1. מוסר הוא עניין סובייקטיבי, אתה מודה בזה בעצמך. יש אנשים ששואבים את המוסר שלהם מהיהדות, יש ששואבים אותו מן האסלאם, ויש השואבים אותו מעקרונות הצמחונות, הפמניזם והפציפיזם. מה שאתה אומר זה "יש כל מיני סוגי מוסר אבל שלי הוא היחידי שצודק", זה הכל. מה אתה מנסה להראות דרך הדוגמא של אושוויץ? שלפעמים אנשים יכולים להתנהג באכזריות? פשעי המלחמה הנוראים ביותר בעולם נעשו בשם אנשים כמוך, בשם הגישה של "המוסר הוא מוחלט, כולם טועים ואני היחידי שצודק, זה כתוב בספר ולכן זו האמת האבסולוטית". בעניין זה, אינך שונה בדבר מארגון "אל קעידה". נכון שבמקרה הספר שלך מורה לך לכבוש ארץ אחת, ושלהם מורה להם לכבוש את כל העולם אבל זהו הבדל קוסמטי בלבד, אם היה כתוב בתנך שעל היהודים לכבוש את כל העולם אז זה מה שהיית עושה. אין שום הבדל. כשאני מראה על דימיון בינך לבין האסלאם אני מתכוון לגישה הזאת, ואני לא מתכוון להכנס לויכוחים תאולוגים.
אמונה היא עניין סובייקטיבי. כך גם המוסר, זו פשוט עובדה מוכחת, לכל אחד יש את המוסר שלו, ההבדל הוא שאתה טוען "נכון שלכל אחד המוסר שלוף, אבל אני היחידי שצודק".
בקשר ל"הפשעים הנוראים בוצעו בשם דתות אחרות, לא בשם היהדות" אקדים תרופה למכה, ואומר שאם נבחן את ההיסטוריה נראה שבדרך כלל, יהודים פשוט לא היו במצב המאפשר להם לנהוג באכזריות כלפי עמים אחרים. אין ספק אבל, שאם יהודים מסויימים היו מקבלים כח לידיים הם היו משתמשים בו לביצוע פשעי מלחמה, אתה מודה בכך בעצמך.
אין דבר כזה "מוסר של בני אדם". החינוך החילוני כולל בתוכו פתיחות לשונה, מה שאתה מסרב לקבל.
למה אני ימני בדעותי? כי אני חושב שהמוסלמים מהווים איום קטסטרופלי על הציוויליזציה המערבית, ואני כואב מאד על כל חייל שנהרג כתוצאה ממדיניות תבוסתנית ישראלית, כי אני חושב שמול איום כזה יש להפעיל כח קטלני. כי אני חושב שהילדים שלנו לא יסלחו לנו אם לא נתעורר ונבין את גודל הסכנה.
לא בגלל שככה כתוב בספר. המשך ההודעה בקרוב.
2. עוד לא ענית לי לגבי הצבא המצרי והטכנולוגיה האמריקאית שלו.
3.
"אין שום דבר בר השוואה בין מוסלמי ועקרונות הקוראן ובין יהודי ושבת, שוב פעם תיאולוגיה השוואתית, רק תגיד אם אתה רוצה סדרת שיעורים בעניין."
לא הבנת אותי, ניסיתי להוכיח לך שגם אם הדת של המוסלמים רעה, זה לא אומר שאין ערבי חף מפשע. זה הכל.
"מה גם שזה כמו להגיד שלא כל הגרמנים היו נאצים, אז למה סתם הפציצו אותם ללא הבחנה?"
על מה אתה מדבר? על הפצצצת אזרחים גרמנים או על תקיפת בסיסים ומחנות צבאיים? תיהיה בבקשה יותר ספיציפי.
"המוסר החילוני יצר את אשוויץ" - המוסר הדתי יצר את האינקוויזיציה, את הפיגוע במגדלי התאומים, והנה מסתבר שתחת הנסיבות המתאימות, הוא היה יכול ליצור רצח של מיליוני אזרחים ערבים.
1.) נכון, צודק, אתה מודה שהמוסר שלך איננו שאוב מהיהדות, זאת אומרת שאתה מודה שהיהדות איננה אומרת לך דבר, לפיכך יש לשאול, בשם איזה "מוסר" בדיוק אתה חי פה בחבל ארץ שאינו שלך? מה לעשות, שלא כמו הגישה הפוסטמודרניסטית שלך הגורסת שאין אמת מוחלטת ואין מישהו שיכול לטעון בעלות על ה"אמת" שלדידך היא רלטיביסטית נטו, אני אינני מאמץ את המשכה הישיר של מכבסת המילים הסובייטית (עיין ערך "פראוודה"=האמת, למרות שכל כולה תעמולה שקרית)כמוך ולפיכך אני כחלק מהעם היהודי שעמד ושמע את דברי האלוקים למרגלות הר סיני (3 מיליונים שהעבירו את את המעמד המדהים מאב לבנו עד ימינו אנו ולא שינו מילה מעצם המעמד שנכתב במילות לא אנושיות) ולכן אני אכן יכול לומר בבטחון גמור שאמת נמצאת אצלי ובאופן אבסולוטי (כל זה הכוונה לגבי תורה שבכתב ולא בהבדלים הקטנים שבין הזרמים ביהדות האורתודכסית היום, שם אינני יכול לטעון במאת האחוזים שהאמת המוחלטת נמצאת אצלי), אגב, אתה אינך מנסה אפילו להתמודד עם הטיעון הזה, תיאולוגית.
לכבוש ארץ אחת ויחידה מול שיעבוד כל העולם זה הבדל קוסמטי??? מה הסנפת הבוקר?
ושוב אתה סתם אומר "אם הספר שלי היה מורה", א.) הוא גם הספר שלך, ב.) הוא לא מורה, אז למה אתה דן בשאלות שאינן נוגעות למציאות הכתובה.
אתה סתם מעלה שאלות שאינן ממין העניין, אין ליהדות יומרות כלל עולמיות כמו האיסלם, ולכן זה גם אחת ההבדלים המרכזיים ביניהן וכן ההגדה של כופר, היהדות אומרת שכופר זה רק בתוך העם היהודי, אצל האיסלם זה כל מי שאיננו איסלמי, לפיכך זה מהות וחלק עיקרי מאוד בהבנת ההבדלים התאולוגיים בין השניים וממש לא קוסמטיקה, סמנטיקה ושאר בבל"תים כפי שאתה ברוב עיוורונך המערבי, חושב.
אתה מתעלם מימי התנ"ך לגבי "פשעי מלחמה" מה גם שההגדרה שלי ל"פשעי מלחמה" ותוקפם שונה מאוד משלך ושוב אתה יוצא מנקודת הנחה שגויה שההגדרות לפשעי מלחמה הם אחידות, אזי שוב ידידי צר לי לאכזב אותך, אני לא רואה בדבריי פשעי מלחמה, ולדידי אין דבר כזה פשעי מלחמה, יש אך ורק חטאי מלחמה שהם הדברים האסורים במלחמות על פי הנאמר בתורה! ובה בלבד ולא בשום הסכם ז'נבה אווילי כזה או אחר.
פתיחות לשונה איננה חייבת לטמון בחובו את קבלת המוסר שלו, כלל ועיקר, מדובר כאן בשני דברים שונים.
כשהספר הנ"ל גם מתאר אחד לאחד מה יקרה פה בימינו בדברים שנכתבו לפני למעלה מ-3000, כנראה שגם את המתכון שלו לטיפול בבעיה (ולא רק בזיהויה) יש לאמץ.
2.) להלן דעתי על הצבא המצרי, נכון, מכל מדינות האיזור הוא זה היוצר את הבעיה הגדולה ביותר קונבנציונלית כלפינו, אבל אתה שוכח שלמצרים יש נקודת תורפה אדירה והיא ריכוז למעלה מ-90% מהאוכלוסיה, התעשייה והמסחר ברצועה צרה וארוכה לאורך הנילוס, אין צורך ביותר מכמה התקפות מרוכזות על כמה איזורים מוגדרים ומצרים קורסת, עיין ערך הריכוז התעשייתי של איזור חילוואן, וסכר אסוואן לדוגמא, אין כל צורך אפילו בנשק בלתי קובנציונלי, מה גם שניתן להזרים גם כל מיני דברים נחמדים בהתאם לזרם הנילוס מדרום לצפון, ואזי אתה פשוט יכול לשתק את מצרים לפני שהם מספיקים לומר "ג'ק רובינסון", מה גם שהשאיפה שלי היא לפני התקפה על מצרים, יש לבצע ריוויזיה רחבת היקף בקווי ייצור הנשק שלנו כולל ייצור פלטורמות נשק כך שנגיע לידי עצמאות מוחלטת ללא הסתמכות על רכבות אוויריות, מה גם שנק מונחה לווין שלנו יהיה לנו לעזר מול הבעיה המצרית בנושא, וכן מצרים לאחר פגיעה משמעותית בצבא שלהם יצטרכו את האמריקאים למילוי מלאים, והאמריקאים עם הבעיה האיסלמית הכלל עולמית (גם שלהם), לא יזדרזו לתת להם מלאי זה, רוסיה הסובייטית כבר מזמן לא מהווה פונקציה בשכונה, כך שמצרים תבין מהר מאוד איה היא ניצבת מולנו.
3.) בהצצה חטופה בקוראן מול התנ"ך אני מקבל את מלוא התמונה בהבדלים בין יהדות ואיסלם ולכן בגלל הבסיס האיסלמי כל אחד ממאמיניו הוא בן מוות למרות שהוא מציג עצמו כ"חף מפשע" שכן זהו בבחינת: " הבא להורגך השכם להורגו" במובן הכי בסיסי של המושג.
ולגבי הגרמנים, מובן שתהכוונתי להפצצות על ה"אוכלוסיה האזרחית" דרזדן, המבורג, אאכן, חבל הרוהר, ברלין וקיל, הם אכן דוגמאות לכך.
ולגבי המוסר הדתי, כאן שוב אני מבצע חלוקה בין היהדות לשאר "דתות" מה גם שלמרות שהיו המון מעשי טבח, עינויים, פיגועים ושאר מרעין בישין, למרות הכל ההיסטוריה מלמדת אותנו שדווקא האידאולוגיות החילוניות כגון: קומוניזם, מרכסיזם, לניניזם, סטאליניזם, מאואיזם, פשיזם ונאציזם: בשמם הרגו, טבחו, עינו וביצעו פיגועים בהיקף פי כמה וכמה בטווח זמן של פחות ממאה שנה לעומת 3000 שנות מלחמה בשם הדת.
לפיכך אני רואה שבמבחן התוצאה, החילוניות, אחרי כל המילים הגדולות על מוסר, זה צביעות ובולשיט אחד גדול שאין מאחוריו כלום, הבל גמור.
כך שאתם אחראים על יותר שפך דם וזוועות מאיתנו בטווח זמן כה קצר, אז מי אתה שבכלל תמתח ביקורת? בבחינת: "קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים".