סקר

האם אתם נכשלים בשמירת הברית? עלינו להתמודד עם היצר.

מעולם לא/נקי מעל שנה
בשנה האחרונה
מעל חודש
למרות שמיעת הרצאות והתעלות, אני נכשל שוב ושוב...
יש לך עזרה בשבילי, אני מרגיש אבוד בנושא...

כתב נושא: פגם-הברית ושמירת-העיינים  (נקרא 37168 פעמים)

0 משתמשים ו- 3 אורחים נמצאים בנושא זה.

מנותק אלמוג הימיני

  • חבר(ה) מוכר(ת)
  • *
  • הודעות: 114
אז אף-אחד לא יודע?
« להגיב #25 ב- : נובמבר 16, 2008, 14:14:14 »
בס"ד

לאף-אחד אין עצה/טכניקה/שיטה כדי להתגבר על היצר-הרע של העריות והזימה?

תורה אחי משכיחה ממני נשים, או רצון להסתכל או כל דבר
זה פשוט לא הולך ביחד ושאת לומד תורה, מניח תפילן או כל דבר
אתה פשוט שוכח..
בברכה אלמוג.



מי שרוצה לראות בגדול או לקחת לחתימתו
http://www.jup.co.il/storage/b21724f8f6.jpg

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
שהולכים ברחוב
« להגיב #26 ב- : נובמבר 17, 2008, 23:33:24 »
בס"ד

שהולכים ברחוב או נוסעים באוטובוס אז צריך להוריד את הראש לריצפה או לעצום את העיינים עם יש פריצות? זה נורא קשה..ומתיש
והאם זה מותר לדבר עם אשה?

ושמעתי גם שיכול לקרות מצב שאדם שכל הזמן פוגם-בברית יגיע למצב שהוא "פגע בשורש" הכוונה שהוא הגיע למצב שהוא כבר מושרש בחטא והוא לא יכול לצאת ממנו גם אם ירצה,האם זה נכון?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
שהולכים ברחוב
« להגיב #27 ב- : נובמבר 17, 2008, 23:36:38 »
בס"ד

שהולכים ברחוב או נוסעים באוטובוס אז צריך להוריד את הראש לריצפה או לעצום את העיינים עם יש פריצות? זה נורא קשה..ומתיש
והאם זה מותר לדבר עם אשה?

ושמעתי גם שיכול לקרות מצב שאדם שכל הזמן פוגם-בברית יגיע למצב שהוא "פגע בשורש" הכוונה שהוא הגיע למצב שהוא כבר מושרש בחטא והוא לא יכול לצאת ממנו גם אם ירצה,האם זה נכון?

רן במקום לשאול כל הזמן למה רע ,שאלת פעם למה טוב.
יהיו לנו תמיד טענו כלפי משהו אבל האם יש לנו טענות כשטוב לנו?
« עריכה אחרונה: נובמבר 17, 2008, 23:42:26 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
שהולכים ברחוב
« להגיב #28 ב- : נובמבר 18, 2008, 00:40:50 »
רן במקום לשאול כל הזמן למה רע ,שאלת פעם למה טוב.
יהיו לנו תמיד טענו כלפי משהו אבל האם יש לנו טענות כשטוב לנו?


מתערב איתך על 100 שקל שהוא אפילו לא יתייחס להודעה שלך וההודעה הבאה שלו תהייה דומה לאחרונה

(בספק אם הוא אפילו יראה את ההודעה הזאת שאני כתבתי עכשיו)
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #29 ב- : נובמבר 18, 2008, 07:45:59 »
אני שקוע בזה חזק מאוד ולא יכול לצאת מהחטא הזה בגילי כבר (28) האם ההגדרות שרן כתב על בהודעה האחרונה שלו נכונות לגבי?
[gif[/img]

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
זה באמת נכון משה
« להגיב #30 ב- : נובמבר 18, 2008, 09:39:58 »
בס"ד

זה נקרא פגם כל-התורה כולה,ככה שמעתי. זאת עבירה שהנזק שלה הוא בלתי-הפיך והיא הורסת עולמות עליונים ותחתונים.
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
זה באמת נכון משה
« להגיב #31 ב- : נובמבר 18, 2008, 09:58:53 »
בס"ד

זה נקרא פגם כל-התורה כולה,ככה שמעתי. זאת עבירה שהנזק שלה הוא בלתי-הפיך והיא הורסת עולמות עליונים ותחתונים.
ר' נחמן מברסלב: "אם אתה מאמין שאפשר לקלקל תאמין שאפשר לתקן"
נכון שהמחשבה גרועה מהמעשה אבל מה עם הדברים הטובים שאתה עושה-אתה גם מתקן עולמות עליונים וכדומה...
רן דוד המלך אומר במזמור פו בתהילים:
ציטוט
א  תְּפִלָּה, לְדָוִד:
הַטֵּה-יְהוָה אָזְנְךָ עֲנֵנִי--    כִּי-עָנִי וְאֶבְיוֹן אָנִי.
ב  שָׁמְרָה נַפְשִׁי,    כִּי-חָסִיד אָנִי:

בפסוק אחד דוד המלך אומר שהוא עני ואביון ופסוק אחרי הוא חסיד.
מצד אחד אנחנו עושים מעשים רעים וזה הכוונה של דוד המלך ומצד אנחנו גם חסידים שעושים מעשים טובים-אני לא זוכר מי המפרש שפירש את זה.
אין פה סתירה יש בנו יצר  הרע והקב"ה שם בנו אותו ולא ציפה שנהיה צדיקים גמורים.
הבנתי שאתה בעל תשובה(גם אני) לפני שעשית תשובה לא חשבת על הדברים האלו ופתאום אתה כל כך מודאג מזה,מה קרה? (אי אפשר להיות צדיק כל כך מהר)

"הבא ליטהר - מסייעין לו, ואומרים לו - המתן" (מסכת יומא דף לח לט)
אתה רוצה להיות טהור-סבלנות לא הכל בא בהשג יד ויש לעבוד על זה-רק סבלנות ולא לתת לייאוש לשלוט עליך.
היצר הרע לא רוצה את החטאים שלך הוא רוצה את הייאוש שלך כי ע"י הייאוש  הוא חס ושלום יוציא אותך מעבודת ה'.
ולעשות תשובה על חטא היא לא מסובכת.
לפני שהיית שומר תורה ומצוות עשית דברים לא טובים ועכשיו כדי להזדכך לוקח זמן-סבלנות אחי לכל מחלה לוקח זמן לעבור.

אם כל הדברים שאתה מזכיר -הכל אמת שבאמת יש חומרה שלחשוב מחשבות כאלו הם לא טובות אבל האם הקב"ה הביא לנו תורה רק לפחד מחומרת הדין ושלא יהיה בה רחמנות?
אם התורה מכניסה בי כל פעם פחד כמו שאתה מתאר אני לא מעוניין בתורה כזו-התורה  והקב"ה בעלי רחמים אין סופיים -אין הכוונה שהקב"ה וותרן חס שולום אלא מוחל(יש הבדל גדול).

נסה להתמקד בטוב-מעט טוב מגרש את הרע.

נסה ללמוד פחות דבי תוכחה(אין שום בעיה בספרי האלו חס ושלום אין בהם שום פגם פשוט הבעיה היא באדם שבהתחלה הם מכניסים בו יראה והתעוררות לה' יתברך אבל לאחר שיש ירידה הוא נזכר בחומרת הדין ומתחיל להיכנס לפחדים ) ויותר דברים מעודדים-אני מאוד  ממליץ לך לעיין בספריו של רבי נחמן ותלמדיו.

וללכת עם ציצית זה לא לקיים את כל המצוות?
להניח תפילין? לשמור שבת?

אין טעם לנסות יותר מדי להיות מושלם אלא אנחנו צריכים לשאוף לשלמות שלעולם לא נגיע אליה כי השלמות היא התכונה של הקב"ה והוא אין סוף.
נופלים וקמים...
האם הקב"ה סתם נקרא רחמן????
נכון שזה נורא לפגום בברית ואם פגמת זה אומר שצריך לעזוב את עבודת ה' ולהיכנס לייאוש אדרבה זה צריך לתת דירבון לעבוד את השם. 

זה נראה כאילו לקיים מצוות זה דבר שמובן מאליו כיום-ממש לא ועוד בדור כזה ובמדינה ומשטר שיוצא נגד היהדות.




« עריכה אחרונה: נובמבר 18, 2008, 10:19:25 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #32 ב- : נובמבר 18, 2008, 10:24:29 »
*עוד משהו קטן שקצת קשור לנושא.

יש הבדל בין התעוררות לעבודת ה' להתחזקות בעבודת ה'.
התעוררות-מתעוררים זמנית ואח"כ חוזרים לתרדמה שוב עד ההתעוררות הבאה-ואם יש בנו ייאוש התעוררות לא תהיה באופק.
התחזקות-צריך להכניס אותה לתוך ההתעוררות לא ליפול לתרדמה לכן צריך להיזהר כיש התעוררות לעבודת ה' כי כשמתעוררים ולא מחזקים את ההתעוררות הנפילה למטה היא בדיוק כמו העליה למעלה.
« עריכה אחרונה: נובמבר 18, 2008, 10:25:31 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
זה עבירה שנקראת פגם כל-התורה כולה
« להגיב #33 ב- : נובמבר 18, 2008, 12:40:24 »
בס"ד

ברגע שאדם מוציא זרע-לבטלה הוא פגם בכל אבריו ובכל גידו והוא כל כולו פגום.
אדם שנגוע בברית ושטוף זימה כל הגוף שלו מועד לפורענות(מחלות,ייסורים) וגם זה מוביל לידי עניות.

והרמב"ם אומר שכל מי ששטוף בזימה ובעילה זקנה קופצת-עליו ושיער עינו וגבותיו נושרים,ריח רע נודף-מפיו,שיער בית-השחי ורגלו מתרבה,שיניו נושרות,וגופו כלה.

רשום שכל מי שנהנה מיופי של אשה כאילו בא-עליה.
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
זה עבירה שנקראת פגם כל-התורה כולה
« להגיב #34 ב- : נובמבר 18, 2008, 13:03:40 »
בס"ד

ברגע שאדם מוציא זרע-לבטלה הוא פגם בכל אבריו ובכל גידו והוא כל כולו פגום.
אדם שנגוע בברית ושטוף זימה כל הגוף שלו מועד לפורענות(מחלות,ייסורים) וגם זה מוביל לידי עניות.

והרמב"ם אומר שכל מי ששטוף בזימה ובעילה זקנה קופצת-עליו ושיער עינו וגבותיו נושרים,ריח רע נודף-מפיו,שיער בית-השחי ורגלו מתרבה,שיניו נושרות,וגופו כלה.

רשום שכל מי שנהנה מיופי של אשה כאילו בא-עליה.
רן יש לך עליך ציצית?  אם כן קיימת תרי"ג מצוות
אתה נמצא  בארץ ישראל?  תרי"ג מצוות
אתה מניח תפילין? תרי"ג מצוות
אתה שומר שבת?  אין טעם אפילו לדבר על גדולתה של שמירת שבת
אתה אוכל אוכל כשר?  מצווה בפני עצמה
אתה מתפלל?
אתה מברך על האוכל?

מה עם הדברים האלו חשבת עליהם ?


מה רע בזה?
בסדר אז אתה פוגם אבל מצד שני אתה עושה דברים טובים אם התורה אומרת שאין תשובה על חטא אני לא מעוניין בתורה כזו שרק מראה אכזריות.
אתה בייאוש והייאוש גורם לך לכל המחשבות הללו-תעשה צעד קטן להתעלם מהמחשבות ולחשוב על קדושה ולימוד תורה ותראה כמה טוב.


תבין רן שיש רצוי ויש מצוי.
אולי אני קצת "מגזים" אבל לומר כל יום ברוך שלא עשני גוי,לא מעודד אותך? :dance: :) O0


אתה קורא את ההודעות שרשמו לך?
« עריכה אחרונה: נובמבר 18, 2008, 13:12:56 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
כן אני קורא את ההודעות שכתבתם לי
« להגיב #35 ב- : נובמבר 18, 2008, 14:11:52 »
בס"ד

שמעתי שאומרים שאדם שפוגם-בברית אז כל המצוות שלו הולכות לסטרא-אחרא,האם זה נכון?
איתן פשוט שמעתי מה הפגם הזה גורם וזה פגם קשה-ביותר(פגם כל התורה כולה). אז איך אפשר שלא להיות טרוד ודרוך מהיצר-הרע של העריות אחרי שרואים את חומרת הנזק הרוחני-והגשמי של זה הפגם?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אֵיתָן

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
כן אני קורא את ההודעות שכתבתם לי
« להגיב #36 ב- : נובמבר 19, 2008, 15:11:50 »
בס"ד

שמעתי שאומרים שאדם שפוגם-בברית אז כל המצוות שלו הולכות לסטרא-אחרא,האם זה נכון?
איתן פשוט שמעתי מה הפגם הזה גורם וזה פגם קשה-ביותר(פגם כל התורה כולה). אז איך אפשר שלא להיות טרוד ודרוך מהיצר-הרע של העריות אחרי שרואים את חומרת הנזק הרוחני-והגשמי של זה הפגם?

רן אתה אומר אמת אבל מצד שני שאתה מקיים מצוות.כל הטוב חוזר מהסטרא-אחרא.
כשיש נפילה לאדם כשהוא קם מהנפילה-העליה הרבה יותר טובה כי הוא הגיע ממקום ממש ירוד.
כמו שאמרתי מקודם נסה להתמקד וללמוד  דברים מעודדים כמו חסידות(אני ממליץ מאוד על כתביו של רבי נחמן ורבי נתן תלמידו) זה  לא שספרי מוסר הם לא טובים חס ושלום פשוט בספרי מוסר יש  התעוררות חזקה לעבודת ה' אבל כשיש פתאום נפילה אנחנו נזכרים מה היא חומרת הדין של אותו חטא שעשינו וכאן נכנס הייאוש,שוב הבעיה היא לא בספרי המוסר אלא בנו.
דוגמא טובה:העולם בצד אחד  מואר מהשמש ובאיזור אחר יש חושך  וכל הזמן זה משתנה-ככה גם אנחנו בני האדם יש לנו נפילות וירידות וזה טבעי ואין שום טעם להיכנס  לפאניקה.
הקב"ה לפעמים בכוונה מביא  לנו  דברים "רעים" כדי שנעריך את הטוב ושהבחירה חופשית שלנו תהיה מאוזנת אחרת אם היה  לנו רק טוב ולא "רע" הבחירה שלנו הייתה מתבטלת.
רק בזמן שאנחנו במצב של חושך לא לתת לייאוש להתשלט עלינו כי כשיש לנו ייאוש הימים המוארים לא נראה כי הייאוש  חוסם גם את הטוב שאמור  להגיע אלינו.

« עריכה אחרונה: נובמבר 19, 2008, 15:46:12 על ידי אֵיתָן »
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
יצר-הרע של עריות חזק ותקיף מאוד
« להגיב #37 ב- : נובמבר 19, 2008, 16:02:55 »
בס"ד

איתן אני הוצאתי זרע-לבטלה לצערי מגיל 14 עד גיל 20 יום יום רצוף :'( ובגלל זה יש לי הרהורי-כפירה רחמנא-ליצלן במציאותו של ה' ובילבולים חזקים באמונה ופחדים(רק שתבין איזה עבירה חמורה זאת).
אומרים שזאת עבירה שאין עליה מחילה,ורשום גם שזה עבירה שמטמאת יותר מכל העברות ואנשים לא מודעים לחומרתה.

ועדיין יש לי יצר-הרע חזק-ביותר להסתכל ביופי של נשים חחח :::D
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #38 ב- : נובמבר 19, 2008, 17:09:31 »
ברור שאנשים לא יהיו מודעים לחומרתה, אחרי הכל איסור זה מוזכר בתורה רק בצורת רמז
וגם הרמז הזה בספק אם הוא מדבר על הוצאת זרע לבטלה או אי ציוט לדיברי ה'
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
ומה בקשר לנזקים של העבירה?
« להגיב #39 ב- : נובמבר 20, 2008, 17:17:16 »
בס"ד

איתן זאת עבירה שמרחיקה מה'  ואומרים שמי שמוציא זרע לבטלע נקרא:שוחטי-הילדים" וכאילו הביא בניו לעבודה-זרה.
העיקר שאני שומר שנה-וחצי כבר אות ברית-קודש :dance: רק מפריע לי העניין של שמירת-העיינים והמחשבה(זה מתיש ומדכא).

ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
ומה בקשר לנזקים של העבירה?
« להגיב #40 ב- : נובמבר 20, 2008, 18:34:11 »
בס"ד

איתן זאת עבירה שמרחיקה מה'  ואומרים שמי שמוציא זרע לבטלע נקרא:שוחטי-הילדים" וכאילו הביא בניו לעבודה-זרה.
העיקר שאני שומר שנה-וחצי כבר אות ברית-קודש :dance: רק מפריע לי העניין של שמירת-העיינים והמחשבה(זה מתיש ומדכא).


יפה שהצלחת להפסיק זמן כל כך רב, ולא נפלת שוב!

התחבולה שלי בעניין שמירת המחשבה היא
לחשוב על כל הנשים כאילו (מה שבתכל'ס די נכון) הן אחיות שלי.

אחיות קדושות שיכולות להיות אמהות נהדרות לדור הבא
של האחים הקדושים והטהורים שלך, עם ישראל/בני ישראל.

תאר לך שהאישה עמה אתה תעמיד בית נאמן בקרוב בעז"ה
הולכת כרגע ברחוב, ומישהו מפנטז ומהרהר עליה...
                     
                      איך תרגיש?

וככה אני כמעט ולא חושב על עצמי עם נשים שלא קדושות לי בלבד.

ובלי קשר תמונה חמודה... למביני האנגלית.

ציטוט
פירוש:
בתמונה הראשונה הוא מגדף ומחרף את ה'לא מאמין בבריאה' יש מאין.
בשנייה הוא מבקש לשמור על כבוד לדת... :laugh:
אשמח אם תשקיעו קצת יותר בפורום הנהדר והמרתק שלנו, ותוסיפו תמונות להודעות, כמו שאני עושה בתקופה האחרונה.
הרבה יותר מעניין לקרוא בתוספת של אלפי מילים [תמונה אחת שווה יותר מ...].
 O0
« עריכה אחרונה: נובמבר 20, 2008, 18:39:59 על ידי אחים באמת »

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #41 ב- : נובמבר 20, 2008, 19:46:32 »
תודה רבה, אם כבר מדברים על גמילות וכאלה, וציינת את הנושא של הזרע, אחרי תקופה מסויימת שאתה לא מוצאי זרע מה קורה?


ההודעה נכתבה כהמשך לנושא אחר: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,16661.0.html


יש עניינים רבים בהלכה לא לגעת באותו אבר, אפילו בשירותים ומקלחת, ממש בכלל לא.
כך שמעתי בשיחות של אחינו החרדים בירושלים.
אם אתה מתקשה לפלוט החוצה "קטנים" בשירותים, אז "יסייע בביצים מלמטה", כך נכתב בספרי ההלכה.

לי אישית די קשה לשמור על זה, ואני לא מקפיד בנושא.

אך ככל שאתה נוגע בו ורואה אותו אפילו, אתה יותר תחשוב על זה.
בשיעורי ביולוגיה למדנו על 'מחזור הזרע' שגם לגברים יש צורך לפלוט את הזרע לאחר מחזור כלשהוא,
כדברי הרמב"ם:

משנה תורה - ספר המדע - הלכות דעות - פרק ד - כח'


אמרו חכמי הרופאים, אחד מאלף מת בשאר חולאים;
והאלף, מרוב התשמיש.  לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה, אם רצה להיות בטובה. 
ולא יבעול אלא כשימצא גופו בריא וחזק ביותר, והוא מתקשה הרבה שלא לדעתו,
ומסיח עצמו לדבר אחר, והקישוי כשהיה;
וימצא כובד ממותניו ולמטה וכאילו חוטי הביצים נמשכים, ובשרו חם. 
זה צריך לבעול, ורפואה לו שיבעול.


מכאן שעל הגוף לפלוט מדי פעם את הזרע,
כחלק מהבריאה המופלאה של הגוף המדהים שקיבלנו במתנה בעל כורחינו!!

ולכן, יש קרי לילה, בעיקר בגלל הרהורים על נשים, ולדעתי זה שילוב של השניים
ההרהורים והמחזור.

ברוב הפעמים שראיתי קרי, בלילה נחלם חלום אירוטי מוזר.

לסיכום, תשובה קצרה לשאלתך הקצרה גם כן היא:
יוצא זרע בעל כורחינו, גם אינך רוצה בזאת, בשלב כלשהוא.




נ.ב.

מי שהצביע בסקר לתשובות 3,4,5, אנו כאן כדי לעזור!
« עריכה אחרונה: נובמבר 20, 2008, 19:48:27 על ידי אחים באמת »

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #42 ב- : נובמבר 20, 2008, 20:26:05 »

ההודעה נכתבה כהמשך לנושא אחר: http://hayamin.org/forum/index.php/topic,16661.0.html


יש עניינים רבים בהלכה לא לגעת באותו אבר, אפילו בשירותים ומקלחת, ממש בכלל לא.
כך שמעתי בשיחות של אחינו החרדים בירושלים.
אם אתה מתקשה לפלוט החוצה "קטנים" בשירותים, אז "יסייע בביצים מלמטה", כך נכתב בספרי ההלכה.

לי אישית די קשה לשמור על זה, ואני לא מקפיד בנושא.

אך ככל שאתה נוגע בו ורואה אותו אפילו, אתה יותר תחשוב על זה.
בשיעורי ביולוגיה למדנו על 'מחזור הזרע' שגם לגברים יש צורך לפלוט את הזרע לאחר מחזור כלשהוא,
כדברי הרמב"ם:

משנה תורה - ספר המדע - הלכות דעות - פרק ד - כח'


אמרו חכמי הרופאים, אחד מאלף מת בשאר חולאים;
והאלף, מרוב התשמיש.  לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה, אם רצה להיות בטובה. 
ולא יבעול אלא כשימצא גופו בריא וחזק ביותר, והוא מתקשה הרבה שלא לדעתו,
ומסיח עצמו לדבר אחר, והקישוי כשהיה;
וימצא כובד ממותניו ולמטה וכאילו חוטי הביצים נמשכים, ובשרו חם. 
זה צריך לבעול, ורפואה לו שיבעול.


מכאן שעל הגוף לפלוט מדי פעם את הזרע,
כחלק מהבריאה המופלאה של הגוף המדהים שקיבלנו במתנה בעל כורחינו!!

ולכן, יש קרי לילה, בעיקר בגלל הרהורים על נשים, ולדעתי זה שילוב של השניים
ההרהורים והמחזור.

ברוב הפעמים שראיתי קרי, בלילה נחלם חלום אירוטי מוזר.

לסיכום, תשובה קצרה לשאלתך הקצרה גם כן היא:
יוצא זרע בעל כורחינו, גם אינך רוצה בזאת, בשלב כלשהוא.




נ.ב.

מי שהצביע בסקר לתשובות 3,4,5, אנו כאן כדי לעזור!

על הגוף מדי פעם לפלוט את הזרע" רגע,אז מה בעצם הרמב"ם אומר פה שמותר להוציא זרע לבטלה???

וד"א לצערי אני ממש אבוד בנושא מאז שהתחלתי להוציא זרע לבטלה מכיתה ט' עד היום כמעט כבר 13 וחצי שנה,ואני אבוד בנושא ולא מצליח לצאת מזה לפני כמה שנים שהיתי בן 24 אפילו היתי ממש שוחט את עצמי ומוציא זרע 4 פעמים ביום!!! למזלי ברוך השם זה התמעט אבל עדיין אני לא מצליח להיגמל מזה לגמרי,בגלל גם שלצערי אני נוסע הרבה באוטובוסים ויש שם הרבה נשים וגם לצערי אני לומד עם נשים בכיתה
[gif[/img]

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #43 ב- : נובמבר 21, 2008, 01:48:22 »
על הגוף מדי פעם לפלוט את הזרע" רגע,אז מה בעצם הרמב"ם אומר פה שמותר להוציא זרע לבטלה???

וד"א לצערי אני ממש אבוד בנושא מאז שהתחלתי להוציא זרע לבטלה מכיתה ט' עד היום כמעט כבר 13 וחצי שנה,ואני אבוד בנושא ולא מצליח לצאת מזה לפני כמה שנים שהיתי בן 24 אפילו היתי ממש שוחט את עצמי ומוציא זרע 4 פעמים ביום!!! למזלי ברוך השם זה התמעט אבל עדיין אני לא מצליח להיגמל מזה לגמרי,בגלל גם שלצערי אני נוסע הרבה באוטובוסים ויש שם הרבה נשים וגם לצערי אני לומד עם נשים בכיתה

חס וחלילה שהרמב"ם מתיר משהו כזה!!

אני התכוונתי להגיע לנקודה, אך לא הספקתי
ועכשיו הזכרת לי.

אז ככה, פעם היו מתחתנים בגיל צעיר וגם מוצאים פרנסה באותו זמן.
אנשים היו הרבה יותר משכילים ובגיל 15-16 כבר היו לך ילדים
כך שהיית משביע את יצרך, לא עם היד
אלא עם אשתך הקדושה!!



זהו המצב התקין שכל כל חורה לי שהוא לא קיים היום!!
וחבל שכך, ולכן אנשים נופלים לחטאים גדולים כאלו!


וזהו לשון הרמב"ם, משנה תורה - ספר קדושה - הלכות איסורי ביאה - כא:


כב  [כג] ואסור למי שאינו נשוי לשלוח ידו במבושיו, שלא יבוא לידי הרהור; ואפילו מתחת טבורו--לא יכניס אדם ידו, שמא יבוא לידי הרהור.  ואם השתין מים--לא יאחוז באמה, שלא יבוא לידי הרהור; ואם היה נשוי, מותר.  ובין נשוי ובין שאינו נשוי--לא יושיט ידו לאמה כלל, אלא בשעה שהוא צריך לנקביו.

כג  [כד] חסידים הראשונים וגדולי החכמים--התפאר אחד מהם שמעולם לא נסתכל במילה שלו, ומהן מי שהתפאר שלא התבונן מעולם בצורת אשתו:  מפני שליבו פונה מדברי הבאי, לדברי האמת שהן אוחזות לבב הקדושים.

כד  [כה] מצות חכמים להשיא אדם בניו ובנותיו, סמוך לפרקן--שאם יניחן, יבואו לידי זנות או הרהור; ועל זה נאמר "ופקדת נווך, ולא תחטא" (איוב ה,כד).  ואסור להשיא אישה לקטן, שזה כמו זנות היא.  [כו] ואין האיש רשאי לישב בלא אישה, ולא יישא עקרה וזקנה שאינה ראויה לוולד; ורשות לאישה שלא תינשא לעולם, או תינשא למי שאינו מוליד או לסריס.  ולא יישא בחור זקנה, ולא יישא זקן ילדה--שדבר זה גורם לזנות.

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
מדות-רעות=תוצאה של פגם-הברית
« להגיב #44 ב- : נובמבר 24, 2008, 14:56:55 »
בס"ד

שמעתי ולמדתי שפגם-הברית משחית את המידות לחלוטין(ואנו בעוונתינו לא מודעים לחומרת המעשה :'()וגורם לספקות-באמונה רחמנא-ליצלן ולשאר צרות ואסונות וייסורים.
אם כך למה הקב"ה נותן לנו חיים כאלה קשים של עמידה בנסיונות יום-יומיים של עריות-ניאוף? כי כל בן-אדם מועד לפורענות אם-כך לא?

אומרים שאם אדם שנה בחטא אז הוא נעשה לו כהיתר.
אולי צריך להתחתן?
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק IRON_MAN

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 12823
  • L.F בשטח הערבים במתח
מאמר מפורט של הרב דניאל זר על פגם-הברית ועונשו
« להגיב #45 ב- : נובמבר 25, 2008, 20:10:55 »
בס"ד


תקראו ותתחזקו בשמירת-הברית..


http://rabenu.co.il/ordavid/qa/kdushat.shtml
ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל.

ערבים לערב,סודנים לסודן,שמאלנים לאירופה!

מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
מאמר מפורט של הרב דניאל זר על פגם-הברית ועונ&
« להגיב #46 ב- : נובמבר 26, 2008, 18:16:08 »
בס"ד


תקראו ותתחזקו בשמירת-הברית..


http://rabenu.co.il/ordavid/qa/kdushat.shtml

קראתי אבל יש לי שאלה, אם העניין כל כך חמור למה הוא בקושי מוזכר בתורה?
פעם אחת וגם אז בצורה לא מובנת כל כך:
"וידע אונן כי לא לו יהיה הזרע, והיה אם בא אל אשת אחיו ושיחת ארצה, לבלתי נתון זרע לאחיו. וירע בעיני ה' אשר עשה, וימת גם אותו" (בראשית לח, ט-י)

האם החטא היה סירובו של אונן ליבם את אשת אחיו או השחטת הזרע?
ויותר לא מוזכר העניין בתורה למרות שהיו המון הזדמנויות
למה לאחר שניתנה התורה לעם ישראל לא נאמר שום איסור בנושא?
אם העניין היה כל כך חמור שלפי הקטע הנ"ל הוא היחיד בתורה שאדם מת ישר במקום!

(אני ממש לא יודע מאיפה הוא למד את זה, מחבר הקטע, לא כתוב שאונן מת במקום...
אבל אני מכיר מקרה אחר של נדב ואביהוא שנכנסו שיכורים לבית המקדש וכו' גם הם מתו, לא?)

למה הוא לא מוזכר בתורה שוב כאיסור שעל כל עם ישראל להיזהר בו כי עונשו כרת,
שום דבר מה שכן בספר דברים מדברים על הוצאת זרע בצורה כללית ונאמר שם שהאדם שהוציא זרע
צריך לשטוף את בשרו במים והוא יהיה טמא עד הערב...

אני לא אומר שזה לא חטא חס וחלילה, אבל מי יודע, אולי זה פשוט עוד חטא כמו נשך למשל ואולי גם בכלל לא.
מחבר הקטע הנ"ל ניסה בעיקר להפחיד, ואנחנו רואים שהוא הצליח...

אשמח לקבל תשובה

דבר נוסף חקרתי קצת, ומה שמחבר הקטע כתב מלא בטעויות
הוא כתב שער ואונן באו ליבם את אשת אחיהם, זו טעות, ער מת כי הוא עשה את הרע בעיני ה'
ואונן התבקש ע"י יהודה לבוא ולייבם את האלמנה (תמר)

דבר נוסף שמחבר הקטע כתב (מה שהכי מעצבן אותי כרגיל, דיבור בשם ה' ועיווט דיברי התורה) אני מצטט:
" "וימת אותם שם" וימת אותו וימת גם אותו מיד במקום"
לא ארחיב כי אתם בטח מבינים את החומרה של לדבר בשם ה' ולהמציא ציטוטים שבכלל לא כתובים בתורה ולא נאמרו ע"י ה'
אז ברשותכם אומר שהוא לא יודע כל כך על מה הוא מדבר...
« עריכה אחרונה: נובמבר 26, 2008, 18:41:33 על ידי 2shpatz »
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק אחים באמת

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2494
  • פתחו לי פתח כחודו של מחט...
    • האתר שלי
מאמר מפורט של הרב דניאל זר על פגם-הברית ועונ&
« להגיב #47 ב- : נובמבר 27, 2008, 19:26:50 »
קראתי אבל יש לי שאלה, אם העניין כל כך חמור למה הוא בקושי מוזכר בתורה?
פעם אחת וגם אז בצורה לא מובנת כל כך:
"וידע אונן כי לא לו יהיה הזרע, והיה אם בא אל אשת אחיו ושיחת ארצה, לבלתי נתון זרע לאחיו. וירע בעיני ה' אשר עשה, וימת גם אותו" (בראשית לח, ט-י)

האם החטא היה סירובו של אונן ליבם את אשת אחיו או השחטת הזרע?
ויותר לא מוזכר העניין בתורה למרות שהיו המון הזדמנויות
למה לאחר שניתנה התורה לעם ישראל לא נאמר שום איסור בנושא?
אם העניין היה כל כך חמור שלפי הקטע הנ"ל הוא היחיד בתורה שאדם מת ישר במקום!

(אני ממש לא יודע מאיפה הוא למד את זה, מחבר הקטע, לא כתוב שאונן מת במקום...
אבל אני מכיר מקרה אחר של נדב ואביהוא שנכנסו שיכורים לבית המקדש וכו' גם הם מתו, לא?)

למה הוא לא מוזכר בתורה שוב כאיסור שעל כל עם ישראל להיזהר בו כי עונשו כרת,
שום דבר מה שכן בספר דברים מדברים על הוצאת זרע בצורה כללית ונאמר שם שהאדם שהוציא זרע
צריך לשטוף את בשרו במים והוא יהיה טמא עד הערב...

אני לא אומר שזה לא חטא חס וחלילה, אבל מי יודע, אולי זה פשוט עוד חטא כמו נשך למשל ואולי גם בכלל לא.
מחבר הקטע הנ"ל ניסה בעיקר להפחיד, ואנחנו רואים שהוא הצליח...

אשמח לקבל תשובה

דבר נוסף חקרתי קצת, ומה שמחבר הקטע כתב מלא בטעויות
הוא כתב שער ואונן באו ליבם את אשת אחיהם, זו טעות, ער מת כי הוא עשה את הרע בעיני ה'
ואונן התבקש ע"י יהודה לבוא ולייבם את האלמנה (תמר)

דבר נוסף שמחבר הקטע כתב (מה שהכי מעצבן אותי כרגיל, דיבור בשם ה' ועיווט דיברי התורה) אני מצטט:
" "וימת אותם שם" וימת אותו וימת גם אותו מיד במקום"
לא ארחיב כי אתם בטח מבינים את החומרה של לדבר בשם ה' ולהמציא ציטוטים שבכלל לא כתובים בתורה ולא נאמרו ע"י ה'
אז ברשותכם אומר שהוא לא יודע כל כך על מה הוא מדבר...
את התשובה לשאלתך כתבתי בהודעתי האחרונה כאן לעיל:http://hayamin.org/forum/index.php/topic,16413.msg117888.html#msg117888
בעיקר מתחת לתמונה... O0
בס"ד

שמעתי ולמדתי שפגם-הברית משחית את המידות לחלוטין(ואנו בעוונתינו לא מודעים לחומרת המעשה :'()וגורם לספקות-באמונה רחמנא-ליצלן ולשאר צרות ואסונות וייסורים.
אם כך למה הקב"ה נותן לנו חיים כאלה קשים של עמידה בנסיונות יום-יומיים של עריות-ניאוף? כי כל בן-אדם מועד לפורענות אם-כך לא?

אומרים שאם אדם שנה בחטא אז הוא נעשה לו כהיתר.
אולי צריך להתחתן?

וזו גם תשובה לרן חברנו על האם יש צורך להתחתן,
כמובן שלא מראשי הריק כתבתי זאת, אלא ציטטות פשוטות של דברי הרמב"ם.
חס וחלילה שהרמב"ם מתיר משהו כזה!!

אני התכוונתי להגיע לנקודה, אך לא הספקתי
ועכשיו הזכרת לי.

אז ככה, פעם היו מתחתנים בגיל צעיר וגם מוצאים פרנסה באותו זמן.
אנשים היו הרבה יותר משכילים ובגיל 15-16 כבר היו לך ילדים
כך שהיית משביע את יצרך, לא עם היד
אלא עם אשתך הקדושה!!



זהו המצב התקין שכל כל חורה לי שהוא לא קיים היום!!
וחבל שכך, ולכן אנשים נופלים לחטאים גדולים כאלו!


וזהו לשון הרמב"ם, משנה תורה - ספר קדושה - הלכות איסורי ביאה - כא:


כב  [כג] ואסור למי שאינו נשוי לשלוח ידו במבושיו, שלא יבוא לידי הרהור; ואפילו מתחת טבורו--לא יכניס אדם ידו, שמא יבוא לידי הרהור.  ואם השתין מים--לא יאחוז באמה, שלא יבוא לידי הרהור; ואם היה נשוי, מותר.  ובין נשוי ובין שאינו נשוי--לא יושיט ידו לאמה כלל, אלא בשעה שהוא צריך לנקביו.

כג  [כד] חסידים הראשונים וגדולי החכמים--התפאר אחד מהם שמעולם לא נסתכל במילה שלו, ומהן מי שהתפאר שלא התבונן מעולם בצורת אשתו:  מפני שליבו פונה מדברי הבאי, לדברי האמת שהן אוחזות לבב הקדושים.

כד  [כה] מצות חכמים להשיא אדם בניו ובנותיו, סמוך לפרקן--שאם יניחן, יבואו לידי זנות או הרהור; ועל זה נאמר "ופקדת נווך, ולא תחטא" (איוב ה,כד).  ואסור להשיא אישה לקטן, שזה כמו זנות היא.  [כו] ואין האיש רשאי לישב בלא אישה, ולא יישא עקרה וזקנה שאינה ראויה לוולד; ורשות לאישה שלא תינשא לעולם, או תינשא למי שאינו מוליד או לסריס.  ולא יישא בחור זקנה, ולא יישא זקן ילדה--שדבר זה גורם לזנות.


מנותק 2shpatz

  • חבר(ה) מוסמך(ת)
  • *
  • הודעות: 460
  • קוה אל ה', חזק ואמץ ליבך וקוה אל ה'
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #48 ב- : נובמבר 28, 2008, 15:51:11 »
מצטער אבל את התשובה שלי לא קיבלתי
ערבי טוב זה ערבי עם עט!!!
"ברוך אתה ה' המעריב ערבים" (;

מנותק משה לוי

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1652
פגם-הברית ושמירת-העיינים
« להגיב #49 ב- : נובמבר 29, 2008, 18:15:57 »
גם אני לא קיבלתי את התשובה לשאלה שלי
[gif[/img]