חבר הכנסת באסל גאטס (בל"ד, הרשימה המשותפת) במסע להשמיד את ישראל: "חרם הוא צו השעה". אבל אסור לחיים בן פסח לעלות לארץ הקודש

בס"ד

חז"ל לימדו אותנו: "כל המרחם על אכזרים סופו להתאכזר לרחמנים."

פסלו את מו"ר הרב מאיר כהנא זצוק"ל הי"ד מלרוץ לכנסת. במשך מעל 20 שנה כבר, אסור לחיים בן פסח לעלות לארץ ישראל או אפילו לבקר. זה מה מפלגות הימין המזוייף (הליכוד, ישראל ביתנו, הבית היהודי וש"ס) עושות ליהודים נאמנים שאוהבים את העם, הארץ והתורה.

אבל ערבים מוסלמים שאומרים מפורשות שהם רוצים להשמיד את ישראל ושמשבחים את המחבלים המרצחים הנאצים של פת"ח, אש"ף, חמאס וחיזבאללה – הערבים האלה לא רק יכולים לגור בארץ הקודש, הם יושבים בכנסת.

Basel Ghattas Arab Knesset member2

חבר הכנסת באסל גאטס (בל"ד, הרשימה המשותפת) עכשיו במסע בינלאומי להשמיד את ישראל. גאטס חושב שחרם יחסל את המדינה היהודית. הוא לא צודק. "הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" (במדבר כג, ט). הערבי הזה לא מבין שחרם לא יהרוס את ישראל. אך הכוונה שלו היא להרוס ובגלל זה אסור שאויבים כמוהו ישבו בכנסת או יישארו בארץ ישראל בכלל.

הנה מאמר מהאתר האנטישמי NANA על פעילותו של גאטס:

ח"כ גאטס במסע הסברה נגד ישראל: "חרם הוא צו השעה"

חבר הכנסת מבל"ד מנצל את פגרת הקיץ לסדרת הרצאות בקנדה ובארצות הברית, בהן הוא טוען למדיניות אפרטהייד וקורא להטיל סנקציות על ישראל.

בשעה שהכנסת נמצאת בפגרת הקיץ עד שתסתיים תקופת חגי תשרי, חבר הכנסת באסל גאטס (בל"ד, הרשימה המשותפת) מנצל את הפגרה שלא למנוחה – אלא למסע הסברה בארצות הברית ובקנדה, במרכזו קריאה להטלת חרמות וסנקציות על ישראל. בהקלטות שפורסמו הערב (חמישי) בחדשות 10, נשמע גאטס מספר על תחושיו בנוגע לכהונתו בכנסת וטוען למדיניות אפרטהייד מצד ישראל.

בחסות החסינות הפרלמנטרית המוענקת לו מתוקף תפקידו, הרגיש גאטס בנוח לקרוא לחרם על ישראל. "עם שלם נתון במצור. 1.8 מיליון איש בעזה נתונים במצור, בבית הכלא הגדול בעולם", טען חבר הכנסת מבל"ד באחת מהרצאותיו החודש בקנדה, שהשתתף גם בכנס לקידום חרם על ישראל, בו גרס ש"חרם בינלאומי והטלת סנקציות על ישראל הם צו השעה".

ספק אם מישהו בכנסת מופתע מהדברים של גטאס. הפעילות שלו נגד מדינת ישראל – ממשט מחאה לעזה ועד תפילה משותפת עם הורי מחבלים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *