"למה מדינת ישראל צריכה להציל מוכרי אדמות למתנחלים?"

בראיון שנערך היום (חמישי – י"א בשבט תשע"ו) על ידי דב גילהר, תועמלן אתר התעמולה "וו-אללה", נחשפנו (שוב) לצביעותה של חונטת השמאל בישראל.

גילהר ראיין את עורך הדין מיכאל טפלו, אשר מייצג ערבים אשר מבקשים מקלט בישראל לאחר שסייעו ליהודים לרכוש קרקעות מערבים ביהודה שומרון.

עורך הדין טפלו טען כי יש להכיר במוכרי הקרקעות הערבים כמשתפי"ם אשר זוכים למקלט בישראל ולתנאי תושב קבע, ואילו גילהר, אשר התנהל כאורח בעימות טלוויזיוני ולא כמראיין, טען מנגד כי המשתפי"ם הבטחוניים מסייעים לכוחות הבטחון למנוע פיגועים ואילו מוכרי הקרקעות בכלל שותפים לגזל של אדמות השייכות לערבים ואין להשוות אותם למשתפי"ם אשר סייעו לכוחות הבטחון.

לצפייה בראיון ליחצו כאן.

וכל זאת על רקע "תחקיר עזרא נאווי" אשר חשף את שיטות הפעולה של ארגוני השמאל האנטישמי אשר מסגיר לפת"ח ערבים אשר מכרו אדמות ליהודים בידיעה שיוטל עליהם גזר דין מוות.

יש לציין כי בו בזמן שארגוני השמאל תומכים במתן גזר דין מוות לערבים אשר מכרו אדמות ליהודים, נעשים מצדם מאמצים כבירים על מנת לאזרח בישראל מאות אלפי פולשים מוסלמים ונוצרים מאפריקה בטענה כי יש חשש לחייהם במדינותיהם.

נציין כי תנועתנו, כוח משימה יהודי, תומכת בסיוע לערבים אשר בגדו באחיהם כדי לשרת את המטרה של גאולת אדמות או סיוע לכוחות הבטחון, אך בשום אופן לא להעניק להם תושבות קבע בישראל, אלא סיוע להמשיך את חייהם במדינה אחרת.

חיי אדם נחשבים רק כשזה משרת את האינטרס (דב גילהר)

חיי אדם נחשבים רק כשזה משרת את האינטרס (דב גילהר)

 

2 comments

  • אתלטיקו מדריד

    חח עזרא נאווי יא פדופיל תזהר שמשפחות הילדים המוסלמים שליטםת להם תטוסיק לא יסגרו איתך חשבון

  • יש להכיר במוצרי הקרקעות ליהודים כמשת״פים ולתת למהם מקלט במדינה. הם אינם גוזלים קרקע של אף אדם הם מוכרים כחוק את הקרקע הפרטית שלהם. ואילו אותם שמסגירים אותם ובכך חורצים דינם למות הם מנובלים. אותם יש להעמיד לדין והעניש בחמור בעונשים. ועזרא האוויר ושולחיו הם בוגדים . הם חסרי מצפון והגרועים שבאנשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *