כתב נושא: דרושים: ערבים לימין ליברמן  (נקרא 3106 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק כהנא צדק!

  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 7985
    • yigal-amir
דרושים: ערבים לימין ליברמן
« ב- : מרץ 15, 2007, 23:26:49 »
יו"ר ישראל ביתנו קפץ לכפר ערבי בגליל כדי להפגין כוונות טובות וגם לנסות לגייס כמה פעילים מהמגזר.

תושבי הכפר הערבי מעיליא שבגליל זכו הערב לביקור מפתיע מצדו של לא אחר מאשר השר לעניינים אסטרטגיים ויו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן. ליברמן, שעמדותיו ביחס לערביי ישראל קוממו אותם לא אחת, הגיע לכפר בראש משלחת של בכירי מפלגתו, ואמר לתושבי הכפר שעמם נפגש כי "ישראל היא ביתנו, ואני רוצה שכל הנאמנים ירגישו שישראל היא ביתם", תוך קריצה לשם המפלגה שהוא עומד בראשה.

ליברמן, שהגיע לכפר בראש משלחת שכללה את שר התיירות המיועד יצחק אהרונוביץ', את מנכ"לית ישראל ביתנו פאינה קירשנבאום ואת רכז המפלגה בצפון, זאב נוימן, התארח בביתו של תושב הכפר אסד טנוס. לפגישה עם השר הגיעו כ-20 תושבים נוספים מהכפר.

טנוס יצא מגדרו כדי לקבל את אורחיו בסבר פנים יפות ועשה הכל כדי לגרום להם להרגיש בבית. "חשוב לתרום לכפר מבחינת תיירות ותשתיות ו'איווט' הוא איש של עשייה", אמר טנוס, תוך שהוא עושה שימוש 
בכינוי החיבה של ליברמן. "זהו כבוד בשבילי ובשביל כל המוזמנים לארח אותו".

ליברמן לא הסתיר גם הוא את החשיבות שהוא מקנה לביקור בכפר הערבי. "אני שמח להיות במעיליא", אמר. "מבחינתי, כל אזרח שהוא לויאלי צריך להרגיש שהוא נמצא במדינתו. המבחן שלי הוא לא לאום או דת, ובשבילי אין הבדל בין מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, השייח' ראאד סלאח, ובין הרב משה הירש מנטורי קרתא. מי שנאמן למדינה, חשוב שירגיש שזה ביתו".

יגאל=גואל

ע        מ        י       ר
 =       =       =      =  עמו    מאת    יצחק        רבין [img]http://www.zix.co.il/images/11924785.gif[/i