"קופי המקוק הם צאצאי יהודים כופרים"

מוסאב אל מושראף, עיתונאי סודאני הכותב עבור האתר הערבי "אלאף", פירסם מאמר בו הוא טוען כי "לא ניתן לערער על העובדה שקופי המקוק הם צאצאיהם הישירם של יהודים אשר חיללו את השבת".

עוד טען אל מושראף כי היחידים המערערים על העובדה הזו (שורשיהם היהודיים של הקופים) הם אלה אשר כופרים בקראן (שהרי בו כתוב כי אללה הפך את היהודים לקופים על שכפרו בו): "איש אינו מכחיש עובדה זו זולת מי שכופר בקוראן שהוריד אללה למוחמד. אללה אמר לגבי הקופים הללו מזרע יהודי: 'הן ידועים לכם אלה מביניכם אשר שלחו יד (לדוג) ביום השבת. אמרנו להם, היו קופים מאוסים; זאת עשינו כעונש וכלקח לבני דורם ולבאים אחריהם, וכמוסר השכל ליראים'".

*נציין כי בספר הדמים המתקרא קראן כתוב כך: "אמור, הבה ואודיעכם למי השכר הרע מכל אצל אלוהים: לאלה אשר קיללם אלוהים ושפך חמתו עליהם ועשה אותם קופים וחזירים"  – (סורה 5 פסוק 59-60).

אך למרות הטענה ה"מושכלת", נציין כי גם המוסלמים והנוצרים לא שומרים ומעולם לא שמרו את השבת…

מושראף אף טוען שעצם קיומם של יהודים בהירים (אשכנזים) וכהים (ספרדים) היא הוכחה ברורה לכך שקופי המקוק הם צאצאיהם: "מה שמעניין הוא שבפועל קיימים שני סוגים של קופי מקוק: שחורים וכסופים. הדבר תואם את קיומם של שני מיני יהודים בעלי שני צבעים: אשכנזים בהירים ממוצא אירופי, וספרדים כהים ממוצא אסיאתי".

יש לציין שהאתר שבו פורסם המאמר ("אלאף") נחשב לאתר ליברלי שמאלני במונחים ערביים, אך למרות הכל מסתבר שכשמדובר ביהודים אין דבר כזה "מוסלמי ליברל".

בנוסף יש לזכור כי האתר אומנם ערבי אך מפרסמו הוא סודאני, וכמוהו יש בישראל מאות אלפי מוסלמים אפריקאים שפלשו מכל רחבי אפריקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *