4 חודשי מאסר למשליך טיפת תה על המחבל המרצח אחמד טיבי יש"ו

בס"ד

Ahmed Tibi praises Islamic terror

להלן מאמר מאתר האינטרנט הבוגדני "NRG" (זה ימין מזוייף שמאוד מתנגד ל"אלימות" כלפי המחבל המרצח אחמד טיבי יש"ו שר"י):

ציון ווקנין תקף את הח"כ במהלך הפגנה בבאר שבע, והשליך לעברו את כוס המשקה החם בפניו. "אקט של עלבון ופגיעה בכבודו של אדם"

בית משפט השלום בבאר שבע גזר היום (יום ג') ארבעה חודשי מאסר בפועל על תושב העיר שהשליך לעבר חבר הכנסת, אחמד טיבי, כוס תה חם במהלך הפגנה, זאת במסגרת הסדר טיעון. בנוסף נגזרו על הנאשם שישה חודשי מאסר על תנאי.

לפי כתב האישום המתוקן בו הודה והורשע, לפני מעל לשנתיים תקף ציון ווקנין, 50, את ח"כ טיבי במהלך הפגנה שנערכה מחוץ להיכל המשפט בבאר שבע, והשליך לעברו את כוס המשקה החם אשר בפגעה בפניו. "כתוצאה מכך, נגרמה לח"כ טיבי צריבה בעיניו ותחושת חום בפניו", נכתב. מכתב האישום המתוקן נמחקה העבירה החמורה של תקיפת עובד ציבור שיוחסה לווקנין בכתב האישום המקורי.

השופט ד"ר יובל ליבדרו ציין בהחלטתו כי בחר לתת משקל לחומרה לעברו הפלילי של ווקנין הכולל עבירות אלימות רבות. "תופעת האלימות תפסה לה מקום ונחלה במחוזותינו", רשם השופט. "היא תופעה שיש להילחם בה ולעקרה מן השורש. מעבר לסיכון לפגיעה גופנית הקיימת בשפיכת נוזל חם לפניו של אדם, מהווה הדבר אקט של עלבון ופגיעה בכבודו של אדם", הוסיף השופט ליבדרו.

ווקנין עמד על סירובו שלא להיות מיוצג לכל אורך ההליך המשפטי. הפרקליטות ביקשה להשית עליו עונש הנע בין שישה חודשים לשנה וחצי מאסר בפועל, בהתחשב בחומרת העבירה ועברו הפלילי העשיר של הנאשם הכולל הרשעות בעבירות תקיפת רופא ועובד סוציאלי.

מנגד, ביקש ווקנין שלא להכביד בעונשו בשל נסיבות חייו הקשות והעובדה כי הוא הלום קרב, ללא משפחה או ילדים ולמעשה דר ברחוב. עוד פירט כי לא התכוון למעשיו וכי הוא לוקח עליהם אחריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *