המתמודדת מטעם "הקרן החדשה" פרשה מ"הבית היהודי"

בתיה כהנא דרור, שהייתה אמורה להתמודד בבחירות המקדימות (פריימריס) לבית היהודי, פרשה מספר שעות לפני פתיחת הקלפיות.

כזכור, לפני כשבוע פורסם (בין היתר גם אצלנו) כי כהנא דרור מקבלת תמיכה כספית מארגון השמאל האנטישמי "הקרן לישראל החדשה", ולא מן הנמנע כי פרישתה נובעת מכך שהיא הבינה שנחשפה.

בהודעתה הרשמית לא הזכירה כהנא דרור את עניין המימון מהקרן החדשה, אלא יצאה בביקורת חריפה וחסרת תקדים כלפי המפלגה בה הייתה אמורה להתמודד, ובפרט על יושב הראש שלה (נפתלי בנט):
"אני מחזיקה בתפיסת עולם לאומית וימנית, אבל שואלת את עצמי איך אוכל לשבת במקום שבו 'שלום' היא מילה מגונה, שבו אסור לחשוב בהיגיון או להזכיר תוכנית מדינית.
המפלגה הוציאה הודעת גינוי נגדי כי אמרתי שאני פרגמטית. היו"ר בנט שמדגיש כל הזמן ש'לא נתנצל'. הוא עושה רושם של ימני נחמד, ביטחוניסט – אבל התפיסה שלו קיצונית ובעיקר משיחית. זו מפלגה שללא ספק שואפת למדינת הלכה, גם אם כרגע זה לא מעשי, ולא מבינה מהי דמוקרטיה. היא לא מבינה שההלכה היא לא מעל החוק".

כהנא דרור: פרשה מהפריימריס כי הקשר שלה ל"קרן החדשה" נחשף

כהנא דרור: פרשה מהפריימריס כי הקשר שלה ל"קרן החדשה" נחשף

ארגון "הקרן לישראל החדשה" לא הסתירו את אכזבתם מהכישלון להחדיר סוס טרויאני למפלגה המוגדרת "מנית דתית", ובתגובה לפרישתה של כהנא דרור נמסר מטעם הארגון כי "הקרן גאה לתמוך בבתיה כהנא דרור. אנו סמוכים ובטוחים כי לא רחוק היום שבתיה תמצא בית פוליטי חם ותומך באמת, ויהיה לנו – אזרחי המדינה – לכבוד להתברך בפעילה חברתית כמוה בבית המחוקקים"

"הקרן לישראל החדשה":  הנסיון להחדיר חפרפרת למפלגה ימנית נכשל

"הקרן לישראל החדשה": הנסיון להחדיר חפרפרת למפלגה ימנית נכשל

מ"הבית היהודי" מסרו לתקשורת:
"אנשי הקרן החדשה לישראל, ארגון הפוגע בחיילי צה״ל ובכל אינטרס ישראלי, אינם רצויים בבית היהודי. ברוך שפטרנו"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *