השאלה שלי עוד לא נענתה וההשוואה שלך אינה ברת-תוקף, ולפי ההתחמקות שלך אני מניח שהדבר נעשה אחרי היות הכנסיית הנוצרית וכך אני יכול לפסול אותו ב-"הם לא אהבו את הכנסייה אז הם הכפישו את המוקד שלה".
לגבי השאלה השנייה, זו הייתה דוגמה; ובכל מקרה, הנוצרים מאמינים בדברים שבעיניך נחשבים ע"ז ויש יותר נוצרים מאשר יהודים, למה אתה לא נוצרי???
בוודאי שעיניתי לך, רק אתה לא מעוניין לקבל - בכל מקרה התשובה שלי תענה לך על שתי השאלות שלך:
2 תורות ניתנו בסיני - תורה שבכתב ותורה שבע"פ, "אלה החוקים והמשפטים
והתורות (ויקרא כו, מו). החוקים אלה המדרשות, והמשפטים אלו הדינים, והתורות מלמד ששתי תורות ניתנו להם לישראל. אחת בכתב ואחת בעל פה.
התורה שבע"פ שבתוכה נמצאים בין היתר את דברי חז"ל על התקופות בהם חיו מנקודת מבט תורנית, היה אסור לעלות על כתב משום שכשמה כן היא "בעל פה"!
חכמים ראו שאם לא יעלו את הדברים על כתב, יתשכחו הדברים, ולכן העלו אותם על כתב, והדברים הם עדות רציפה מאב לבן - ואין להכחישם!
והבאתי לך פסוק מפורש: "לא מרובכם מכל העמים חשק ה' בכם,
כי אתם המעט מכל העמים".
בורא עולם נותן התורה אומר שאין פה עיניין של רוב, ההפך הוא הנכון - יהלומים יש מעט בעולם לעומת עפר, זה שיש הרבה עפר לא עושה אותה לחשוב, להפך כשיש מעט ממשהו זה מראה על יחודיותו ועל יוקרתו.
והדברים ברורים...