כתב נושא: אחינו! הצטרפו למלחמה על הר-קדשנו יובב'א !!  (נקרא 1436 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
בס''ד
להלן ההודעה שהועברה לנו מהשטח על מעללי הנבלה המתועבים של קלגסי ''משטרת גירוש היהודים מבתיהם ומנחלתם'' בפיקודו והנהגתו של  שלטון הערב-רב השמאלני הציוני-ממלכתי בולשביקי שר''י !!--קיראו בעיון ופרסמו בכל מקום אפשרי ! ותאמו עלי'ה להר קדשנו יובב''א בכתובות ומספרי הטלפון המופיעים כאן !יש לציין שאין שו בעי'ה הלכתית מכיוון שהעלי'ה מתואמת למקומות המותרים לעליית יהודים עפ''י ההלכה ( מי שמעוניין בפרטים נוספים בעניין יכול לברר זאת בכתובות והטלפונים המצורפים בהודעה להלן ) ! והקב''ה  יגאלנו במהרה ויסיר שלטון הרשע ויכריתהו מהעולם ויקים סוכת-דוד הנופלת בבאכי''ר !!
והרי לפניכם לשון ההודעה !
                                                                               מוות במהרה  לאוייב הערבי הנאצי יש''ו
                                                                                         הגולה בארץ  :)
                                                                                     

הודעה שהועברה
מאת: התנועה לכינון המקדש ישראל <[email protected]>
תאריך: 16 אוקטובר 2008 21:17
נושא: Fwd: "יבנה המקדש" - גליון 4 (97) – תשרי ה'תשס"ט
אל: ‏[email protected]



התודעה ההולכת וגוברת למקדש ולמלכות הביאה מספר חסר תקדים של יהודים מזה אלפיים שנה לפקוד את הר הבית ביום א' דחול המועד סוכות תשס"ט,

 

הוא יום ה"הקהל".

 

חברינו יהודה גליק, ביטא את הדברים באירוע שנתקיים בשעות הערב בגן התקומה כשהוא ציין בפני קהל האלפים כי אירע מעשה היסטורי בשעות הצהריים כאשר יותר יהודים עמדו בתור לעלות להר הבית מאשר לכניסה לרחבת הכותל המערבי.  אני יכול לאשר שהייתי מופתע ממראה ההמונים שהמתינו בתור לעלייה להר, תוך שניסיתי לברר באם האנשים אינם מחכים בטעות בתור להר הבית במקום הכותל המערבי.  נתברר שאני טעיתי ואכן ההמונים הגיעו על מנת לקיים את מצוות ההקהל בהר הבית.

 

קיום מצוות ההקהל בהר הבית העסיק את הנהלת התנועה במשך חודשים רבים.  נעשו מאמצים להשיג תקציב על מנת להגביר את העליות להר בחודשים שקדמו לחג הסוכות על מנת להכניס את קיום המצוה לתודעת הציבור.  לא הושג תקציב והמשכנו לקדם את המהלך באמצעים הדלים שיש לנו.  בינתיים ביוזמתו של יהודה גליק, נעשתה פניה למשטרה שתאפשר עליה של קבוצות גדולות ביום הקהל.  הוסכם בינו ובין המשטרה כי אנשים שרוצים לעלות יירשמו מראש, השמות ומספרי הזהות יועברו למשטרה וכך ניתן להעלות קבוצות של מאתיים, מאתיים.  לכתחילה רצינו שכולם יעלו ביחד כקבוצה אחת, אבל באילוצים של המצב, הסכמנו לשתף פעולה בקיום ההסדר.

 

מאחר ויש לנו ניסיון מר של שנים רבות מול משטרת ישראל, היה חשש לאורך כל הדרך כי המשטרה תסכל את כל המהלך ותגרום ליהודים להגיע מרחוק ובסוף תמנע את כניסתם להר. 

 

יהודה גליק עדכן אותנו כי הוא כל הזמן בקשר עם המשטרה וכי התחייבו לעמוד בהסכמות.  בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו מאות יהודים לכניסה להר הבית.  הראשון שהגיע,שאול חלפון, לבוש בשלמה המיוחדת שהכין עם תמנות בית המקדש על גבה נתקבל על ידי המשטרה בסירוב כניסה.  סירוב זה כלפי מי שנלחם בכל מלחמות ישראל היה סימן לבאות.  נתברר מיד כי אין ערך לסיכומים ותיאומים עם המשטרה.  מקבוצות של מאתיים, מאתיים ירד המספר לחמש עשרה, חמש עשרה.  כל המאמצים לעריכת רישומים מראש לא הועילו. 

 

לאחר שכנסו כמה קבוצות של חמש עשרה, חמש עשרה הגדילה המשטרה את המכסות ונכנסו קבוצות של עשרות.  סך הכול עלו 400 יהודים בשעות הבוקר תוך שכל קבוצה וקבוצה מצליחה לקרוא את הפסוקים של ההקהל מספר דברים שהודפסו על דפים מראש.

 

למרות שידעה המשטרה כי יבואו מאות יהודים לכניסה בצהריים וכי הזמן העומד לרשותם מאד קצר, היא לא נערכה לקבלת היהודים.  במקום להתחיל בבידוק הביטחוני יותר מוקדם ולדאוג לכוח אדם מספיק, נהגה המשטרה כאילו מדובר ביום רגיל.  אנשים התחילו להמתין בתור מהשעה 11:30 וכבר בשעה 12:00 ראו האחראים מטעם המשטרה כי יש המונים הצובאים על השער.  הכניסה התנהלה בעצלתיים תוך צפיפות, דחיפות וויכוחים.  רק כמחצית האנשים הצליחו להכנס.  הציבור הרב שעמדו בתור דרשו מהשוטרים לאפשר להם להכנס ולא הסכימו לעזוב את המקום.  בשלב מסוים הגיע מפקד ההר והוא במקום לנסות ולהבין לליבם של היהודים שבאו מקרוב ומרחוק ולאחר שנרשמו מראש ולחפש פתרון מוסכם, נהג כפי שנוהגים כלפי יהודים היום במדינת ישראל, הורה למג"בנקים וליסמנ"קים האלימים לזרוק אותנו מהמקום.  תוך שניות התחילו לדחוף אותנו בצורה אלימה תוך שהם בועטים ומרביצים לנו.

 

אני מקוה שזו הפעם האחרונה שעושים טעות כזאת לתאם עם המשטרה.  המאבק על הר הבית לא יצליח כל עוד משטרת ישראל אחראית על הכניסה של יהודים למקום.  המסקנה הזאת שמעתי כבר בשנים עברו כאשר אפשרה המשטרה הרס העתיקות.  משטרת ישראל היום לא מסוגלת להגן על יהודים מותקפים בערים הגדולות, אינה מסוגלת להגן על רכוש יהודי ממכת הגניבות של הערבים ומרבה להפליא מכות ביהודים טובים שרוצים ליישב את הארץ.  משטרה כזאת אינה ראויה לשמור על הר הבית וכעת כאשר יש ציבור גדול העולה להר, הגיע הזמן להיאבק על סילוק המשטרה מהמקום.

 

* * *

 

ח"כ פרוש מסר (ל-ynet) בתגובה למכתבנו הקודם על ה"ראיון" שלו בענין 'הר הבית'

"להר הבית יש שני היבטים, היבט דתי והיבט מדיני. אין ספק שהריבונות והשליטה המדינית על הר הבית צריכים להיות בידינו. באשר להיבט הדתי, גדולי הרבנים - מכל המגזרים - חלוקים בנוגע לעלייה להר הבית ואפילו הרבנות הראשית וכל הרבנים הראשיים, פסקו שאין לעלות להר בימינו. אין לי כל עניין להכניס ראשי במחלוקת בין הרבנים במחלוקת זו ולכן יש להמשיך ולקיים את הסטטוס קוו". עד כאן

תגובתינו:

כואב הלב שעל 'יהודים' מותר "לעבוד", וכמנהג פוליטיקאים ללליין דבר והיפוכו תוך כדי משפט, תודה על 'תיקונו' והסכמתו שהריבונות והשליטה המדינית על הר הבית צריכים להיות בידינו – אבל מה זה אם לא מילים גרידא, כשתוך כדי דיבור מסיים "יש להמשיך ולקיים את הסטטוס קוו" – רבונו של עולם הסטטוס קוו האומלל היא משאת נפשו של נציג היהודים המתפללים ושרים ובוכים כל היום וכל הלילה "יבנה המקדש" "אז אגמור בשיר מזמור חנוכת המזבח" – כראש עיר (ח"כ פרוש) ישתף פעולה עם התנועה האיסלאמית לדרוס כל זכות ושויון מיהודים בהר הבית.

עדיין איננו רגועים ומצפים להבהרה נוספת ומתקנת 'מעשית' מצדו, לפני שנוכל להצביע בעדו.


 
 

 

גליון זה והגליונות הקודמים אפשר לקרוא (ללא שגיאות) בכתובת דלהלן:

http://www.kehilaemunit.org/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=150&Itemid=43

 

חג שמח - עו"ד ברוך בן יוסף –  יו"ר התנועה לכינון המקדש - 050-8649968



--
בברכה
התנועה לכינון המקדש







« עריכה אחרונה: אוקטובר 21, 2008, 19:10:16 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
אחינו! הצטרפו למלחמה על הר-קדשנו יובב'א !!
« להגיב #1 ב- : אוקטובר 21, 2008, 19:45:23 »
אמנם אני תומך באמירתו של הח"כ פרוש שלא להכניס את הראש למחלוקת, עם זאת, אין זה אומר שלא ניתן להעיף משם את הסרטן הערבי.