ממשלת נתניהו מציגה: אכיפת החוק רק כלפי יהודים

כשמדובר במבנים "בלתי חוקיים" של יהודים ביהודה ושומרון, ממשלת נתניהו בהוראת הבג"ץ השמאלני ממהרים להורות על הריסה וגירוש היהודים, אך כשמדובר במבנים בלתי חוקיים של ערבים שהוקמו במימון האיחוד האירופי האנטישמי, לבג"ץ מסתבר יש דין שונה.

בעתירה האחרונה שהגישה עמותת "רגבים" לבג"ץ נגד מבנים בלתי חוקיים של ערבים שהוקמו במימון האיחוד האירופי בשטחי C (שטח שבשליטה ישראלית מלאה) קיבלו השופטים את טענת המדינה, שנימקה את ההחלטה שלא להרוס בשלב זה את המבנים, בטענה כי סדרי העדיפויות של המדינה נקבעים ומושפעים ממגוון שיקולים כמו שיקולי ביטחון ומדיניות חוץ. כלומר: כדי לא לפגוע ביחסי החוץ של ישראל עם האיחוד האירופי האנטישמי, אזי ממשלת ישראל מניחה להם להשתולל בשטחי ארץ ישראל.

במהלך הדיון אמר השופט מני מזוז כי לא ניתן להתעלם מהעובדה שמדובר בשטח "שאינו חלק ממדינת ישראל הריבונית", אלא שטח הנתון תחת ממשל צבאי. מזוז אף הגדיל בחוצפתו ומתח ביקורת על העתירה וטען כלפי נציגי 'רגבים' כי דרך העתירה הם מבקשים לתקוף את מדיניות הממשלה והמנהל האזרחי, בעניין שבו ישנם שיקולים נוספים מעבר לאכיפת החוק. הוא הסביר כי אין זה מתפקידו של בית המשפט להתערב בשיקול דעתה ובסדר העדיפויות של המדינה.

נציין כי דעתו של מזוז ושל חבריו הייתה שונה בתכלית כאשר הובאו לפניהם עתירות נגד מאחזים יהודיים.
אז הם לא היססו להורות להרוס את המבנים ולגרש את היהודים.

וגם שר הבטחון, משה יעלון (ליכוד), תמיד מקפיד להזכיר כי שלטון החוק הוא מעל הכל.
כך היה כשהוא אישר להרוס מבנים בבית אל, וכך היה כאשר הורה לגרש יהודים מבתים בחברון.

המבנים לא ייהרסו כי הם לא של יהודים (המבנים הלא חוקיים ועליהם דגל האיחוד)

המבנים לא ייהרסו כי הם לא של יהודים (המבנים הלא חוקיים ועליהם דגל האיחוד)

 

One comment

  • יעלון "נבלה טובה הימנו" הבן אדם חולה נפש והוא מסוגל לעשות דברים קיצונים מאוד נגד הימין ורק שתדעו שביבי תומך בו לגמרי בבחירות הבאות רק שמאך אני לא בוחר בשקרן הזה ובחבריו הבוגדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *