"יש להמשיך ולעשות פיגועים מתוך אמונה באללה"

מוחמד דוואבשה, אביו של סעד דוואבשה שנשרף למוות עם אשתו ובנו הפעוט עלי בשריפת הבית בכפר דומא, התראיין ביום ראשון שעבר (כ"ב בטבת תשע"ו – 3 בינואר 2016) לאתר NRG וקרא לצעירים הערבים להמשיך ולעשות פיגועים נגד יהודים כדי לנקום את מות בני משפחתו וגם כדי לשחרר את "פלסטין": "רק האינתיפאדה תנקום את דמם של משפחת דוואבשה. שימשיכו לעשות פיגועים מתוך אמונה באללה. רק ככה נשיג את הזכויות שלנו"

בהתייחסותו לחשוד המרכזי, עמירם בן אוליאל, שעל פי החשד הצית את בית המשפחה אמר דוואבשה: "צריך לשרוף את מי ששרף את המשפחה שלי. אנחנו לא מאמינים בבית המשפט הישראלי. בישראל אין חוק ואין משפט. זה הצגה אחת גדולה. בטח יגידו שהם משוגעים, כמו שאמרו על הרוצחים של מוחמד אבו חדיר. לא יקרה שום דבר, המשפט הישראלי ומדינת ישראל היא מדינה חשוכה. וההחלטה שלהם בטח לשים אותם בכלא לכמה שנים בודדות ולשחרר אותם.  במקום להרוג אותם כמו שהרגו את הילד שלי ואת הנכד שלי"

לקריאת הראיון המלא וצפייה בוידאו ליחצו כאן.

יש לציין שאין זה הראיון הראשון בו מצהירים בני המשפחה על תמיכתם בטרור נגד יהודים.
בראיון לכלי התקשורת בבית הוריו השרוף הצהיר אחד הילדים שניצלו כי ברצונו להיות שאהיד.

2 ראיונות ומסר דומה (מימין סב המשפחה ומשמאל הבן שניצל מהשריפה)

2 ראיונות ומסר דומה (מימין סב המשפחה ומשמאל הבן שניצל מהשריפה)

One comment

  • האירוע בדומא בוצע ע"י חמולה ערבית! כנסו. חמולת דוואבשה מסוכסכת בשנים האחרונות עם חמולה מתחרה כאשר סכסוך זה כולל; 3 שריפות בתים בחמולת דוואבשה שאירעו בחצי שנה שלפני האירוע המדובר. 2 מכוניות התפוצצו על נוסעיהם. המכונית של האב דוואבשה עצמו שנהרג באירוע המדובר כבר נעשה בעבר נסיון לחסלו באמצעות רכבו. (הוא נפצע בנס באורח בינוני בלבד.) אחיו של האב נורה למוות שבועיים לפני כן! הכתובות תג מחיר רוססו ע"י ערבים ולקביעת חוקרים מדובר בכותב ערבי המנסה לחקות כתב יהודי! השב'כ מנסה להפיל את נוער הגבעות! וגם לטענת השב'כ למה שיהודים יכנסו להצית בית בעומק כפר עויין כאשר הם יכולים להצית בית בתחילת הכפר (הבית שכבייכול הוצת ממוקם בלב הכפר)
    הגיע הזמן לומר די להשמצות המחלקה היהודית-ארגון טרור יהודי הם רוצים להפיל את ההתיישבות!!!!!!!!!
    מה דעתכם? אנא הפיצו את הטענות הללו בכל מקום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *