה: "מדובר בהדרה משפילה שמלבה איבה. בעלי עסק שקוראים להדיר עובדים ערבים יש לפעול נגדם מאחר שעברו על החוק".

אם אתה הורה יהודי שחושש לשלוח את ילדך לבית ספר שבו עובדים ערבים אז אתה נאצי (זוהיר בהלול)

אם אתה הורה יהודי שחושש לשלוח את ילדך לבית ספר שבו עובדים ערבים אז אתה נאצי (זוהיר בהלול)

אבל בכך לא תם היום הסוער של ועדת הפנים, משום שבאותו הדיון עלה לסדר היום גם נושא ארגון להב"ה שבראשו עומד בנצי גופשטיין, ושאותו השמאלנים מאד רוצים לראות מאחורי סורג ובריח (בטענה שהוא "ימין טרוריסטי")

בדיון שבמהלכו הוצאו מהאולם חברי כנסת שמאלנים ממר"צ (מיכל רוזין) ו"העבודה" (איציק שמולי ויואל חסון), הוטחו לעבר גופשטיין מילות גנאי רבות ומגוונות (כמיטב השמאל האנטישמי).

ח"כ מיכל רוזין הטיחה לעברו: "אתה יושב פה עם החיוך שלך בזמן שילדים יורקים על אנשים. זה חינוך ליהדות?"

חבר מפלגתה, אילן גילאון, היה ציורי הרבה יותר ואמר: "אתה המיץ של הזבל. אתה העורלה של ה-KKK היהודי, אתה התשפוכת שלו. אתם הסיוט הציוני. אתם האג'נדה של המוות"

יואל חסון (שהציע לאחרונה הצעת חוק הקוראת לעצור תוקפי עיתונאים) מ"העבודה" אמר: "אסור לך לשבת על הכיסא הזה. אתה פסול מלהיכנס לכנסת, אתה מייצג בדיוק את מה שהמשטרים החשוכים ביותר ייצגו. אתה נמצא כאן על זמן שאול, אתה תהיה בכלא, רוב ימיך תהיה בכלא ואין לכם באמת זכות להיות חלק מהדמוקרטיה הישראלית. שום דבר שאתם עושים הוא לא לגיטימי, אין לזה שום הצדקה"

חבר מפלגתו, איציק שמולי, המשיך את הקו הלוחמני ואמר: "אתה דעאש עם כיפה. טרוריסט. עצם העובדה שארגון הטרור להב"ה לא הוצא מחוץ לחוק היא אות קלון למדינה ולממשלת ישראל.
אתה לא מייצג שום יהדות ושום מוסר. אתה לא מייצג את העם היהודי, לא את החברה הישראלית ולא את ההתנהגות היהודית. אתה בושה למדינה ובושה לחברה. כשמדובר בשמאל, קל לך להטיח בהם שהם בוגדים, אז אגיד לך כך: אני לא פחות יהודי ולא פחות ציוני ממך"

לכשהתאפשר לו להגיב, הגיב בנצי גופשטיין ואמר: "מי שמקבל אבנים ומפחד יומיום אלה יהודים, לא ערבים. אנחנו בכיכר ציון שומרים על הבנות שם. לא עברנו על שום חוק. אני אומר דברים מעצבנים והאהדה שלנו בציבור גוברת. הם מפחדים שאני אהיה בכנסת והם לא"

לצפייה בדיון הסוער מהיום ליחצו כאן.

עמד תחת מתקפה שמאלנית (גופשטיין היום בדיון)

עמד תחת מתקפה שמאלנית (גופשטיין היום בדיון)

נזכיר שחברת הכנסת מיכל רוזין ממר"צ היא פעילה בכירה בכל הקשור להשארתם ואיזרוחם של הפולשים האפריקאים בישראל, ואף אירחה אותם בכנסת.

חבר מפלגתה, אילן גילאון, השווה בעבר את מדינת ישראל לממלכת הצלבנים (במקום לממלכת ישראל העתיקה).

תוקפת יהודים ונאבקת למען פולשים (מיכל רוזין עם נציגי הפולשים מאפריקה)

תוקפת יהודים ונאבקת למען פולשים (מיכל רוזין עם נציגי הפולשים מאפריקה)

4 comments

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש לא זכור לי שהיהודים באירופה היו יוצאים עם סכינים לשחוט אנשים ברחוב סתם משום השתיכותם לעם או דת מסויימת על מה ההשוואה הדבילית והפלגמאטית הזאת י'נוכלים …

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הצביעות והגועל שלהם זועקת לשמיים,שהיה הרב כהנא זצ"ל בדיוק גם לו עשו ככה,ראו שהוא צובר כוח אז הוציאו את תנועתו מחוץ לחוק
    לעומת זאת לעולם לא ראיתי שערבי שמעודד טרור נגדנו נפסל מהכנסת או איזו מפלגת שמאל או איזה ערוץ חדשות שנפסל ,
    כי מי שמנהל את המדינה הם טייקונים בעלי דעת שמאל.

  • משתמש אנונימי (לא מזוהה)
    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      תמותו כבר נבלות כמה אפשר לשקר כמהה??? יודונצים מסריחים חבורת צבועים כל חברי מרצ והרשימה המשותפת אתם טרוריסטים ,דם של המון יהודים על היידים שלכם , חחחח אתם מדברים על הסטה בזמן שאתם המסיטים והגזענים הכי גדולים שהיו בהיסטוריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *