עמלק ואויבי ישראל > איך עונים לתעמולה הערבית והשמאלנית

הפתרון שלי לבעיה האיסלמית, שלא תגידו שלא אמרתי

<< < (4/4)

eran:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על מרץ 10, 2009, 11:07:54 ---ערן, ערן, ערן מה יהיה?
כנראה שלא הבנת, מה שכתבתי זה הצעת פעולה מעשית ולא קובץ טענות ולכן אין שום עניין כאן לגבות את זה במקורות הלכתיים, אם זה היה וורט או קובץ טענות יכול להיות שהייתי עושה את זה, פשוט לא קשור האחד לשני.
זה בדיוק כמו שאני לא אכתוב את סדר פעולות בהתנהלות של גדוד במצב חירום גזרתי בגיבוי של כל סעיף במגילה הלכתית, זה פשוט אבסורד.
לתורה יש הרבה מה לומר בנושא יש פנים לכאן ולכאן, אתה יכול למצוא מקורות הלכתיים בעד ונגד כמעט כל סעיף שמניתי, לא באתי באשכול זה לפתוח שקלא וטריא הלכתית, אם אתה מתעקש, תפתח על זה דיון נפרד בפורום הנוגע בעינייני הלכה- http://hayamin.org/forum/index.php/board,6.0.html

אני לא יודע מה זה אומר בפועל בימינו שישמעאל יחזור בתשובה, אני לא עוסק בכבשי דרחמנא, וגם אתה לא מזכירו האישי של היושב במרומים, לגבי מה זה אומר בפועל, אני לא יודע, מצד שני אני יכול להביא מקור אחר על ישמעאל שהוא הרבה יותר נחרץ ותוקפני כלפיו להלן:
(סוכה דף נ"ב עמוד ב')- "אמר רב חנא בר אחא אמרי בי רב ארבעה מתחרט עליהן הקב"ה שבראם ואלו הן גלות כשדים וישמעאלים ויצר הרע גלות דכתיב (ישעיהו נב) ועתה מה לי פה נאם ה' כי לקח עמי חנם וגו' כשדים דכתיב (ישעיהו כג) הן ארץ כשדים זה העם לא היה ישמעאלים דכתיב (איוב יב) ישליו אהלים לשודדים ובטוחות למרגיזי אל לאשר הביא אלוה בידו"
קיבלת מקור, פורים שמח.
 

--- סוף ציטוט ---

א. שטויות, התחמקת...

ב. התחמקת...

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: eran על מרץ 10, 2009, 16:54:44 ---א. שטויות, התחמקת...

ב. התחמקת...

--- סוף ציטוט ---
א.) לא שטויות, פשוט העמדה של הדיון בגבולות הגזרה שלו, זה לא דיון הלכתי ולא פלפול של שקלא וטריא, זה הצעת פעולה עתידית לנוכח המצב, מה הקשר בין זה לבין מקורות הלכתיים לכל סעיף לכל הרוחות? זה בדיוק כמו שתתווה סדר פעולות גדודי במצב חירום גזרתי כשלכל סעיף תוסיף פלפול הלכתי ארוך כאורך הגלות, מה זה קשור האחד לשני? הגיון.
אתה רוצה להתווכח הלכתית (ואתה פשוט לא מתווכח, אתה סתם פלגיאטור, אין לי בעיה לנהל בפורום ההלכה דיון עם הרב נויגרשל כהרגלך בקודש) נא פתח אשכול מתאים בפורום הזה בבקשה, ואני אשקול אם להגיב לו:
http://hayamin.org/forum/index.php/board,6.0.html

ב.) לא התחמקתי, עניתי, אתה זה שפשוט מביא מקורות חד צדדים שלך, מתעלם מאחרים שנוגדים את תפיסתך ועוד מאשים אותי בהתעלמות, בזיון.
להלן שוב אני מצטט:
(סוכה דף נ"ב עמוד ב')- "אמר רב חנא בר אחא אמרי בי רב ארבעה מתחרט עליהן הקב"ה שבראם ואלו הן גלות כשדים וישמעאלים ויצר הרע גלות דכתיב (ישעיהו נב) ועתה מה לי פה נאם ה' כי לקח עמי חנם וגו' כשדים דכתיב (ישעיהו כג) הן ארץ כשדים זה העם לא היה ישמעאלים דכתיב (איוב יב) ישליו אהלים לשודדים ובטוחות למרגיזי אל לאשר הביא אלוה בידו"
התחמקתי הא? לא, אתה זה שצריך משקפיים!
ואם לך מה לומר מבלי לקשקש בקומקום ולדון עיניינית ולגופו של דיון ולא לפתוח לי פה שקלא וטריא הלכתית היכן שזה לא נצרך, אז פשוט אל תגיב, כי אם תעשה את זה, אני- א.) אמחק את ההודעה שלך כדי שלא תהרוס את הדיון או ב.) פשוט אנעל את הדיון וחבל.

eran:

--- ציטוט של: נץ וגאה בזה על מרץ 10, 2009, 17:08:16 ---א.) לא שטויות, פשוט העמדה של הדיון בגבולות הגזרה שלו, זה לא דיון הלכתי ולא פלפול של שקלא וטריא, זה הצעת פעולה עתידית לנוכח המצב, מה הקשר בין זה לבין מקורות הלכתיים לכל סעיף לכל הרוחות? זה בדיוק כמו שתתווה סדר פעולות גדודי במצב חירום גזרתי כשלכל סעיף תוסיף פלפול הלכתי ארוך כאורך הגלות, מה זה קשור האחד לשני? הגיון.
אתה רוצה להתווכח הלכתית (ואתה פשוט לא מתווכח, אתה סתם פלגיאטור, אין לי בעיה לנהל בפורום ההלכה דיון עם הרב נויגרשל כהרגלך בקודש) נא פתח אשכול מתאים בפורום הזה בבקשה, ואני אשקול אם להגיב לו:
http://hayamin.org/forum/index.php/board,6.0.html

ב.) לא התחמקתי, עניתי, אתה זה שפשוט מביא מקורות חד צדדים שלך, מתעלם מאחרים שנוגדים את תפיסתך ועוד מאשים אותי בהתעלמות, בזיון.
להלן שוב אני מצטט:
(סוכה דף נ"ב עמוד ב')- "אמר רב חנא בר אחא אמרי בי רב ארבעה מתחרט עליהן הקב"ה שבראם ואלו הן גלות כשדים וישמעאלים ויצר הרע גלות דכתיב (ישעיהו נב) ועתה מה לי פה נאם ה' כי לקח עמי חנם וגו' כשדים דכתיב (ישעיהו כג) הן ארץ כשדים זה העם לא היה ישמעאלים דכתיב (איוב יב) ישליו אהלים לשודדים ובטוחות למרגיזי אל לאשר הביא אלוה בידו"
התחמקתי הא? לא, אתה זה שצריך משקפיים!
ואם לך מה לומר מבלי לקשקש בקומקום ולדון עיניינית ולגופו של דיון ולא לפתוח לי פה שקלא וטריא הלכתית היכן שזה לא נצרך, אז פשוט אל תגיב, כי אם תעשה את זה, אני- א.) אמחק את ההודעה שלך כדי שלא תהרוס את הדיון או ב.) פשוט אנעל את הדיון וחבל.

--- סוף ציטוט ---

א) כל דבר יש לו השתקפות בהלכה: "הפוך בה והפוך בה דכולא בה", "וליכא מידי דלא רמיזא באורייתא", במיוחד פעולות של צבא יהודי שיש בם הרבה סכנה של פיקוח נפש, עיין בספרו של הרב וולדינברג זצ"ל "הלכות מדינה"...

ב) למה אתה מפנה לכל מיני גמרות לא כל כך מובנות? עיין מהר"ל, גבורות ה' פרק נד' ותרווה נחת...

הכי קל למחוק הודעה של מישהו במקום לנסות להסביר את דעתך השגויה, עשית זאת בעבר, ומה שהיה הוא שיהיה...

נץ וגאה בזה:

--- ציטוט של: eran על מרץ 10, 2009, 18:11:03 ---א) כל דבר יש לו השתקפות בהלכה: "הפוך בה והפוך בה דכולא בה", "וליכא מידי דלא רמיזא באורייתא", במיוחד פעולות של צבא יהודי שיש בם הרבה סכנה של פיקוח נפש, עיין בספרו של הרב וולדינברג זצ"ל "הלכות מדינה"...

ב) למה אתה מפנה לכל מיני גמרות לא כל כך מובנות? עיין מהר"ל, גבורות ה' פרק נד' ותרווה נחת...

הכי קל למחוק הודעה של מישהו במקום לנסות להסביר את דעתך השגויה, עשית זאת בעבר, ומה שהיה הוא שיהיה...

--- סוף ציטוט ---
א.)ועדיין לא קשור לכאן, זה לא דיון הלכתי, כי אם פרקטי, אז אל תערבב שמחה בששון.

ב.) הגמרא מאוד מאוד מובנת, אל תתחמק, ואם אתה לא מבין גמרא, תשב תלמד ואל תטיף לי הלכתית.
אתה מוזמן לפתוח אשכול חדש בפורום הרלוונטי עם ציטוט מהמהר"ל הנ"ל ונדון
ומכיוון שאתה לא מוסיף לדיון אני נועל.

תפריט

[0] אינדקס הודעות

[*] עמוד הקודם

עבור לתצוגת גירסה מלאה