מי מפחד מערוץ 20?

מאז עלה לאוויר, החל מקיץ תשע"ד (2014 למניינם), מושך ערוץ 20 תשומת לב רבה מצד ערוצי ואתרי התעמולה הוותיקים מבית היוצר של השמאל האנטי יהודי.

עשרות שנים (חלקם עוד מלפני קום המדינה) נהנו עיתוני התעמולה של השמאל לשטוף את המוח לקורא היהודי ולעצב את דעותיו בהתאם להשקפת עולמם האנטי יהודית.

אחד מהעיתונים הללו הוא עיתון "הארץ" (המכונה גם "אל בלאד"), שלא ממש מרוצה מהעובדה שבשידורי ערוץ 20 מתנוסס בגאווה דגל ישראל בצד המרקע (בדומה לערוץ פוקס ניוז האמריקאי שבו מתנוסס על המרקע באופן קבוע דגל ארה"ב), ובמאמר שכותרתו "מאחז שהתנחל בממיר" ושפורסם באתר על ידי התועמלן השמאלני רוגל אלפר, הוא מתייחס לעניין (בעודו שופך את תסכולו) וכותב: "בכל רגע בערוץ הימני, בכל תוכנית, מתנוסס דגל המדינה בפינה השמאלית התחתונה של המסך. בא לי לתלוש את הסממן הפשיסטי שמזכיר, למרבה האירוניה, ערוץ ממלכתי במשטר ערבי רודני".

במאמר אחר שכותרתו "מערוץ מורשת ישראלי לפוקס ניוז הישראלי" תהה תועמלן האתר, הילו גלזר, כיצד מתחת לאפם של כל חונטת השמאל קם לו ערוץ חדש שמעז לשדר אקטואליה וחדשות בניחוח ימני שמרני.

ולאחרונה עלה הערוץ על המוקד של השמאל עקב ביקורתו על הנשיא ריבלין לאחר שזה השתתף בכנס של "הארץ" שהסיר את דגל ישראל מהבמה עקב בקשתם של ערבים שהשתתפו בכנס.

אין ספק.
מתחולל כאן שינוי שלו קיוו כבר לפני 30 שנה. שינוי שהוא הסיוט הגדול ביותר של השמאל.
זה התחיל כבר לפני כמעט עשור עת נכנס לשוק עיתון "ישראל היום", שגם נגדו עושים הכל כדי לסגור, והמטרה עכשיו היא ערוץ טלוויזיה שמייצג את דעותיהם של הרוב המוחץ בקרב הציבור היהודי בישראל.

מפחדים? (המאמרים מתוך אתר "הארץ")

מפחדים? (המאמרים מתוך אתר "הארץ")

2 comments

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *