עוד הפעם אני רוצה להדגיש את זה שאני נגד בצורה הכי קיצונית נגד דעותיו של הרב אבינר!.והשקפותיו לא מדברות אלי.הממלכתיות שלו שגרמה לנו לשלם ביוקר (סרט המרגלים-ממליץ!)!.וגם הוא ישלם עליה ביוקר!.גם לי יצא תקופות להשתלח נגדו ללא חסימות עד שהבנתי בגלל כל הדברים שהוא גרם בצד אחד אי אפשר לבוא ולהגיד ולנסות להפיל עליו עוד דברים!.יביא לכם פה איזה אשכול עיינו בו של איזה אחד שכתב..לפני כל
פרשיות שנקשרו בשמו
בשנת תשס"ב 2002 פורסמה בעיתון "מעריב" כתבת תחקיר ובה האשמות של שתי נשים, שטענו כי הרב אבינר הטרידן מינית
כשבאו אליו לייעוץ. הפרשה עוררה סערה, מאות רבנים התייצבו מאחורי הרב עוד לפני שהתבררה הפרשה, דבר שהביא לביקורת מצד
חלקים בציבור הדתי, אך הרב אבינר עצמו נמנע מלתקוף את המתלוננות נגדו, וקרא להניח להן. הפרשה הסתיימה בהחלטתו
של היועץ המשפטי לממשלה לסגור את תיק החקירה מחוסר אשמה ובקביעה כי מדובר בתלונת סרק.
בורר שמונה בפרשה מטעם "מעריב", הפסיכיאטר פרופ' נתנאל לאור,
קבע שדברים שאמר הרב פורשו שלא כהלכה ואין להאשימו בהטרדה מינית.
המתלוננות לא טענו עוד שבוצעה הטרדה מינית, אך אחת מהן פנתה לבית הדין הרבני בירושלים באומרה שבוצע נגדה מסע הכפשה.
בית הדין פסק כי הנשים העלילו עלילה על הרב אבינר, וכי "התביעה קנטרנית" וכדבריהם "הגענו למסקנה ברורה שאין ממש בתביעה,
והיא בנויה כולה על דמיונות של התובעת. השתכנענו שמדובר בתביעת סרק. בנידון דידן ההר לא הוליד אפילו עכבר"
בשנת תשס"ה 2005, נטען על ידי קבוצה בציבור הדתי נגד הרב אבינר כי הוא הטעה זוגות נשואים בהלכות נידה.
בפרשה עורבו גם הרב מרדכי אליהו ורבנים חשובים נוספים. ועדה שמינה הרב אליהו,
שכללה את הרב זלמן נחמיה גולדברג הרב דב ליאור והרב יעקב יוסף, פסקה כי על הרב אבינר להפסיק לעסוק בהלכות נידה.
לעומתם טענו מקורבי הרב אבינר כי פסיקתו המקלה של הרב אבינר בנושא נידה ידועה מזה עשרות שנים וכי המחלוקת הפוליטית נעטפה באיצטלה הלכתית, אשר באה לכסות על הטינה האישית נגד הרב. לטענתם, יסוד הפרשה ביוזמה של קבוצת קיצונים
אשר ביקשו להתנקם ברב על גישתו הממלכתית בהתנתקות, אשר התנגדה לסירוב פקודה, ועמדה במחלוקת מול דעת רבם,
הרב אברהם אלקנה כהנא שפירא ואשר סייעה לטענתם למימושה של התוכנית בפועל. מאמרים,
אתרים וגילויי דעת המגובים ברשימות מכובדות של רבנים, פורסמו משני הכיוונים, עד שלאחר כחצי שנה, שככו הרוחות.
הרב אבינר, מגובה בתמיכתם של רבני ישיבת הר המור, התעלם מהחלטות הוועדה והמשיך לפסוק כרגיל בעניני נידה כבעניינים
אחרים. מאוחר יותר פרסמה קבוצה קיצונית של מתנגדי הרב אבינר חוברת בה מוחזר סיפור הנשים מ-2002, וסיפורים נוספים,
אשר נאסרו לפרסום על ידי בית הדין הרבני בטענת לשון הרע. במקביל פורסמו נגדו פוסטרים אשר טענו כי היה שותף להצלחת
ההתנתקות. יש לציין שקבוצה זו לא הייתה קשורה לאף אחד מן הרבנים שפסקה שעל הרב אבינר לחדול מעיסוק בנידה. עד היום,
ישנם מספר רבנים בציבור הדתי אשר מורים שלא להתייעץ ברב אבינר, בגלל גישתו הממלכתית בתקופת ההתנתקות.
אלו הם תלמידיו הבולטים של הרב אבינר:
הרב אייל קרים - לשעבר ראש המכינה הקדם הצבאית שעל יד ישיבת עטרת כהנים
הרב אביחי רונצקי - הרב הראשי לצה"ל; לשעבר ראש ישיבת איתמר
הרב שלמה לוי - הרב הראשי לקרית שמונה.
הרב אליהו מאלי, בית אל.
הרב אלעזר נאה, קשת.
הרב אהרון קלינשפיז, קשת.
הרב איתמר כהן מכינה קד"צ נוקדים.
קישורים לדברי הרב אבינר:
ספריית חוה, אתר הבית
ישיבת עטרת כהנים, אתר הבית
שיעורי הרב שלמה אבינר מאתר מכון מאיר
שיעור בוידאו של הרב אבינר מתוך יום העיון של מכון זהות
דוגמאות אופייניות לכתיבתו:
מהות הנישואים, מתוך הספר רעים האהובים
יסודות החינוך: אהבה, מתוך הספר חינוך באהבה
ירעם נתניהו, שליפות עם הרב אבינר, NRG מעריב, 25 במאי 2007
אנא קיראו כאן, ולימדו כי כל המבזה את הרב הצדיק הרי הוא בעל אינטרסים ואוויל גמור
עשרות רבנים חתמו: לא לבזות את הרב אבינר
http://www.nfc.co.il/Archive/001-D-8...l?tag=16-49-19מכתב תמיכה ברב אבינר:
http://www.havabooks.co.il/Aviner/avinerPost.pdfתמיכת הרב ישראל טאו ברבנו הצדיק הרב הגאון שלמה אבינר
http://www.nfc.co.il/archive/001-D-8...ml?tag=4-43-21וכמו באחת התגובות הצודקות נאמר ובשכל ובצדק כי התפיסה הדתית של אלו המבזים את הרב אבינר היא
תפיסה דתית החושבת שמי שמחמיר הוא יותר דתי ואהוב על אלוהים. ומי שמקל הוא לא מספיק דתי.
ימשיכו כך כל התוקפים את הרב אבינר עד שיווכחו שגם מעט התמיכה של החילונים שהיתה במאבקם בהינתקות, גם היא נעלמת.
הרוצים לשמוע שיעורים של הרב הצדיק אבינר ולהבין באיזה רב גדול וצדיק מדובר
מוזמנים להיכנס לכאן:
http://www.kimizion.org/shiur/