ליברמן: חייבים לגרש מאות משפחות יהודיות מעמונה כדי למסור את אדמתם למחבלים הערבים הנאצים

בס"ד

שוב רואים שהימין המזוייף גרוע מהשמאל המוצהר.

אהוד שמאלמרט ניסה לגרש את היהודים מעמונה. בסוף הוא הצליח לגרש שמונה משפחות באלימות ברברית אבל אחרי כן ממשלתו השמאלנית נאלצה להפסיק את הגירושים כי רוב העם התנגד. לעומת זאת, ממשלת נתניהו כבר גירשה מאות משפחות יהודיות ביהודה ושומרון במשך 7 השנים האחרונות.

עכשיו שר ה"ביטחון" אביגדור ליברמן אומר שצריך לגרש מאות משפחות יהודיות מעמונה כדי למסור את אדמתם למחבלים המרצחים הנאצים של פת"ח וחמאס. למה? כי בג"ץ פסק. אותו בג"ץ ש-95% משופטיו שמאלנים קיצוניים – כי ממשלת נתניהו-ליברמן-בנט-דרעי מסרבת לשנות את שיטת בחירת שופטי הבג"ץ. אז השמאל הקיצוני שולט על המדינה באופן האנטידמוקרטי ביותר בחסות ממשלת הימין המזוייף.

expelling-jew1

גם יש הקפאה אנטישמית בבנייה יהודית ביהודה שומרון וירושלים במשך 7 השנים האחרונות – דבר שמעולם לא קרה כשהיו ממשלות השמאל המוצהר.

ממשלות השמאל רוצות לגרש יהודים אבל בדרך כלל לא מצליחות לעשות זאת. אך ממשלות הימין המזוייף כן מצליחות לגרש המון יהודים בלי התנגדות משמעותית. כי רוב העם חושב שזה נורא כשרבין או פרס או ברק או שמאלמרט מציעים לגרש יהודים. אבל כשנתניהו, ליברמן ובנט מגרשים, רוב העם חושב שזה בסדר. כי העם מאמין שאם "ימנים" כמו נתניהו, ליברמן ובנט בעד הגירוש, זה לא יכול להיות כל כך רע. בגלל זה, רק ממשלות הימין המזוייף הצליחו למסור את כל סיני למצרים הנאצית, למסור 97% מחברון עיר אבותינו לערפאת, לגרש 10,000 יהודים מגוש קטיף וכעת להקפיא כל בנייה יהודית במשך 7 שנים.

חייב להיות מפלגה ימנית אמיתית חדשה בבחירות הבאות בע"ה. אין דרך אחרת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *