תומכי אוסלו אריה דרעי והרב הראשי הספרדי נגד עליית יהודים להר הבית

על רקע האירועים האחרונים ועליית יהודים להר הבית, התייחסו הרב הראשי הספרדי, הרב יצחק יוסף, ויו"ר ש"ס אריה דרעי לכל עניין עליית יהודים להר הבית ותקפו בחריפות את העולים ואת מעודדי העלייה.

דרעי ואנשי ש"ס הביאו עשרות אלפי מחבלים ערבים חמושים לארץ ישראל כשתמכו בהסכמי אוסלו. כתוצאה מהסכמי אוסלו, מעל 1800 יהודים נרצחו הי"ד. גם הרב הראשי הספרדי קשור למפלגת ש"ס השמאלנית קיצונית.

עכשיו תומכי אוסלו מש"ס מנסים להאשים יהודים טובים שרק מבקשים להתפלל בהר הבית שלנו בטרור הערבי שהשייסניקים בעצמם גרמו.

הרב יצחק יוסף נאם ביום שישי האחרון, י"ד בחשוון תשע"ה (7 לנובמבר 2014 למניינם), בהלוויתו של שלום אהרון בעדני (נכדו של הרב שמעון בעדני שהוא חבר מועצת החכמים של ש"ס), שנרצח בפיגוע הדריסה בירושלים, ואמר כי "צריך להפסיק את ההסתה שמתסיסים אנשים שעולים להר הבית. אי אפשר שרבנים ליגה ד' יחלקו על גדולי ישראל. אסור ליהודי לעלות להר הבית ולהתסיס את הערבים המחבלים. רק כך יפסיק להישפך דם של עם ישראל".

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצטרף לדעת הרב יוסף ובראיון לתכנית "פגוש את העיתונות" אמר כי "לעלות להר הבית זה כמו לאכול ביום כיפור, זה מיתה בידי שמיים. בגלל שיהודים עולים להר הבית פחות אנשים מגיעים לירושלים, פחות תלמידים עולים, כל העולם נגדנו, ומה אנחנו מפסידים? ירושלים הופכת שוב להיות מבודדת, בלי תיירים. אינתיפאדה".

רבנות מטעם

דרעי והרב יוסף. בשם ההלכה או בשם הפחדנות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *