עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית
המצב בחינוך כיום - שטיפת מוח שמאלנית לחטיבות ותיכונים בארץ
Anti_Islam:
כיום מתבצעת שטיפת מוח קולקטיבית לבני הנוער בישראל בחטיבות והתיכונים.
אני בטוח כ99 אחוזים כי משרד החינוך הורה לבצע פשעים כאלו והוצאה לפועל כאלו שיטות חינוך חדשות.
אני אפילו אתן כמה דוגמאות שקרו לי אישית לאחרונה.
אז בית ספרי ועמיתיהם, יזמו וחלקו את התוכנית שנקראת "הדבר הגדול הבא" "מבית-אקשטיין", התוכנית קיבלה תקציב בסך ה25,000 ש"ח פלוס+, בתוכנית יוכללו טיולים, סיורים, הצגות וכו".
התוכנית הזאת היא חלק ואלמנט חשוב מהשיעור "סוציולוגיה", שאני במקריות רבה לומד עכשיו ועוד מקריות "רנדומלית" עם היוצרות של התוכנית "הדבר הגדול הבא", עימען ושלי(כן הראשונה היא ערבייה ומוסלמית)
השיעור איך שהם אוהבים לקרוא לזה סוציולוגיה דנה בסכסוך הישראלי-ערבי ואני חייב להגיד, אני הייתי עד בעצמי לשטיפה הזאת! כלכך הרבה רמזים שמאלניים/אנטי ימניים וציונים.
"ינסו" ללמד אותנו איך זה ממבט עין של ערביי ישראל ופלסטינה.
על אדיקות ופנטיות יהודית וחסרונותיה(מה שהיום דנו בכמובן).
תחת כיסוי עלוב של המושג "סוציולוגיה" וב"ללמוד התנהגויות של החברה" מסתתרת שטיפת מוח שמאלנית עכשווית, זה מאוד העציב אותי היום כשראיתי את רוב מחברי ועימתי לכיתה והשכבה המנסים לשתף פעולה ו"להבין את הערבים".
הבטיחו לנו כמובן גם לראות את התמונה ממבטו של יהודי ישראלי, אבל כמובן, בסופו של דבר ההבטחה תמוג עם הזמן, וכבר כשיהיה מאוחר מידי אף אחד לא ירצה אפילו לשמוע דבר בנושא ובצד היהודים.
בשיעור הראשון(היום היה השני) התבקשנו להשלים מילים למושגים שקיבלנו, אני אמלא את התשובות כפי שאני זוכר, היו די הרבה, והיום הקראנו אותם(לפחות זה היה באנונימיות).
"שילוב של ילדים ממגזרים שונים בכתה אחת היא ________" - התשובות: נפלא, מגניב, מופרך, בלתי אפשרי, הרבה חברים.
"ערבים הם __________" - אנשים, חברים, מוסלמים(ודווקא פה אנשים העירו), בני דודים, אויבים(גם לא התלהבו), בשר ודם, נפשות. (שימו לב, ואני זוכר את זה טוב מאוד, לא הוזכרה המילה מחבלים או טרוריסטים)
"היהודים מפורסים בעולם בזכות ________" - "האף הגדול שלהם(ברגע ששמעתי רציתי להקיא)", ההתייחסות לערבים, כלכלה, נשק, השואה.
"היחס בין ערבים ויהודים הוא_______" - נהדר אבל תלוי, חרא. (לא זוכר יותר)
היו עוד כ3 משפטים שאינני זוכר וגם לא רוצה כי זה כבר מחליא אותי, זה עצוב, עצוב מאוד.
אין לי הרבה מה להגיד באמת, הלכתי לרכזת שכבה וביקשתי שכמה מאיתנו רוצים שלא יהיה את השיעור הזה, היא ענתה לי בתגובה הזאת:"תכתבו לי מכתב ונעיין בו ביחד". הסיכוי כבר מת, אז לפחות 3 או 4 מאיתנו יבקשו שישבצו אותנו בשיעורים שונים הרחק הרחק בזמן שיעור שטיפת המוח הנוראית הזאת.
הקישור לאתר/פרויקט של בית אקשטיין:
http://www.b-e.org.il/htmls/page_2972.aspx?c0=16665&bsp=13177
בישבילי היום עבר לא קל, כי תהיתי, תהיתי וחשבתי וניתחתי הרבה מאוד אידיאולוגיות וכו", חשבתי על המצב, ועל איך משרד החינוך התדרדר למצב כזה שדחפו את הפרופוגנדה לחינוך של ילדי ישראל בחשאיות.
Rafoe:
בתור אחד שיודע את האמת אתה יכול לפתוח עיניים של אחרים.
למשל, אחרי שנגמר שיעור מסוג כזה אתה יכול לדבר עם תלמידים אחרים ולהסביר להם מה היה לדעתך לקוי (בלשון המעטה) ב"שיעור" (רוב הסיכויים שההגיון ינצח).
Anti_Islam:
ואו הצלחתי לגרור אחרי לפחות 4 איש, אולי 5.
yossso:
עכשיו הבנתי את החוכמה היהודית של לגדל פיאות, ככה אתה יכול להסתיר את האוזניים שלך, ואז לא רואים את האטמים ששמת בהם.
ואז השיעור הפסיכי הזה עובר, ואתה לא אומר אף מילה, ועד כמה שידוע לי, מי שלא אומר אף מילה, לא יודעים מה הוא חושב, ולא מציקים לו מדי הרבה.
הם לא יתקפו אותך פיזית או מילולית רק על כך שלא השתתפת, נכון? סתם לשבת בשיעור עם האטמים, לעשות כאילו אתה מקשיב. על זה יתקפו?
תקן אותי אם אני טועה.
שמע, הייתי מעט גם בצבא, יש גם אוזניות שהם ממש טובות. זה נועד למטווחים. אפילו ירייה של M16 נשמעת חלש דרכן. צריך למצוא אטמי אוזניים מקצועיים, לא את הספוג הטיפשי הזה שמחלקים בצבא, שפעם אחת נכנס לי לאוזן והייתי צריך שרופא יוציא לי אותו.
:old_sad: בני זונות עלובי נפש! כמובן שהפאשיזם מתחיל מבתי הספר. אם תשאל אותי הוא מתחיל גם מהגנים איפשהו. אני הייתי בגן ילדים (בהיותי בן 22, התנדבות), ודווקא לא ראיתי את זה. אבל הייתי רק בגן אחד.
זה בעצם הכוח הכי רציני של השמאל. אם זה נופל. השמאל נופל. ילדים לא חייבים לראות ערוץ 2. אבל ילדים חייבים להיות בבית הספר. הם *חייבים* את החינוך הזה.
בכיתה ז' ביקשו ממני לעשות עבודה על האיסלם.
בבקשה ממכם, על *האיסלם*. לא פחות. ולא יותר.
לא על הנצרות. לא על היהדות רחמנא ליצלן. על האיסלם. (או שעל ערבים באופן כללי, וזה אני שבחרתי 'איסלם', לא זוכר).
הנה העבודה שלי על האיסלם היום:
"
האיסלם היא כת מיסיונרית דתית. לאיסלם יש 2 פרצופים: פרצוף של מכה, שמדבר על אהבה ושלום. בו הערבים משתמשים כשהם חלשים. ופרצוף של מדינה, שמדבר על רציחות והפצת האיסלם. כל מה שהאיסלם מרוכז בו, הוא להפיץ את האיסלם. האיסלם הוא קטעים מהיהדות שהוצאו מהקשרם, וזה כביכול ה'קשר' שיש לנו איתם. - העובדה שהם העתיקו מאיתנו. בצורה איומה. והוסיפו עוד דברים. שלא היו ולא נבראו.
באיסלם יש 'תאקייה' שפירושה 'תשקר לעולם הלא-מוסלמי ותציג בפניו רק את הפרצוף של מכה'. כן, הם אשכרה כתבו ספר שעוסק באיך לשקר כשאתה עוד לא בכוח. לא ייאמן! האיסלם מפיץ את עצמו בכמה דרכים: ילודה מרובה. רציחה של לא מוסלמים. ואונס של לא מוסלמים להתאסלם. הסמל של ערב הסעודית - ארץ המוצא של איסלם, הוא חרב. חרב היא הנשק הכי מתקדם שהיה אז. כלומר, אם האיסלם היה מומצא היום, מה שצריך היה להופיע על הדגל, הייתה מצלמת עיתונאים.
"
זהו, זאת הייתה העבודה המקורית שלי אז על האיסלם. לא שיקרתי.
כן שיקרתי.
זה היה כשהייתי בן 13 או 14. כלומר... 1996 או 1997. - תקופה חזקה של השמאל. אין ספק. גם הפמיניזם פרח. בשנת 1998 באו להקת 'האנסון'. חבורה של 3 אחים שנולדו ללא איברים חיוניים מסוימים. הנה התקציר:
http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=hansonblows
פרימיטיב:
מוזר שהיתה אופציה של "הערבים הם בשר ודם"
אני אומר שכדאי לבדוק את זה :::D
תפריט
[0] אינדקס הודעות
[#] עמוד הבא
עבור לתצוגת גירסה מלאה