כתב נושא: תמיכה במדינת יהודה ?  (נקרא 6179 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק itzik_tab

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 2
תמיכה במדינת יהודה ?
« ב- : אוגוסט 08, 2007, 13:59:01 »
שלום.

אני מאוד מעריך אותך,(ראיתי את סירטוניך בYOUTUBE)אך יש קצת אמירות שלך שאני לא כ"כ מצדד בהן, משום שהן קיצוניות יותר מידי.
שני שאלות בבקשה.
בחלק מסירטוניך אתה מעלה ביקורת ישירה על אישים מסויימים בשלטון.האם זהו לא לשון הרע ושנאת חינם ? (..נאצי...בוגדני וכו')
שאלה שנייה, האם ארגונך תומך בהקמת מדינת יהודה , ומה יהיה בה בעצם ?


תודה

מנותק oferst

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1000
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #1 ב- : אוגוסט 08, 2007, 14:01:15 »
בקשר לשנאת חינם, הרי סרטונים של חיים ביוטיוב בהקשר לנושא זה:

(שנאת חינם או שנאה מוצדקת? קטע א')

(שנאת חינם או שנאה מוצדקת? קטע ב')

או שאתה מעדיף בפליקס:


http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1773480 (שנאת חינם או שנאה מוצדקת? קטע א')

http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1773729 (שנאת חינם או שנאה מוצדקת? קטע ב')

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #2 ב- : אוגוסט 08, 2007, 14:51:16 »
לשון הרע אני די סבור שלא כי הוא מזהיר מפני אנשים רשעים,להתייחס אליהם בביטוים מכובדים זה חנופה לרשע וזה לא טוב בכלל..
ובקשר לשנאת חינם יש לו מספיק סיבות לשנוא אותם,זה לא שהוא סתם שונא אותם כי בא לו,הם בוגדים ועושים עול לצדיקים,עלייך לשנוא את הרשע.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #3 ב- : אוגוסט 08, 2007, 17:44:09 »
לגבי לשון הרע ענוּ לך.

  לגבי הקמת מדינת יהוּדה, העמדה של חיים בן-פסח אינה הקמת מדינת יהודה אלא ריצה לכנסת כמפלגה חוקית לפי חוקי הדמוקרטיה והפרלמנט הישראליים. כך שאין ממש בדברים.
מה שכן, ישנם חברי-תנועה  מסויימים (בודדים, יש לומר) שחושבים שריצה לַכּנסת במצבהּ הקיים וּבַנסיבּוֹת העכורות הקיימות- לא תוביל אותנוּ לשוּם מקום וּלמעשׂה כמוה כתמיכה וגיבוי לשורש-הבּעייה במקום דרך לבערהּ. בכל אופן, זו לא העמדה של רוב חברי-התנועה.

מנותק שלמה

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 6051
  • ארץ ישראל לעם ישראל על פי תורת ישראל
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #4 ב- : אוגוסט 08, 2007, 17:57:31 »
לגבי לשון הרע ענוּ לך.

  לגבי הקמת מדינת יהוּדה, העמדה של חיים בן-פסח אינה הקמת מדינת יהודה אלא ריצה לכנסת כמפלגה חוקית לפי חוקי הדמוקרטיה והפרלמנט הישראליים. כך שאין ממש בדברים.
מה שכן, ישנם חברי-תנועה  מסויימים (בודדים, יש לומר) שחושבים שריצה לַכּנסת במצבהּ הקיים וּבַנסיבּוֹת העכורות הקיימות- לא תוביל אותנוּ לשוּם מקום וּלמעשׂה כמוה כתמיכה וגיבוי לשורש-הבּעייה במקום דרך לבערהּ. בכל אופן, זו לא העמדה של רוב חברי-התנועה.

בודדים מאוד.
אני חושב שיותר מ-90% מהפעילים בעד הדרך הדמוקרטית.
ויתכן ועכשיו אין אף פעיל בתנועה שמיתנגד לדרך הדמוקרטית.
בכול מיקרה ברור שעדיף שתהיה מדינה יהודית אחת ולא 2 מדינות כי בפעם האחרונה שהיתפצלנו זה לא ניגמר טוב.
אני אישית חושב שהקמת מדינת יהודה צריכה להיות רק אילו יהיה פינוי מסיבי של יהודים מיהודה הם צריכים להיתאחד (מיספרם צריך להיות מעל ל-200,000) ולהיתנגד לכוחות הגירוש ולהקים מדינת יהודית שבירתה חברון אך בסופו של דבר להיתאחד איתנו למדינה אחת.
יהודים מכול העדות תיתאחדו!
שמאלנות זה אופיום להמונים!

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #5 ב- : אוגוסט 08, 2007, 18:53:09 »
שלום.

אני מאוד מעריך אותך,(ראיתי את סירטוניך בYOUTUBE)אך יש קצת אמירות שלך שאני לא כ"כ מצדד בהן, משום שהן קיצוניות יותר מידי.
שני שאלות בבקשה.
בחלק מסירטוניך אתה מעלה ביקורת ישירה על אישים מסויימים בשלטון.האם זהו לא לשון הרע ושנאת חינם ? (..נאצי...בוגדני וכו')
שאלה שנייה, האם ארגונך תומך בהקמת מדינת יהודה , ומה יהיה בה בעצם ?


תודה
בס''ד
 אין עניין אמירת לשון הרע על ''מינים '' ועוכרי-ישראל , זאת ניתן להוכיח מהגמרא שמדברת בגנותו של  אדם שדבר בשבחם של הרומאים ששלטו בארץ הקודש באותה תקופה ,ורבי שמעון בר יוחאי  ע''ה זיע''א הסתייג מדבריו ואמר שלטובת עצמם עשו, בעקבות זאת הלשין אותו אדם לרומאים ,וקבל בעקבות כך מעמד של  '' ראש המדברים '' ,ועל רשב''י ע''ה זיע''א הוציאו צו הריגה, ובעקבות כך הסתתרו הוא ובנו במערה והמשך הסיפור ידוע...
 מכיוון שאפילו חכמי ישראל שהקפידו על עניין לשון-הרע כחוט-השערה , לא חסכו שבטם של המינים שהם משורש הערב-רב ר''ל.
 ובעניין '' מדינת-יהודה '' ,כל  גוף שילטוני שיחזיר את הציוויון היהודי לארץ הקודש , ראוי לתמיכה ולא משנה איזה שם יינתן לו, זהו צו של פיקוח-נפש ,הרי בעקבות המדיניות הנלוזה של השמאל הבולשביקי  שמוכר את ארץ-ישראל לאויב הערבי ,ומפקיר דם ישראל לרקטות, פיגועים, ירי על יישובים ,גניבה של רכוש יהודי ע''י האויב הערבי שרואה בכך מצווה דתית, והרי אפילו התורה חסה על ממונם של ישראל.
                                                                         הגולה בארץ :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #6 ב- : אוגוסט 08, 2007, 20:39:50 »
ברוך הבא .
ענו לך בנוגע ללשון הרע .
בנוגע למדינת יהודה, לדעתי לא צריך עוד מדינה, והאמירה של "הקמת מדינת יהודה" היא רק אמרה מטאפורית שנועדה להביע מחאה, כלומר כאילו שיש שתי מדינות בישראל, מדינת השמאלנים ומדינת יהודה, זה לא באמת הקמת עוד מדינה .

מנותק itzik_tab

  • משתמש(ת) חדש(ה)
  • *
  • הודעות: 2
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #7 ב- : אוגוסט 09, 2007, 22:08:57 »
לשון הרע אני די סבור שלא כי הוא מזהיר מפני אנשים רשעים,להתייחס אליהם בביטוים מכובדים זה חנופה לרשע וזה לא טוב בכלל..
ובקשר לשנאת חינם יש לו מספיק סיבות לשנוא אותם,זה לא שהוא סתם שונא אותם כי בא לו,הם בוגדים ועושים עול לצדיקים,עלייך לשנוא את הרשע.


בכל מקרה,גם ישראל שחטא-ישראל הוא...
בכל מקרה, גם מי שבאמת פוגע בנו ואף "בוגדני" ,הוא יהודי בעל נשמה טהורה שבאמת לדעתו,כך הוא עוזר לנו.
זה שהוא טועה-לא אומר שאנו צריכים לשנוא אותו.

בעוון שנאת חינם -נחרב בית המקדש !!!! (בערך)כל דור שלא נבנה בו בית המקדש-כאילו חרב בימיו.
אסור לשנוא אף יהודי.מותר להעביר עליו ביקורת,אך לא לשנוא !!!!!!!!!


אנא הגב

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #8 ב- : אוגוסט 09, 2007, 23:44:34 »
לשון הרע אני די סבור שלא כי הוא מזהיר מפני אנשים רשעים,להתייחס אליהם בביטוים מכובדים זה חנופה לרשע וזה לא טוב בכלל..
ובקשר לשנאת חינם יש לו מספיק סיבות לשנוא אותם,זה לא שהוא סתם שונא אותם כי בא לו,הם בוגדים ועושים עול לצדיקים,עלייך לשנוא את הרשע.


בכל מקרה,גם ישראל שחטא-ישראל הוא...
בכל מקרה, גם מי שבאמת פוגע בנו ואף "בוגדני" ,הוא יהודי בעל נשמה טהורה שבאמת לדעתו,כך הוא עוזר לנו.
זה שהוא טועה-לא אומר שאנו צריכים לשנוא אותו.

בעוון שנאת חינם -נחרב בית המקדש !!!! (בערך)כל דור שלא נבנה בו בית המקדש-כאילו חרב בימיו.
אסור לשנוא אף יהודי.מותר להעביר עליו ביקורת,אך לא לשנוא !!!!!!!!!


אנא הגב
בס''ד
 אכן נכון שעל אף שחטא ישראל הוא בבחינת '' כל ישראל יש להם חלק לעולם הבא --שנאמר ועמך כולם צדיקים ''---זה בבחינת לאחר שיתן את הדין למעלה ,לאחר פטירתו מהעולם, זיכוך בכף-הקלע, שבעה מדורי גהינום,ואולי כמה גלגולים בדרך, אנו אכן אמורים לרחם עליו ולהחזירו למוטב כפי יכולתנו,ולנסות בכל מאודנו להשפיע עליו שישוב מדרכו הרעה ,שהרי כל ישראל ערבים זה לזה, אולם אם אין הדבר עולה בידנו והוא ממשיך בדרכיו הנלוזות וחובר לאויב שרוצח את אחינו יום-יום ,ושעה-שעה, מצדד בעמדותיו ,נותן נשק בידיו ,ומתיר את דם-ישראל במישרין ו/או בעקיפין ,יש לו דין של ''רודף '' והדין שקבעו רבותנו לשכזה ברור וידוע, בבחינת '' וביערת הרע מקרבך'' ,שזהו למעשה ביעור ה ערב-רב ששורשו בסיטרא אחרא ר''ל שרודפת את ישראל עוד מצאתם ממצרים .
                       הקב''ה יבער מקרבנו את הערב-רב ויגאלנו במהרה  וישלח לנו גואל-צדק בב''א
                                                    הגולה בארץ :smil037:
« עריכה אחרונה: אוגוסט 10, 2007, 14:28:50 על ידי הגולה בארץ »
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #9 ב- : אוגוסט 10, 2007, 01:52:45 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #10 ב- : אוגוסט 10, 2007, 14:32:17 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #11 ב- : אוגוסט 11, 2007, 21:45:36 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
רבי חנניה בן עקשיא אמר רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם מצוות שנאמר ה' חפץ צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
גם אתה הגולה בארץ תורם מאוד,מי ייתן וה' ייברך את עמו ישראל בשלום :)
« עריכה אחרונה: אוגוסט 11, 2007, 21:49:36 על ידי סבבתיק »
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק אילן208

  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3483
  • Hebrewism returns
    • הערוץ שלי ביוטוב
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #12 ב- : אוגוסט 11, 2007, 23:20:44 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
מה זה אכי"ר
My life is here and here I wish to die,this is the place my fatherland!!!
לאסט אף אם:
http://www.last.fm/user/Ilanemous1881
יוטיוב:
http://www.youtube.com/user/Israelipatriot92

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #13 ב- : אוגוסט 11, 2007, 23:27:39 »
אכי"ר=אמן כן יהי רצון .

מנותק הגולה בארץ

  • חבר(ה) V.I.P
  • חבר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 3661
  • '' וייכחשו אוייבך לך ואתה על במותמו תדרוך ''
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #14 ב- : אוגוסט 12, 2007, 00:24:54 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
רבי חנניה בן עקשיא אמר רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם מצוות שנאמר ה' חפץ צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
גם אתה הגולה בארץ תורם מאוד,מי ייתן וה' ייברך את עמו ישראל בשלום :)
בס''ד

ונקדים ברישא של הפסוק '' ה' עוז לעמו יתן , ה' יברך את עמו בשלום '' ודרשו רבותנו עליהם השלום ש '' אין עוז אלא תורה מפי תינוקות של בית רבן , שנאמר --מפי עוללים ויונקים יסדת עוז להשבית אויב ומתנקם '' ---ויהי רצון שנזכה להחזיר את הטועים (בתרמית של השמאל הבולשביקי שחבר לאויב הערבי  הנאצי יש''ו  בכדי להשבית תורה מישראל ולגרשנו מעל אדמת הקודש ח''ו) לתורת ישראל ,היא צור מחצבתנו ,ותקויים הסיפא של הפסוק ובע''ה ויושבתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו  ,ויקויים בהם מקרא שכתוב '' חרבם תוא בליבם וקשתותם תישברנה '' ויקויים בנו מקרא שכתוב '' ורדפתם את אויביכם ונפלו לפניכם לחרב...'' במהרה בימינו אכי''ר .
                                                                                          הגולה בארץ :smil037:
בס''ד
 '' חשף ה' את זרוע קדשו לעיני כל הגויים ,וראו כל אפסי ארץ את ישועת א'לוקנו ''
 '' קול צופיך נשאו קול יחדיו ירננו כי עין בעין יראו בשוב ה' ציון ''

מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #15 ב- : אוגוסט 12, 2007, 04:14:41 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
רבי חנניה בן עקשיא אמר רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם מצוות שנאמר ה' חפץ צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
גם אתה הגולה בארץ תורם מאוד,מי ייתן וה' ייברך את עמו ישראל בשלום :)
בס''ד

ונקדים ברישא של הפסוק '' ה' עוז לעמו יתן , ה' יברך את עמו בשלום '' ודרשו רבותנו עליהם השלום ש '' אין עוז אלא תורה מפי תינוקות של בית רבן , שנאמר --מפי עוללים ויונקים יסדת עוז להשבית אויב ומתנקם '' ---ויהי רצון שנזכה להחזיר את הטועים (בתרמית של השמאל הבולשביקי שחבר לאויב הערבי  הנאצי יש''ו  בכדי להשבית תורה מישראל ולגרשנו מעל אדמת הקודש ח''ו) לתורת ישראל ,היא צור מחצבתנו ,ותקויים הסיפא של הפסוק ובע''ה ויושבתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו  ,ויקויים בהם מקרא שכתוב '' חרבם תוא בליבם וקשתותם תישברנה '' ויקויים בנו מקרא שכתוב '' ורדפתם את אויביכם ונפלו לפניכם לחרב...'' במהרה בימינו אכי''ר .
                                                                                          הגולה בארץ :smil037:
איזה הודעות יפות יש לך,מלאות בדברי תורה.. מי ייתן וירבו אנשים כמוך בארץ,ונחזור בתשובה למען הגאולה שתבוא ב"ה.
"חזקו ויאמץ לבבכם,כל המייחלים לה'".
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?

מנותק גַּם בָּשָׁן וְגַם גִּלְעָד

  • מנהל(ת) גלובלי(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5916
  • אבי פרחן – יום יבוא אחים נחזורה!
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #16 ב- : אוגוסט 12, 2007, 04:50:28 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
רבי חנניה בן עקשיא אמר רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם מצוות שנאמר ה' חפץ צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
גם אתה הגולה בארץ תורם מאוד,מי ייתן וה' ייברך את עמו ישראל בשלום :)
בס''ד

ונקדים ברישא של הפסוק '' ה' עוז לעמו יתן , ה' יברך את עמו בשלום '' ודרשו רבותנו עליהם השלום ש '' אין עוז אלא תורה מפי תינוקות של בית רבן , שנאמר --מפי עוללים ויונקים יסדת עוז להשבית אויב ומתנקם '' ---ויהי רצון שנזכה להחזיר את הטועים (בתרמית של השמאל הבולשביקי שחבר לאויב הערבי  הנאצי יש''ו  בכדי להשבית תורה מישראל ולגרשנו מעל אדמת הקודש ח''ו) לתורת ישראל ,היא צור מחצבתנו ,ותקויים הסיפא של הפסוק ובע''ה ויושבתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו  ,ויקויים בהם מקרא שכתוב '' חרבם תוא בליבם וקשתותם תישברנה '' ויקויים בנו מקרא שכתוב '' ורדפתם את אויביכם ונפלו לפניכם לחרב...'' במהרה בימינו אכי''ר .
                                                                                          הגולה בארץ :smil037:
איזה הודעות יפות יש לך,מלאות בדברי תורה.. מי ייתן וירבו אנשים כמוך בארץ,ונחזור בתשובה למען הגאולה שתבוא ב"ה.
"חזקו ויאמץ לבבכם,כל המייחלים לה'".

 :V:

מנותק אֹהד

  • Dexter לשעבר
  • משתמש(ת)
  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 2363
תמיכה במדינת יהודה ?
« להגיב #17 ב- : אוגוסט 12, 2007, 04:54:45 »
א). האיסור לדבר לשון הרע אינו חל על מי שמדבר בגנותו של אפיקורוס. אדרבא, מצווה לגנות ולבזות אפיקורוס, בין בפניו ובין שלא בפניו. אפיקורוס נקרא זה הכופר באמיתות התורה-בין תורה שבכתב ובין תורה שבעל פה-או בחלקים ממנה. מצווה גם לשנוא אנשים המדיחים אחרים מקיום התורה ומצוותיה, כפי שהביע זאת דוד המלך עליו השלום:"הלוא משנאיך ה' אשנא, ובמתקוממיך אתקוטט. תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי". דין זה המתיר לדבר בגנות אפיקורוס אמור רק במי ששמע בעצמו דברי אפיקורסות מפי האיש. מי שאחרים סיפרו לו שאיש זה הוא אפיקורוס, אינו רשאי לסמוך על דבריהם ואין לו כל היתר לגנותו. במקרה כזה הוא רשאי אומנם לחשוש לדברי השמועה, ואף להזהיר אנשים אחרים מלהתחבר עימו עד שיתברר הדבר, אך פרט לזה אין לו לקבל את השמועה כאילו היא אמת מוחלטת. לעומת זאת, אם מישהו מוחזק בעיר לאפיקורוס, הרי אז נחשב כל אדם כמכירו בעצמו ומותר לדבר בגנותו.
ב).לאו דווקא האפיקורוס, אלא גם המוחזק לרשע- העובר בזדון עברות הידועות לכל כעברות חמורות (כגון ניאוף)- מותר לכל אדם לגנותו אפילו אם לא ראהו בעצמו כשהוא חוטא. כל זאת בתנאי שכונת המגנה היא לשם תועלת- אם כדי להרחיק אחרים מללכת בדרכיו ואם כדי להחזיר את החוטא עצמו למוטב. אין כל היתר לדבר בגנותו של הרשע כדי להתכבד בקלונו או מתוך שנאה אישית. חשוב לציין כי דין זה אמור רק במי שמוחזק, למעלה מכל ספק, לרשע ואיש חטאים. אבל אם הדבר מבוסס על שמועה בלבד, אין לסמוך עליה ואסור לגנותו. לפיכך, ראוי מאוד להיזהר שלא להדביק במישהו, בפזיזות ובחיפזון, תו של רשע. בכל מקרה של ספק, רשאי רק איש הלכה מוסמך לפסוק בדבר.
בס''ד
 חזק- וברוך!! -- שתזכה בע''ה להגדיל תורה ולהאדירה אכי''ר, והקב''ה ימלא כל משאלותיך לטובה לעבודתו יתברך אכי''ר .

                                                               הגולה בארץ :smil037:
רבי חנניה בן עקשיא אמר רצה הקב"ה לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם מצוות שנאמר ה' חפץ צדקו יגדיל תורה ויאדיר.
גם אתה הגולה בארץ תורם מאוד,מי ייתן וה' ייברך את עמו ישראל בשלום :)
בס''ד

ונקדים ברישא של הפסוק '' ה' עוז לעמו יתן , ה' יברך את עמו בשלום '' ודרשו רבותנו עליהם השלום ש '' אין עוז אלא תורה מפי תינוקות של בית רבן , שנאמר --מפי עוללים ויונקים יסדת עוז להשבית אויב ומתנקם '' ---ויהי רצון שנזכה להחזיר את הטועים (בתרמית של השמאל הבולשביקי שחבר לאויב הערבי  הנאצי יש''ו  בכדי להשבית תורה מישראל ולגרשנו מעל אדמת הקודש ח''ו) לתורת ישראל ,היא צור מחצבתנו ,ותקויים הסיפא של הפסוק ובע''ה ויושבתו אויבינו ושונאינו וכל מבקשי רעתנו  ,ויקויים בהם מקרא שכתוב '' חרבם תוא בליבם וקשתותם תישברנה '' ויקויים בנו מקרא שכתוב '' ורדפתם את אויביכם ונפלו לפניכם לחרב...'' במהרה בימינו אכי''ר .
                                                                                          הגולה בארץ :smil037:
איזה הודעות יפות יש לך,מלאות בדברי תורה.. מי ייתן וירבו אנשים כמוך בארץ,ונחזור בתשובה למען הגאולה שתבוא ב"ה.
"חזקו ויאמץ לבבכם,כל המייחלים לה'".

 :V:
:V: :V: