תיעוד: המשטרה מונעת מתושבי גבעת קומי אורי הנצורה לבנות סוכה

700 ימים למצור וההתנכלות מגיעה לשיא חדש: תושב שכונת קומי אורי ביצהר שהגיע ביום שישי לפתח השכונה עם לוחות לבנית סוכה לחג, נחסם על ידי שוטרי המג"ב שמוצבים במקום במסגרת המצור, שסירבו לאפשר לו להיכנס בטענה שמדובר בחומרי בניה

 

ישי שיינמן, תושב השכונה שהגיע ביום שישי בצהריים לפתח הגבעה שבסמוך ליצהר כשברכבו לוחות לבניית סוכה לחג שיחול בתחילת השבוע הבא, נחסם בידי שוטרי המג"ב המוצבים במקום, אשר סירבו לאפשר לו להיכנס לשטח השכונה בטענה כי מדובר ב"חומרי בניה".

ישי הסביר כי מדובר בלוחות לבנית סוכה לימי החג בלבד, וכי בניית סוכה לחג היא צורך דתי הכרחי, ולמרות זאת סירבו השוטרים לאפשר לו להביא את הלוחות לביתו. בסרטון שתועד ברשתות החברתיות נראה אחד התושבים נחסם בידי כוח מג"ב, שלא אפשר לו להכניס אמצעים לבניית הסוכה.

לאחר מכן נכנסו השוטרים לחצר ולחניה שלו כדי לוודא שהוא לא בונה סוכה.

בקומי אורי תקפו בחריפות את התנהלות המג"ב: "מדובר בשיא חדש של התנכלות חסרת מעצורים כלפי תושבי השכונה", אמרו. "אחרי שנתיים של מצור על השכונה שהופך את חיינו לסיוט מתמשך, ומונע מכל אדם שאינו תושב המקום להיכנס לשכונה – לרבות בייביסיטר או רופא, שוברים במשטרה שיאים חדשים ומונעים כעת מתושבים לקיים את מצוות החג הבסיסיות".

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *