נתניהו וריבלין מברכים את קהילת ה"חד מיניים"

מדי קיץ (בדרך כלל בחודש יוני) מציינים ההומואים והלסביות בכל רחבי העולם (וגם בישראל) את חודש התאווה (המתקרא בפיהם "חודש הגאווה").

והשנה עושה רושם זוכים ה"חד מיניים" לחיזוק ממסדי בדמותם של ראש הממשלה נתניהו ונשיא המדינה ריבלין.

בברכה שפירסם נתניהו הוא כתב: "המאבק להכרה בכל אדם כשווה בפני החוק הוא מאבק ארוך ויש עוד לאן להתקדם בו, אני גאה בכך שישראל היא מן המדינות הפתוחות ביותר בעולם ביחס לקהילה הגאה ושהשיח בה נעשה יותר מקבל ויותר מכבד מידי שנה".

הנשיא ריבלין, שמאז היבחרו לתפקיד מקפיד לפקוד אירועים של השמאל הקצוני, לא הסתפק רק בברכה ואירח במשכן הנשיא צעירים וצעירות מארגון "איגי" (אירגון שלכאורה מסייע לצעירים מבולבלים לקבל את סטייתם המינית).
ריבלין בירך את אורחיו ה"גאים" ואמר: "לפני 22 שנים הייתה לי הזכות לקבל לראשונה את הקהילה הגאה במשכן הכנסת, והיום יש לי הזכות לקבל אתכם לראשונה בבית הנשיא"

יש לציין שלריבלין זו אינה הפעם הראשונה בה הוא לוקח חלק פעיל ב"חודש התאווה".
בעודו מכהן כיו"ר הכנסת, בקיץ תשע"ב (יוני 2012 למניינם), הוא השתתף בכנסת ב"מושב הגאווה" – מושב מיוחד של הכנסת לכבוד חודש התאווה דאז.

1906961-18

נתניהו: ממשיך לרמוס את תורת ישראל

החזות חזות ליכוד והקול קול מר"צ (ריבלין וה"גאים" במשכן הנשיא)

החזות חזות ליכוד והקול קול מר"צ (ריבלין וה"גאים" במשכן הנשיא)

דבריהם של נתניהו וריבלין באים על רקע פירסומים בתקשורת השמאלנית על כך שאוניברסיטאות בר אילן ואריאל לא יקיימו "אירועי גאווה" למרות בקשות מצד סטודנטים "גאים".

הסטודנטים ה"גאים" בבר אילן טענו כי בפגישה שהתקיימה בין דיקאן הסטודנטים לבין ראש ה"תא הגאה" באוניברסיטה הובהר כי לא יתאפשר לחלק עלונים, לחגוג, ולהעלות מודעות לזכויות הלהט"בים, וכי האירוע היחיד שמאשרת האוניברסיטה לקיים הוא פאנל סגור, שבו ישתתפו דוברים שונים כמו פסיכולוגים ורבנים, אשר יוכלו להציע עזרה למשתתפים.

הילה נאקסון, יו"ר התא ה"גאה" באריאל, מסרה כי "עדיין יש מרחק שנות אור עד קבלה מלאה של התא. חבל שאנשי אקדמיה ואנשי חינוך רואים לנכון לשים בראש את הערכים האישיים שלהם ובכך לפגוע בהרבה סטודנטים להט"בים.זאת בורות והומופוביה חברתית גדולה במסווה של דת והלכה. בעולם הדתי מנסים להשתיק ולהדחיק תופעות חברתיות, כאילו שאם לא ידברו עליהן הן ייעלמו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *