כתב נושא: ביום שבו משחררים מחבלים - נשלחים לכלא יהודים  (נקרא 1397 פעמים)

0 משתמשים ו- 1 אורח נמצאים בנושא זה.

מנותק אֵיתָן

  • מנהל הפורום
  • חבר(ה) בכיר(ה) של כבוד
  • *
  • הודעות: 5493
  • כל המרחם על ערבים,סופו להתאכזר על יהודים.
http://yeshanews.com/?id=55864


אתמול בבוקר דחו שופטי סדום בבית המשפט המחוזי את העירעור שהגישו דני ואיציק חלמיש על העונש שנגזר עליהם בבית משפט השלום בגין תקיפתם לכאורה של ערבים חסרי ישע . ההרכב המרושע שלח אותם לשבעה ושמונה חודשי מאסר בפועל בהתאמה

  
מעלה רחבעםבבית משפט השלום, השופט אמנון כהן שידוע בפסיקותיו המחמירות ללא כל פרופורציה, והחד צדדיות כלפי מתיישבים יהודים, בחר להתעלם מתוצאות בדיקות המז"פ של המשטרה , מהממצאים בשטח, מעדויות הנאשמים, ובחר להסתמך אך ורק על עדויות הרועים שאף סתרו זה את זה בעדותם.

השופט כהן אף בחר להתעלם מהעובדה ששניים מתוך שלושת הנאשמים היו בעת התקרית רבשצי"ם בתפקיד שביצעו את תפקידם כפי שהוגדר להם ע"י הצבא, והוא, לא לאפשר התקרבות של רועים ערבים ליישובים בצורה שתאפשר איסוף מודיעין לפיגועים (כמו שקרה לפני מס שנים כקילומטר –שניים ממקום התקרית –רצח שני הילדים בחריתון ע"י רועים ערבים ע"י ריצוץ ראשיהם באבנים).



כל אדם סביר שיעלעל בחומר החקירה יקשה עליו להבין איך הצליח להגיע כבוד השופט כהן עם העובדות שהיו בידו לפסק דין תמוה זה.



מיותר לציין ש"כבוד" השופט לאחר שהרשיעם בדין החליט שלא לקבל את המלצת קציני המבחן

שלא לגזור מאסר בפועל אלא להסתפק בשרות למען הציבור לאחד ועבודות שרות לשני.





חשוב לציין שהשופט הראשון שלפניו הגיע תיק זה, סירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם ואף סירב לבקשתה החלופית להרחיקם ממקום מגוריהם.



מדובר על מקרה בו כדי לא להגיע למצב של עימות פיזי ניסו הנאשמים להיחלץ מהמקום ע"י ירי באויר לאחר שהותקפו ע"י 15-20 ערבים . מאחר והללו המשיכו לתוקפם במקלות ואבנים ומכל הבא ליד, ירה אחד מהם ליד רגליהם של הערבים,פעולה שרק היא הצליחה להניס את התוקפים ,ירי זה גרם לנתז מהקרקע שפגע באחד הערבים שנצרך לחבישה קלה ולא כפי שניסו להציג את הדברים.



צר לנו שגורמים מסוימים במערכת אכיפת החוק כמו משטרת חברון ושופטים מסוימים לא מסוגלים לעשות הפרדה בין האג`נדה הפוליטית האישית שלהם לבין ביצוע תפקידם שאמור להיות חסר פניות.



אנו דוחים בשאט נפש את ניסיונה של משטרת ישראל,הפרקליטות ובמקרה זה גם בית המשפט להפוך את המותקפים למתקיפים .

מקרה זה ומקרים רבים נוספים של זריקות אבנים,חסימות צירים וזריקת בקבוקי תבערה שבהם המשטרה ,הפרקליטות ובתי המשפט נוטים לצד הערבי המתקיף ולא לצד היהודי המותקף הולכים ומתרבים בתקופה האחרונה,גורמים לנו לפחד ולהגיב גם כשאנו בסכנת חיים ברורה, ובעצם מתירים את דמינו.



הוגש עירעור על פסק הדין וגזר הדין השערורייתים הללו ורצינו להאמין כי בית המשפט המחוזי יאמר את דברו ויהפוך את החלטתו של בית משפט השלום.



מי שלקח על עצמו את העירעור זה ע"וד יורם שפטל .

עו"ד יורם שפטל לא לוקח כל תיק , אלא רק תיקים שעל פניו יש סיכוי גבוה להצליח בהם.



כל משפטן שיקרא את חומר החקירה יבין כי מי שצריך לשבת בכלא הם הרועים ולא דני ואיציק ,

יש במשפט ובעירעור דברים שזועקים לשמים כמו העובדה שהמשטרה בכוונה לא ביצעה בדיקה לנשק של דני מכיוון ואם היתה עושה בדיקה היתה נוכחת לדעת שהוא לא ירה אז הם לא עשו בדיקה ( או טענו שלא עשו ) והסיבה : דני סירב לבדיקה. טענה ש

א. היא לא נכונה, וזה הוכח היתה טעות הוא סירב לבדיקת הידיים ולא לבדיקת הנשק

ב. ממתי המשטרה שואלת רשות מחשוד בירי האם לבדוק את נשקו לאחר שהחרימה אותו ? ברור שאפילו רק על סעיף זה העירעור היה אמור להתקבל וזו היתה גם ההערכה של משפטנים רבים ובתוכם עו"ד שפטל ולכן לקח עליו את הייצוג , אבל הוא לא הביא בחשבון דבר אחד : הרשעים הללו לא מנסים אפילו להגיע לצדק .

יש להם אג`נדה פוליטית סדורה ובאג`נדה הזו אנחנו בצד של הרעים והערבים בצד של הטובים.

אני לא מאמין שאני אומר את הדברים הללו .

כואב לי כואב לי כואב לי לומר את הדברים האלו .

אני שנחשב ה"שמאלני" של מעלה רחבעם ה"ממלכתי" זה שמתעקש להגיד תפילה לשלום המדינה ותפילה לשלום חיילי צה"ל אצלי נשבר אתמול משהו לכן במידה מסויימת לקחתי יותר קשה את ההחלטה מאשר דני ואיציק כי הם לא ציפו לצדק מבית משפט -אני ציפיתי ולכן לקחתי את העניין קשה.

אני מרגיש שהשופטים -רוב השופטים בצד של האויב ולא בצד שלנו

זה נורא להגיד אבל זאת האמת .

האם הם מנסים לעזור לאויב לנצח את מדינת ישראל ? אני מאמין שלא .האם הם תומכים במודע באויב ? חלקם.

האם חלקם הגדול עוזרים בעקיפין או במישרים לאויב צר לי לומר אך כן.

האם הם גורמים להתגברות הטרור ? צר לי לומר אך בעקיפין כן .

האם כולם מושחתים ? אני מקווה שלא, אך אין לי תשובה מה מביא שופט שאמון על שפיטה לפי עקרונות הצדק לפסוק שלא על פי העובדות אלא על פי האג`נדה הפוליטית שלו ? האם זו לא שחיתות??

זו שחיתות.



טוב, נו , אז אחד דרורי הפסיק להאמין במוסדות השלטון במדינה סו ווט?אז זהו שזה לא איזה אחד דרורי , אלא הרבה מאוד אנשים כמעט כל מי שאני מדבר איתו ואני לא מדבר על אנשים מהזרם הקיצוני אלא ,עורכי דין ,פקידים בכירים בשלטון המקומי ,אנשים מהמיינסטרים, ממלכתיים, מפדלניקים, אנשי מרכז אומרים לי אל תנסה אפילו למצוא צדק בבית משפט הכל מושחת.

וזה הכי גרוע. שאנשים השלימו עם זה וכבר לא מתרגשים. שום עיוות דין כבר לא מקומם אותם, הם רק רוצים להגיע הביתה בשלום.

ותבינו אנחנו וחברי במאחזים ועמכם הסליחה על חוסר הצניעות , שבין אחרוני החלוצים בארץ הזאת נהפכנו לאויבי העם .

הבית שאני גר בו וכל המבנים ביישוב תחת צו פינוי , בכל רגע יכולים לבוא ולפנות אותנו מכאן ( לא מטעמים חוקיים אלא פוליטיים)

אם תהיה איזה תקרית ביני לביו ערבי והמשטרה תהיה מעורבת קודם יקחו לי את הנשק זה הנוהל , אפילו אם לא השתמשתי בו אפילו אם לא הייתי עם נשק עלי אבל הערבי אמר שהייתי , זה מטורף אבל משטרת ש"י(שומרון ויהודה) אוטומטית בעד הצד הערבי במקרה של עימות בין ערבים ליהודים או אפילו רק במקרה של תלונה של ערבי כנגד יהודי במקרה כזה אוטומטית היהודי נעצר ונשקו מוחרם גם אם הוא לא ירה בו . ורוב הסיכויים שהוא לא יוחזר גם אם יסתבר שהתלונה היתה שיקרית. למה? ככה.

במקרה הפוך בו תתלונון על ערבי 99 אחוז שלא יחקרו אותו ואם בתגובה הוא יתלונן נגדך , רוב הסיכויים שאותך יעצרו ואותו ישחררו. למה ? רשעות .

תבינו, אנחנו בסדום . ותפנימו.





"שר הבטחון" הקודם מר עמיר פרץ דיבר לאחרונה בכל פורום אפשרי על הריסת המאחזים ושקיומינו מבזה את מדינת ישראל.אנחנו מבזים את מדינת ישראל ? מהאנשים האחרונים שעובדים את האדמה ושממשיכים את חזונם של אבותינו( ושל אבות תנועת העבודה) למרות כל הסכנות ? ושממשיכים לעשות מילואים ביחידות קרביות למרות שאנו משתייכים לציבור שהמדינה מתייחסת אליו כאזרחים סוג ב?.

לא הבדואים בדרום שהשתלטו על כ חצי מליון דונם !!! באופן לא חוקי ושרבים מהם מתעסקים בפשע,הברחת סמים, נשים ואמצעי לחימה, גניבת מתכת , גביית דמי חסות ועוד כמעשה של יום יום, לא המפ"כל ועוד קצינים בכירים במשטרה שקיבלו מכתבי אזהרה בגלל קשר לעבריינים או ליקויים אחרים חמורים, לא מצעד השרים והח"כים בחדרי החקירות ,לא כל אלה שאיבדו כל ערכים ושגרמו לזה שנוער דוקר ונדקר כי אין לו כל בילוי אחר והוא לא מבין מה אנחנו עושים כאן בעצם , לא האנשים שבגלל כל אלה ירדו מהארץ,לא הקשר בין הון לשלטון,לא הבניה הערבית הבלתי חוקית שקיימת במימדים מבהילים .-אלא אנחנו, אנחנו מבזים את מדינת ישראל . מה יש לומר ? בא לזעוק ולומר תפתחו את העיניים! תראו מה קורה כאן ! הפכתם הכל !



דני חלמיש בחור נורמטיבי, איש הייטק ,ללא עבר פלילי נשוי ,ואב לילדה בת שנתיים הולך להיכנס לכלא ל7 חודשים על לא עוול בכפו.



איציק חלמיש, אחיו,בחור חמד,מי שמכיר אותו יודע, לוחם לשעבר בגולני, הולך לשבת עכשיו 8 חודשים בכלא על לא עוול בכפו.



חייבים לפרסם מכתב זה בכל פורום אפשרי שאנשים יתחילו להבין מה קורה כאן במדינה!



דרורי בר לבב

מזכיר מעלה רחבעם
"מי שרוצה להיות יהודי, אי אפשר כי אם על ידי ארץ ישראל"


מנותק סבבתיק

  • חבר(ה) בכיר(ה)
  • *
  • הודעות: 1548
  • שמע ישראל ה' אלוהינו ה' אחד
ביום שבו משחררים מחבלים - נשלחים לכלא יהודים
« להגיב #1 ב- : יולי 18, 2007, 15:19:15 »
כמובן,והמחבלים לא תקפו חסרי ישע יהודים.
אל תירא ישראל אל תירא
כי גור אריה הלא אתה
ואריה אם יישאג,מי לא יירא,מי לא יירא?