כתב נושא: הטעות בסרט "אובססיה- אסלאם רדיקלי" + כמה יהודיות נאנסו בשנת 2009 ע"י ערבים?  (נקרא 3680 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כשיהודי שואג

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
שלום עליכם אחיי היהודים!
בכל פעם שאני שומע את הטענה האווילית והמגוחכת הזאת ממש חורה לי:(ציטוט מפתיח הסרט "אובססיה: אסלאם קיצוני")
It's important to remember, Most Muslims are peaceful and do not support terror
תרגום: "חשוב לזכור: רוב המוסלמים הינם שוחרי שלום ואינם תומכים בטרור"

לדעתי חשוב מאוד לדעת להסביר לאחרים מדוע המשפט הזה הוא עוול גדול כי:
א. שמאלנים משתמשים במשפט כעובדה וכתשתית לאידיאולוגיה שלמה. ב. גם "מרכזניקים" ו"ימניים" נופלים בעיוות הזה.

נתחיל בניתוח. (ב"ה בסופו הניתוח יצליח והחולה ימות...)

א. ראשית אסור לזלזל במשפט כי הוא מאוד מבלבל. שהרי לכאורה הוא עובדה ניצחת: שאלה: כמה אחוזים מערביי הגייס החמישי\שליחי הכיבוש הערבי ביש"ע מבצעים פעולות טרור? תשובה: אחוז קטן מאוד. קייס אנד. המשפט אומת.

ב. בניגוד לנאמר, הערבים כן תומכים בטרור.
1. רואים בעינים את משפחת המחבל שנהרג גאים ומחייכים למצלמה. הם לא מתביישים להטיף ולחנך לילדיהם זאת. אף אחד לא כופה או מסמם את בני המשפחה להיות גאים בבנם\בתם שביצעו רצח.
2. התמיכה בטרור מתחילה מהעובדה שבמנטליות הערבית מכבדים ומעריצים את השייח' ואת זקני העדה. ואלה מצידם מטיפים על כל במה אפשרית (ובלי להסתיר זאת אפילו) בשם הקוראן שיש לחסל את כל היהודים, לגרש אותם מארץ ישראל ולחסל את כל הלא-מוסלמים ה"כופרים".
3. כמו שרבינו מאיר כהנא הי"ד זצוק"ל  הסביר בספר "לשיכים בעיניכם": כל טובות ההנאה שבעולם(כספי ביטוח לאומי, מחיקת חובות של מועצות אזוריות ערביות בעקבות אי-תשלום מיסים וארנונות, הלבנת מאות אלפי בתים שנבנו באופן פרזיטי, ללא קווי מתאר תוך כדי כבישת שטחים חוץ מכספים שמועברים ישירות לידי שיח'ים ומנהיגים ערביים כדי לקנות שקט מאנשיהם) מתגמדות ביחס לעובדה הפשוטה: המדינה הזאת מוגדרת כיהודית דמוקרטית.(ולא "מדינת כלל אזרחיה" כמו שמפנטזת המכשפה הארורה שר"י חברת הכנסת זועבי)

עובדה זו לבדה מקוממת(ובצדק) כל מי שאינו יהודי במדינה הזו. לטעון שיש ערבי שהוא "שוחר שלום" בישראל  זה פשוט זלזול בכבודו ובאינטלגנציה שלו.(לעומת אנשי כהנא שדווקא לא חוטאים בחטא זה. דווקא בגלל סיבה זו אנו רוצים בטובתם האמיתית: טרנספר לארצותיהם המקוריות שם יהיו שווי זכויות(או נטולי זכויות כמו כל השאר). איך אפשר לדרוש משאינם יהודים להצדיע לדגל שעליו מגן דוד, בהימנון שרים "נפש יהודי הומייה" ויש זכות שיבה רק ליהודים? הרי אפילו השמאל(כרגע) אינו מעוניין שערבים ישלטו במדינה בצורה דמוקרטית. כמה מבדר זה לראות שספר האזרחות מטעם המדינה "להיות אזרחים בישראל" סותר את עצמו. והרי ציטוט(עמ' 121 פרק ג': עקרונות המשטר הדמוקרטי):
"עקרון הכרעת הרוב
...חובת הציות של המיעוט לחוק, שהתקבל בהכרעת הרוב, קיימת כל עוד הרוב שומר על כללי המשחק הדמוקרטי, כללים המחייבים את הרוב שלא לנצל את כוחו כדי לשלול מן המיעוט את הסיכוי להפוך לרוב...כאשר מתכחש הרוב לחובה זו ומפר אותה...הרי שהוא פועל בעריצות הרוב, ואז פוקעת חובת המיעוט לציית לחוק."
כלומר, הספר עצמו הגדיר את מדינת ישראל כמדינה גזענית ואנטי-דמוקרטית. איזה מן דמוקרטיה זו שבה אין זכות למיעוט(האתני הלא יהודי) לעלות לשלטון? השמאל מצידם הפילו את עצמם בפח כך שיש קולות הולכים וגוברים כיום ש"באמת אם הערבים יהיו רוב - "זכותם" להיות בשלטון. כלומר יש שתי אופציות בלבד: לתמוך בשלטון יהודי או לתמוך בשלטון דמוקרטי. אין באמצע.
וזו בדיוק הנקודה שבגללה לכל ערבי שפוי יש את הסיבה הכי טובה לשנוא את ישראל + לרצות להשמיד אותה=להופכה לדמוקרטית באמת.

הקטע האירוני באמת בכל הסיפור הזה שמוסדות השלטון אשר מזלזלים בכבודו וברמת מנת משכלו של הערבי, כאשר גוזלים ממנו את הזכות להיות שווה באמת(=הזכות להגיע לשלטון) טורחים על כל במה להצהיר שמעשי הנבלה והזוועות שמבצעים הערבים מידי יום נובעת מסיבה אחרת: אנחנו לא מספיק מצ'פרים אותם ומוותרים להם- לכן הם כ"כ רעים... אם "נשמן" אותם מספיק ונמלא את כרסם באוכל טוב ובתברואה כמו שאין באף מדינה ערבית אחרת בעולם, הם יהיו אסירי תודה לנו וישכחו את הפרט ה"קטן והמציק" הזה: שזו לא המדינה שלהם באמת אלא של היהודים. לכן אבירי הדמוקרטיה והחוק דואגים בין היתר...להשכלת הערבי- עזרה ממשלתית בלימודיים אקדמאיים מכספי משלם המיסים(היהודי) כמו שאף יהודי לעולם לא יקבל. האירוני פה הוא שככל שציבור משכיל יותר- הוא דורש יותר חופש, שיוויון זכויות, דמוקרטיה וכבוד עצמי(איך מרגיש ערבי בעל תואר פרופסורה או דוקטורט לעומת יהודי חסר השכלה שמנקה את הרחוב?)
לא בכדי האוניברסיטאות  וההשכלה הם מעוז המהפכנות בכל העולם ובכל התקופות.(ע"ע המהפכה הצרפתית)
בכך המדינה עצמה דואגת להתסיס את בני המיעוטים שכבר לא רוחשים כבוד רב כבעבר לזקני שבטם או להוריהם בעקבות המהפך הכלכלי והמעמדתי שהאוניברסיטה מחדירה. ואח"כ, אבירי החוק עוד מעיזים להיעלב בטמטום ולא להבין מאיפה נוחתת אינטיפאדה אחרי אינטיפאדה, טרור בערים "מעורבות", השתתפות ותמיכה במחבלים, רוב מוחץ (מספרית!) של מקרי פשיעה בקטגוריות סדר ציבורי(פי 1.5 מהיהודים), בטחון(פי 10 מהיהודים) וחיי אדם(פי 2.4 מיהודים), וכן הערבים אחראים לקצת יותר מ50 אחוז מהפושעים( לשנת 2009 בלבד) (!) בארץ
(73171 ערבים לעומת 73134  יהודים)
-את הנתונים לקחתי בעצמי מתוך דו"ח סטטיסטי של משטרת ישראל(מפורסם באתר הרשמי של המשטרה) לשנת 2009. (עמ' 13 ו- 38 בעיקר)

נ.ב.
א. כמה אחוזים מתוך האוכלוסייה הערבית הם פושעים עם תיק משטרתי? : לפי הדו"ח הסטטיסטי יש לצערנו 1526000(מליון חמש מאות עשרים ושש) ערבים בישראל. כמות הפושעים הערבים שנתפסו: 73171 כלומר, 4.7 אחוז מהמגזר. אצל היהודים לעומת זאת: 1.2 אחוזים מהמגזר.
ב. המשטרה לא מפרסמת את התפלגות התיקים לפי גזע. כלומר, אי אפשר לדעת אם 648 הערבים פושעי מין שמדווחים אנסו "רק" 648 בנות יהודיות(לאנוס ערבייה לא משתלם: חותכים לאנס את איבר המין במקרה הטוב. בקרה הגרוע ממשיכים אח"כ לעקירת ציפורניים, לשון ועינים. מלבד זאת איזה ערבי מפגר יחפש לאנוס בכפר הקטן שלו כשיש לו מבחר של כמעט 3 מליון יהודיות מכל הסוגים: בלונדיניות לבנות עור לצד ברונטיות וכולן פי 100 יותר יפות מהערביות)
כיוון שהמשטרה מדווחת על 151,438 עבריינים כללית ו 408,537 תיקים- חייבים לומר שיש יותר מפי 2 תיקים מאשר עבריינים. וכל זה, מבלי להחשיב את כמות הפונות לדווח על פגיעה מינית. שהרי יש(לפי "איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" לשנת 2004)לפחות 1115 נשים שמסרו למרכז הנפגעות כי לא דיווחו למשטרה מתוך 2391 (857 פניות לא ידוע אם פנו למשטרה, רק 419 בוודאות דיווחו למשטרה). כלומר לפחות 50 לא מדווחות למשטרה מכל מיני סיבות. הגענו בינתיים  ל 1296 יהודיות שנאנסו ע"י ערבים(בחישוב הכי מצומצם). :'(
 >:( לא נשכח ולא נסלח להם לעולמי עד. לא לערבים הארורים ולא לאזלת היד של "אבירי הדמוקרטיה והשלטון" שאפשרו לפשעים אלו לקרות.
ונסיים באמרת חז"ל(קידושין נו:):"לא העכבר גנב- החור גנב".

מנותק כשיהודי שואג

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 15
כמה יהודיות נאנסו ע"י ערבים בשנת 2009 בלבד
« להגיב #1 ב- : נובמבר 03, 2010, 19:03:39 »
א. כמה אחוזים מתוך האוכלוסייה הערבית הם פושעים עם תיק משטרתי? : לפי הדו"ח הסטטיסטי יש לצערנו 1526000(מליון חמש מאות עשרים ושש) ערבים בישראל. כמות הפושעים הערבים שנתפסו: 73171 כלומר, 4.7 אחוז מהמגזר. אצל היהודים לעומת זאת: 1.2 אחוזים מהמגזר.
ב. המשטרה לא מפרסמת את התפלגות התיקים לפי גזע. כלומר, אי אפשר לדעת אם 648 הערבים פושעי מין שמדווחים אנסו "רק" 648 בנות יהודיות(לאנוס ערבייה לא משתלם: חותכים לאנס את איבר המין במקרה הטוב. בקרה הגרוע ממשיכים אח"כ לעקירת ציפורניים, לשון ועינים. מלבד זאת איזה ערבי מפגר יחפש לאנוס בכפר הקטן שלו כשיש לו מבחר של כמעט 3 מליון יהודיות מכל הסוגים: בלונדיניות לבנות עור לצד ברונטיות וכולן פי 100 יותר יפות מהערביות)
כיוון שהמשטרה מדווחת על 151,438 עבריינים כללית ו 408,537 תיקים- חייבים לומר שיש יותר מפי 2 תיקים מאשר עבריינים. וכל זה, מבלי להחשיב את כמות הפונות לדווח על פגיעה מינית. שהרי יש(לפי "איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית" לשנת 2004)לפחות 1115 נשים שמסרו למרכז הנפגעות כי לא דיווחו למשטרה מתוך 2391 (857 פניות לא ידוע אם פנו למשטרה, רק 419 בוודאות דיווחו למשטרה). כלומר לפחות 50 לא מדווחות למשטרה מכל מיני סיבות. הגענו בינתיים  ל 1296 יהודיות שנאנסו ע"י ערבים(בחישוב הכי מצומצם).
 >:(

מנותק לוחמי חירות ישראל

  • משתמש(ת) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 38
ככה זה מדובר בעם שמאמין פשוטו כמשמעו ב"לחיות על החרב" , למעשה רוב הערבים המקומיים הם צאצאי פלחים מקומיים ואנשי כנופיות אשר הגיעו מרחבי המחוזות הערביים של האימפריה העות'מנית כאשר החל פיתוחה של מסילת הברזל החיג'אזית.
כך אין זה מפתיע שהצאצאים שלהם הם בעלי מוסר עבודה נמוך ונטיה למעשי שוד וגזל. כמו כן עיסוק ידוע של השבטים הערביים המקוריים מחצי האי ערב היה מסעות שוד שבוצעו גם לפני 2000 שנה, דובר על כך בכתבים רומיים.
אז אין חדש תחת השמש.