שר הבטחון יעלון: "פעילות נגד התבוללות היא פעילות טרור"

כחודש לאחר מעצרם של יו"ר ופעילי ארגון להב"ה מצהיר שר הבטחון, משה יעלון (ליכוד) כי הוא פועל בשיתוף גורמים משפטיים וגורמי שב"כ כדי להכניס את ארגון להב"ה (הפועל נגד התבוללות של יהודים עם גויים בארץ ישראל) להגדרה של "ארגון טרור" (בדיוק כפי שפעל הליכוד בראשותו של יצחק שמיר לפני כמעט 30 שנה להגדיר את תנועת כ"ך של הרב כהנא הי"ד כארגון טרור).

יעלון התייחס בעמוד הפייסבוק שלו לעניין ואכן הודה שהוא פועל להשגת המטרה: "פניתי לגורמים המשפטיים במערכת הביטחון ובשירות הביטחון הכללי כדי שיבחנו האם ניתן להגדיר את ארגון להב"ה כהתאחדות בלתי מותרת. עשיתי זאת, כי אסור לנו כמדינה להרשות תופעות גזעניות המסכנות באופן ממשי את מרקם החיים כאן. עשיתי זאת, כי אנו חייבים להיאבק בכל דרך בניסיונות להפלות בין בני אדם רק בשל גזעם, צבעם, מינם או העדפת המינית"

על הסיבות שהביאו אותו לעשות כן אמר יעלון (ושום מילה כמובן על מערכת הבחירות הקרבה): "מי שמפיץ שנאה בדרכים כאלו ואחרות כלפי המיעוט הערבי בפרט וכלפי כל מי ששונה בכלל – הוא מסוכן לחברה הישראלית רבת הגוונים, ואינו מייצג את הערכים היהודיים עליהם גדלנו ולאורם חובתנו להוביל את מדינת ישראל"

יעלון אף לא חסך את דעתו על הארגון: "חברי ארגון להב"ה מכונים בטעות 'ימין קיצוני'. הם לא מייצגים בעיניי שום ימין, לפחות לא הימין שאני מכיר. הם פשוט מייצגים תופעה חשוכה ומסוכנת שאין לה קשר לימין השפוי, שומר החוק והליברלי"

להלן צילום מסך עם התייחסותו המלאה של יעלון לעניין:

יעלון1יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין, אמר בתגובה לדבריו של יעלון כי "מדובר בתעלול בחירות שמסביר למה אסור להצביע לליכוד. אני מציע לבוגי לפעול להוצאה מחוץ לחוק של התנועה האיסלאמית ואחר כך להתעסק ארגון לגיטימי שפועל נגד התבוללות. לאחר שמשטרת ישראל והשב"כ ניסו להפליל אותנו ללא הצלחה, ובמקום ששר הביטחון יטפל באויבי ישראל הוא מנסה לקבל קולות מהשמאל ונלחם בארגון להב"ה שפועל להצלת בנות ישראל וראוי לפרס ישראל".

בנצי גושפטיין: נאבק בהתבוללות ונרדף על ידי הממסד

בנצי גושפטיין: נאבק בהתבוללות ונרדף על ידי הממסד

מיותר לציין שערבים בעלי תעודה כחולה כמו חנין זועבי וראאד סלאח ממשיכים להסית נגד יהודים בפרט ונגד עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית, ואולם הם אינם מוגדרים כטרוריסטים ואף ממשיכים בפעילותם בחופשיות בלתי נסבלת.

יעלון: האם ארגונים ערביים השואפים להשמדתה של ישראל כבר הוצאו אל מחוץ לחוק?

יעלון: האם ארגונים ערביים השואפים להשמדתה של ישראל כבר הוצאו אל מחוץ לחוק?

קולו של ראש הממשלה נתניהו בינתיים לא נשמע, אך לא מן הנמנע שהוא תומך בצעד של יעלון משום שבנו (יאיר נתניהו) נמצא בקשר זוגי עם נוצרייה מנורבגיה (קשר בו נתניהו האב התגאה בו), כאשר בנצי גופשטיין קרא לנתניהו האב לצאת נגד הקשר ולשמש דוגמא.

One comment

  • גופשטיין טועה: לא לבחירות הקרובות יעלון מכוון, אלא לבחירות עתידיות בהן יעלון עצמו יהיה מועמד לראשות הממשלה מטעם הליכוד. הוא נוהג כאחרון השמאלנים כדי שלא יואשם, חס וחלילה, בהיותו איש ימין, או "גזען". הוא בסך הכל "איש מרכז" "שפוי" ומתוקף כך הוא זכאי לראשות הממשלה. זה מדאיג מאוד: ביבי לא יעז לפנות התנחלויות בקנה מידה משמעותי, ואילו יעלון, כמו "איש המרכז" שרון לפניו, מסוגל לזה. אסור שהאדם הזה יתפוס את הגה השלטון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *