דעה: מתחת לאף של כולנו ה"חד מיניים" מכינים את העתיד, ועל הכוונת: הילדים!

מצעדי התועבה של הסוטים נערכים כידוע לנו בעיקר בתל אביב, אבל לאט לאט בשנים האחרונות ישנם דרישות לקיים את מצעדי התועבה גם בערים אחרות שעד לאחרונה נחשבו לשמרניות וכאלה שעצם המחשבה על מצעדי תועבה בשטחם היה מעורר מהומת עולם.

הדרישות הללו לא הגיעו משום מקום.
כדי להבין את המגמה ההולכת ותופסת תאוצה צריכים להבין את התהליכים שמתרחשים מתחת לפני השטח ומתחת לרדאר של כולנו: ארגוני ה"חד מיניים" יודעים שאין סיכוי שהדור הוותיק (בעיקר אלה אשר עלו לארץ בבגרותם) יקבל את סטיותיהם, וזאת גם הסיבה שבערים כמו נתניה, טבריה, ובאר שבע, בהם יש קהילה גדולה של שומרי מסורת לא ראינו מצעד וגם לא דרישה לקיים אחד.
אלא שהשנים חולפות להם והאוכלוסייה מטבע הדברים מתחלפת, והדור הוותיק הופך לוותיק יותר ולכזה שאין לו את הכוחות להילחם, ולוואקום הזה נכנסים ארגוני החד מיניים שאף קיבלו זריקת עידוד משמעותית עם החלטתו של שר האוצר משה כחלון לתקצב אותם מכספי המסים של כולנו (לראשונה בתולדות עם ישראל).

בנוסף – אירוע הדקירה במצעד התועבה שהתקיים בירושלים בשנת תשע"ה (2015 למניינם) בו נדקרה למוות הנערה שירה בנקי על ידי ישי שליסל, נתן לארגוני הסוטים תנופה גדולה עוד יותר מכיוון שלאחר אירוע הדקירה רבים מאלו שנלחמו בתופעה החליטו לשתוק כדי שלא להיחשד כ"מסיתים לרצח", כאשר למעט ארגון להב"ה של בנצי גופשטיין אין כמעט ארגונים רשמיים אשר מנסים לעשות משהו במישור ההסברתי.

וארגוני הסוטים מנצלים זאת עד תום, ולראיה הגיעה הדרישה בשנה שעברה לקיים לראשונה מצעד תועבה בבאר שבע. מצעד שלבסוף לא יצא לפועל לאחר שהעירייה לא התירה אותו, מה שגרם לקיום של "הפגנת גאווה".

הפגנה מחוץ לבניין העירייה בבאר שבע

הכישלון (הזמני) בבאר שבע לא הרתיע וגם לא ירתיע את ארגוני הסוטים. הם ימשיכו לנסות ולהשיג דריסת רגל בערים נוספות, ובמקביל לדרישה לקיום מצעדים מתמקדים הארגונים והשדולות הפועלות מטעמם בכנסת גם בחקיקה ובהחדרת תכנים למערכת החינוך.
כך למשל משתתפים שרים וחברי כנסת ממפלגת הליכוד (מפלגת השלטון שמקבלת את כוחה מהציבור המסורתי והשמרני למי ששכח) באופן קבוע במצעדים בתל אביב. תוצאה ישירה של פעילות השדולות למען הסוטים בכנסת ובתוך המפלגות עצמם, כאשר אפילו ראש הממשלה והנשיא מוצאים זמן להתעסק בנושא!

השרים אקוניס ורגב מהליכוד משתתפים במצעד התועבה

אך התהליך שצריך להדאיג את כולנו יותר מהכל הוא הכניסה של ארגוני ההומואים למערכת החינוך, כאשר כבר היום מסתובבים בבתי הספר בכל רחבי הארץ "מרצים" מטעם ארגוני ההומואים שלהם יש גישה מלאה לילדים של כולנו (כולל הילדים בחינוך הדתי!).

ההתמקדות בדור הצעיר אינה מקרית. היא חלק מתכנית רב שנתית אשר בבסיסה עומד הרעיון שאם ילד גודל במחשבה שהומוסקסואליות היא לא סטייה כי אם נטייה טבעית, אז לא מן הנמנע שלא תהיה כל התנגדות למצעדי תועבה בכל עיר שהיא בישראל, כי לא יהיה מי שיתנגד.

לכן על כולנו להיות עירניים קודם כל לתכנים שמועברים לילדינו בבתי הספר תחת מסווה של "חינוך לסולבנות".

תלמידים בבית ספר: המטרה העיקרית של ארגוני ההומואים

ילדים במצעד התועבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *