דונלד טראמפ: אדרוש מישראל לשלם עבור סיוע ביטחוני – איזו חוצפה!

בס"ד

שוב טראמפ מוכיח שהוא אויב מסוכן של עם ישראל. אבל כל היהודונים בישראל שרוצים לתמוך בו לא ישימו לב למה שהוא אומר עד שיהיה מאוחר מדי.

טראמפ טוען ש"סיוע בטחוני" מארה"ב לישראל לא הוגן לאמריקה. טראמפ מתלונן שישראל מקבלת עזרה ללא תמורה וחייבים לדרוש שישראל תשלם לארה"ב. זו עמדה אנטי ישראלית לכל דבר ועניין. ה"סיוע" מארה"ב דוקא מזיק לישראל כי ישראל לא עצמאית והיא פגיעה ללחץ אמריקאי. בנוסף לכך, ישראל לא רשאית לפתח את כל הנשק שלה בעצמה וישראל לא יכולה למכור מיליארדי דולרים של נשק להרבה מדינות כמו הודו וסין. ישראל הייתה הרבה יותר חזקה מכל בחינה בלי ה"סיוע" הזה. אך טראמפ תוקף את ישראל ודורש "פיצויים".

הנה מאמר מהאתר האנטישמי של ערוץ 10:

דונלד טראמפ: אדרוש מישראל לשלם עבור סיוע ביטחוני

זמן קצר לפני שהוא יעלה לנאום הלילה (שני) בוועידת איפא"ק, השדולה הפרו-ישראלית בוושינגטון, סיפק המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית, דונלד טרמפ, התבטאות שצריכה להדאיג את ישראל.

במסיבת עיתונאים שנערכה בוושינגטון, נשאל טראמפ האם גם ישראל תידרש על ידי ממשלו לשלם עבור ההגנה האמריקנית, כפי שטען שידרוש ממדינות כמו קוריאה הדרומית, יפן וסעודיה. בתגובה ענה איש העסקים מעורר המחלוקת: "ישראל תשלם גם כן, היא בהחלט תעשה זאת".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *