הרצוג: "על ישראל לקלוט פליטים מהלחימה בסוריה"

על רקע המשבר באירופה, במסגרתו מאות אלפי ערבים מהמזרח התיכון (בעיקר סוריה) מציפים את היבשת, קורא יו"ר האופוזיציה יצחק (בוז'י) הרצוג לממשלה לקלוט פליטים מסוריה, וזאת בנוסף לסיוע בדמות טיפולים רפואיים בבתי חולים ישראלים.

באירוע "שבתרבות" בתל-אביב אמר היום (שבת – כ"א באלול תשע"ה, 05/09/15) הרצוג כי "יהודים לא יכולים להיות אדישים כשמאות אלפי פליטים מתדפקים על חוף מבטחים".

נציין שרוב מוחץ של אותם ערבים המציפים את אירופה אינם מעוניינים במקלט שהוצע להם במדינות מזרח אירופה אליה הגיעו אלא פניהם מועדות לכיוון גרמניה ושאר מערב אירופה וזאת על מנת לשפר את  חייהם מבחינה כלכלית.

עוד נציין כי בעבר קרא הרצוג לממשלה להעניק אשרות שהייה לפולשים מאפריקה אשר פלשו לישראל דרך הגבול עם מצרים, ולפני בחירות 2015 התבטא הרצוג כי מבחינתו המונח מדינה יהודית הוא מונח מוטעה לחלוטין.

מאות אלפי ערבים מסתערים על הרכבות בהונגריה במטרה להגיע לגרמניה

מאות אלפי ערבים מסתערים על הרכבות בהונגריה במטרה להגיע לגרמניה

מליוני המוסלמים והנוצרים שכבר בישראל לא מספיקים לו (בוז'י הרצוג)

מליוני המוסלמים והנוצרים שכבר בישראל לא מספיקים לו (בוז'י הרצוג)

 

5 comments

  • הוא משת"פניק של הטייקונים אמרנו לכם כבר,פשוט חסר שכל,גם ביבי וגם הוא נבלה או טרפה,

  • ה"שמאלני"

    אתם כולכם לא ציונים! ההתנהגות שלכם מרושעת, גזענית ואתם לא שונים מהנאצים! אתם רודפים אנשים רק בגלל הדעות שלהם, רוצים להשמיד את הערבים ולהקים מדינת הלכה כהניסטית (כמו שגרמניה הנאצית רצתה להיות ארית טהורה), אז אתם התנועה המקבילת לנאצים! זה מה שאתם. הרב כהנא הנאצי שמת ברוך השם לפני עשרים שנה, היה דומה מאוד בתכונותיו ובמשנתו להיטלר. הרב קקה-נא לא יחזור. כהנא מת! כהנא לא יחזור! תפנימו כבר, טיפשים! אם אתם מתנהגים כמו שתיארתי, אז אתם פה הבוגדים! שכחתם מי הקים את המדינה? שכחתם מי היה הרצל? שכחתם ששמאלנים הקימו את המדינה? שמאלנים הקימו את המדינה חבורת מטומטמים! ובמקום להוקיר תודה על כך שבזכות השמאלנים השנואים עליכם כל כך יש לנו מדינה נפלאה, אתם משמיצים אותם ורודפים אותם רק כי הם לא כהניסטים והם לא חושבים כמוכם! אז מי כאן הבוגדים?

  • אלי איבזוב

    צריך לגרש את הרצוג לעזה

  • אלי איבזוב

    או לשלוח משפחה של פליטים סורים שיגורו בביתו

  • אלי איבזוב

    אין איש כזה יכול לשבת בכנסת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *