למה יש משבר עבודות בשבת ברכבת? כי לרוב התלמידים היהודים בארץ ישראל אין חינוך יהודי ואין לימוד ערכים יהודים

בס"ד

Israeli train work1

מו"ר הרב מאיר דוד כהנא זצוק"ל הי"ד אמר הרבה פעמים שהסעיף החשוב ביותר במצעו לא היה גירוש האויב הערבי. הסעיף החשוב ביותר דווקא היה הדרישה להעניק חינוך יהודי ולימוד ערכים יהודים לכל ילד יהודי בא"י. לא להכריח אותם לשמור מצוות אבל כן ללמד אותם תורה ויהדות על ידי מורים אמוניים כדי לתת לילדים להחליט בעצמם אם הם רוצים לשמור מצוות אחרי שהם לפחות יודעים מה זה. אנו מאמינים שהרוב – לא כולם אבל הרוב – היו מחליטים לשמור מצוות אחרי שהיו מבינים מהי התורה.

אך במקום לחנך יהודים כמו שמדינה יהודית חייבת לעשות, יש לנו מערכת חינוך (באמת מערכת ליכלוך) שעושה את ההפך: במשך הרבה שנים, שוטפים להם את המוח של הרוב המכריע של ילדינו.

כשאיבדנו את מו"ר שנפסל מלרוץ לכנסת באופן האנטידמוקרטי והאנטישמי ביותר ואחר כך נרצח כתוצאה מפסילתו, איבדנו את הקול השפוי היחיד שהציע את הפתרונות היחידים שהיו מסוגלים להציל ולגאול אותנו.

עכשיו יש לנו מפלגות "דתיות" שהן מושחתות ומשוחדות. הם לא דורשים חינוך יהודי לכל ילד יהודי. ש"ס ומפלגת יהדות התורה רק רוצות כסף למוסדות שלהם. אם יתנו להם כסף, הם הוכיחו שוב ושוב שהם מוכנים למסור את כל המדינה לאויבינו. ושר החינוך נפתלי בנט מהבית היהודי מגדיל תקציבים פי כמה וכמה לתלמידים ערבים, לתלמידים מסתננים ולתלמידים "גאים" (הומואים). בנט לא רק ממשיך לשטוף להם את המוח של ילדינו אלא שמאז שהוא נכנס למשרד החינוך, המצב רק מחריף והולך.

כמובן שאסור שתהיינה עבודות בשבת ברכבת. כשרואים את כל השנאה כלפי הדתיים וכלפי התורה והיהדות ר"ל, זה מראה לנו עד כמה התשקורת ומערכת הליכלוך הצליחו ליצור יהודים אנטישמים. הם לא היו יכולים להצליח עד כדי כך בלי שיתוף הפעולה מהמפלגות ה"דתיות" המושחתות.

המסקנה? רק מו"ר הרב כהנא צדק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *